Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Skierniewice: Organizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 39928 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 , ul. Pomologiczna 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 8336866, faks 46 8336866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 6 odrębnych części (zadań): 1. Kurs obsługi programu AutoCAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla 50 osób ( 3 grupy x 10 uczestników w 2012 r. i 2 gr. w 2013 r. ).2. Kurs Kosztorysowania (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób ( 3 gr. po 10 os. w 2012 i 1 gr. w 2013 r. ). 3.Kurs przedsiębiorczości ( 40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 20 osób w 2 grupach liczących po 10 os. ( 2012 - 1 gr. : 2013 - 1 gr. ) 4.Kursu florystyki - (50 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla 40 osób w :3 grupy liczące po 10 os. w 2012 i dla jednej gr. 10 osób w 2013 r, 5. Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych ( 12 godzin przy czym 1 godz.=45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 11 osób w 2012 r.; możliwość przeprowadzenia kursu w 2013 r.po ponownej rekrutacji uczestników ).6. Kurs technologii prac wykończeniowych (16 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 20 osób ( 1 gr. po 10 os. w 2012 i 1 gr. w 2013 r. ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży: a. podpisane oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b. dokument, wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający posiadanie przez tę instytucję wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Szkoleniowych (Podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert posiadać status instytucji szkoleniowej wydany w roku 2012).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej pięć usług szkoleniowych o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie i załączonych do wykazu potwierdzeń należycie wykonanych usług (w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, umów z potwierdzeniem wykonania usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę, b) oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W tabeli wymieniona zostanie kadra dydaktyczna legitymująca się wykształceniem kierunkowym tj. wykształceniem w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu. Celem udokumentowania posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty kopię świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4). Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym i pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody. 2. w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 3. W przypadku rezygnacji części uczestników; liczba kursów może ulec wtedy zmianie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. marszałka J. Piłsudskiego w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 6,96 - 100 Skierniewice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. marszałka J. Piłsudskiego w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 6, 96 - 100 Skierniewice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługi programu AutoCAD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi programu AutoCAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla 50 osób ( 3 grupy x 10 uczestników w 2012 r. i 2 gr. w 2013 r. ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Kurs powinien obejmować trzy stopnie zaawansowania, po każdym z nich wydawane powinny być certyfikaty ukończenia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu podstaw i zaawansowanej obsługi programu graficznego AUTOCAD (III stopnie), przygotowuje do samodzielnego wykonywania dokumentacji z wykorzystaniem programu. Program powinien obejmować m.in.: wprowadzenie do środowiska pracy, wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, tworzenie geometrii dwuwymiarowej, techniki konstrukcyjne, wprowadzenie do wymiarowania, kreskowanie, bloki, obrazy rastowe, wymiarowanie w przestrzeni modelu i papieru, wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej, system współrzędnych 3D, modele bryłowe, wprowadzenie do wizualizacji. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą - zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych. W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kosztorysowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kosztorysowania (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób w grupach liczących po 10 os.( 3 gr. w 2012 i 1 gr. w 2013r.) Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać: Instalację i posługiwanie się programem, rodzaje kosztorysów, wpływ programu na wartość końcową kosztorysu, Tworzenie kalkulacji własnych, Sprawdzanie i wydruki kosztorysów i zestawień, Kosztorysy ofertowe i ślepe. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą - zał. nr 2 . Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przedsiębiorczości ( 40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 20 osób w 2 grupach liczących po 10 os. ( 2012 - 1 gr. : 2013 - 1 gr. ) Uczestnikami/uczestniczkami kursu, do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać treści szkolenia w zakresie: powstawanie małej firmy, w związku z tym formalności związane z utworzeniem danego rodzaju firmy; zagadnienia prawne związane z funkcjonowaniem małej firmy; opracowanie planu działalności gospodarczej - biznes - plan; źródła finansowania firmy : leasing i dzierżawca . Franchising; Organizacja małej firmy - doradztwo w zakresie działalności firmy. Opracowanie planu marketingowego firmy. Promocja produktu i firmy. Marka. Logo. Ocena skuteczności promocji. Rachunek ekonomiczny. Ewidencja sprzedaży w małej firmie. Podstawy obróbki grafiki na użytek działalności marketingowej własnego przedsiębiorstwa ( tworzenie grafik w CorelDraw i edycja zdjęć w PhotoShop). Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą- zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych ( tworzenie grafik w CorelDraw). W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem celem właściwego przeprowadzenia kursu. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs florystyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursu florystyki - (50 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób w grupach liczących po 10 os. ( 3 gr. w 2012 i 1 gr. 10 w 2013 r.). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać: wprowadzenie; teorię barw i kompozycji; narzędzia florysty - materiałoznawstwo; materiał roślinny; florystyka okolicznościowa; sztuka układania kwiatów w naczyniach; dekoracja kwiatów doniczkowych ; artystyczne planowanie prezentów; dekoracja stołów; florystyka ślubna ; florystyka żałobna. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi wszelkie materiały szkoleniowe oraz materiał florystyczny. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1 Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych ( 12 godzin przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 11 osób w 2012 r.; możliwość przeprowadzenia kursu w 2013 r. po ponownej rekrutacji uczestników ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu, do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać treści szkolenia w zakresie: klimatyzatory : SANYO, DAIKIN, FUITSU, Samsung, Acson ; substancje kontrolowane, czynniki chłodnicze, klimatyzacja, luty i lutowanie twarde, rury i kształtki stosowane w chłodnictwie; ćwiczenia montażowe ; wykonywanie połączeń instalacji poprzez lutowanie twarde. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi wszelkie materiały szkoleniowe oraz materiał związany z przeprowadzeniem zajęć w części teoretycznej i praktycznej. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs technologii prac wykończeniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs technologii prac wykończeniowych (16 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 20 osób ( 1 gr. po 10 os. w 2012 i 1 gr. w 2013 r. ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia praktyczne w zakresie modułów tematycznych: a) glazurnik - posadzkarz ( materiałoznawstwo - rodzaje materiałów, maszyn i urządzeń do wykonywania prac przy układaniu glazury i terakoty; rysunek zawodowy wraz z kosztorysowaniem i wymiarowaniem powierzchni ścian i podłóg; opracowanie własnego biznesplanu, kosztorysu i planu robót glazurniczych i posadzkarskich ), b) monter paneli i płyt kartonowo - gipsowych ( technologia i montaż konstrukcji drewnianych, aluminiowych i kartonowo - gipsowych, materiałoznawstwo i urządzenia do wykonywania prac przy montowaniu konstrukcji ścian z regipsów, ), c) murarz - tynkarz ( nowe techniki tynkarskie: Fibrotol, Poltex, Nidalit ; nowoczesne masy tynkarskie; plany robót murarsko- tynkarskich ). Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk niezbędnych do wykonania w/w prac. W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Zamawiający dysponuje zapleczem lokalowo - technicznym do wykonania zleconej usługi. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda stosowne zaświadczenia / certyfikaty każdemu uczestnikowi. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa i montaż siatki zabezpieczającej - ochronnej przed ptakami pod wiaduktem w ciągu DK 70 w Skierniewicach"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Oddziału Ortopedyczno-Urazowego, Poradni Ortopedyczno-Urazowej oraz Oddziale Rehabilitacji .
- Dostosowanie karkasów do potrzeb użytkowników oraz zagospodarowanie terenu zewnętrznego.
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. "Kształtowanie Zawodowych Umiejętności: Rudzki Model Edukacji" - część 3.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





