eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaskidostawaodczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Bielsk Podlaski: dostawa: odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 399304 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz-bielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie jest podzielone na 3 części: 1) dostawa odczynników i dzierżawa analizatora biochemicznego 2) dostawa odczynników i dzierżawa analizatora mikrobiologicznego. 3) dostawa odczynników do oznaczania przeciwciał..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych przepisem art. 24 ust 1 ustawy b spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisem art. 22 ust. 1 ustawy 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie przesłanek z art. 24 ust. 1 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy b Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy c Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownych oświadczeń - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, musi złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe wskazane w rozdziale VI do SIWZ potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. d Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. e Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, zamówienia publiczne ze strony www. adres jw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki i dzierżawa analizatora biochemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczny analizator mikrobiologiczny z pełnym bezwzględnie wymaganym wyposażeniem do pracy ze znakiem CE i datą produkcji niepóźniej jak 2010r przeznaczony do identyfikacji bakterii G + i G tlenowych i beztlenowych oraz drożdżaków i bakterii trudnohodowlanych oraz ich lekkowrażliwości Z wynikiem wrażliwości zidentyfikowanego drobnoustroju podawanym w wartościach MIC zgodnie z wymogami EUCAST i w kategoriach wrażliwy, średniowrażliwy, oporny, wraz z interpretacją. Testy do identyfikacji i antybiogramów pakowane oddzielnie z możliwością wykonania jedynie testu identyfikacji z możliwością wykonania jedynie lekooporności z możliwością wpisania manualnie gatunku drobnoustroju z możliwością tworzenia własnych antybiogramów i manualnego wprowadzania wyników. Z oprogramowaniem umożliwiającym opracowanie raportów epidemiologicznych dla wykonywanych badań wybrany okres, oddział szpitalny, gatunki drobnoustrojów. Analizator zwalidowany i zwalidowane metody oznaczeń wykonywanych tym aparatem dołączyć do oferty dokument poświadczający walidację. Instrukcja obsługi aparatu, metodyki wykonywania oznaczeń oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w języku polskim dołączyć do oferty. Analizator będzie współpracował z istniejącym w laboratorium systemem informatycznym MARCEL rozbudowa systemu o obsługę pracowni mikrobiologii jedno stanowisko komputerowe wraz z statystykami mikrobiologicznymi dostawą niezbędnego dla prawidłowej pracy systemu sprzętu 1 komputer, drukarka i czytnik kodów kreskowych Minimalne wymogi dla stacji roboczej procesor dwurdzeniowy min. 1 GB RAM, HDD dowolny SATA, DVD R lub RW, karta graficzna, karta sieciowa PCI Ethernet min. 100MBitS, monitor LCD 17 Drukarka laserowa, monochromatyczna, druk A4 i A5 wydajność min. 15 stron min obciążenie min. 10.000 stron na miesiąc, sieciowa. Czytnik kodów kreskowych podłączony przez USB, czytający kod 128, programowalny, prefix i sufiks. Koszty związane z podłączeniem i uruchomieniem ponosi Wykonawca. Dostawa, montaż uruchomienie aparatu, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników i pozostałego sprzętu j. uż. w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu umowy ponosi Wykonawca. Termin dostawy: 4 tygodnie liczone od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa odczynników i dzierżawa analizatora mikrobiologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczenia troponiny w surowicy, osoczu wraz z kalibratorami , kontrolami i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badań Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczenia D-dimerów w , osoczu, wraz kalibratorami, kontrolami i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badań Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczenia Procalcytoniny w surowicy lub osoczu Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczania antygenu HBS w surowicy Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty Kompletny odczynnik do oznaczania przeciwciał i antygenów HIV 1 HIV 2 w surowicy Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty Kompletny odczynnik do oznaczania przeciwciał anty HBS w surowicy Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie (chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty) Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczania boreliozy w klasach: IgM i IgG każda klasa oddzielnie w surowicy wraz z kalibratorami, kontrolami i innymi materiałami zuzywalnymi niezbednymi do wykonania badań). Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczania NT proBNP w surowicy wraz z kalibratorami , kontrolami i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badań Kontrola na 2 poziomach normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty Pozostałe materiały niezbędne do wykonania oznaczeń a nieujęte przez Zamawiającego. Wstawia wykonawca w razie braku wstawić zero.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa odczynników do oznaczania przeciwciał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bordetella pertusis IgA IgG Mykoplazma pneumonice IgM IgG Borelia IgG Borelia IgM Anty HCV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.