eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceOrganizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Skierniewice: Organizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 39928 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 , ul. Pomologiczna 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 8336866, faks 46 8336866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 6 odrębnych części (zadań): 1. Kurs obsługi programu AutoCAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla 50 osób ( 3 grupy x 10 uczestników w 2012 r. i 2 gr. w 2013 r. ).2. Kurs Kosztorysowania (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób ( 3 gr. po 10 os. w 2012 i 1 gr. w 2013 r. ). 3.Kurs przedsiębiorczości ( 40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 20 osób w 2 grupach liczących po 10 os. ( 2012 - 1 gr. : 2013 - 1 gr. ) 4.Kursu florystyki - (50 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla 40 osób w :3 grupy liczące po 10 os. w 2012 i dla jednej gr. 10 osób w 2013 r, 5. Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych ( 12 godzin przy czym 1 godz.=45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 11 osób w 2012 r.; możliwość przeprowadzenia kursu w 2013 r.po ponownej rekrutacji uczestników ).6. Kurs technologii prac wykończeniowych (16 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 20 osób ( 1 gr. po 10 os. w 2012 i 1 gr. w 2013 r. ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży: a. podpisane oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b. dokument, wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający posiadanie przez tę instytucję wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Szkoleniowych (Podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert posiadać status instytucji szkoleniowej wydany w roku 2012).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej pięć usług szkoleniowych o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie i załączonych do wykazu potwierdzeń należycie wykonanych usług (w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, umów z potwierdzeniem wykonania usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę, b) oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W tabeli wymieniona zostanie kadra dydaktyczna legitymująca się wykształceniem kierunkowym tj. wykształceniem w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu. Celem udokumentowania posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty kopię świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4). Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym i pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody. 2. w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 3. W przypadku rezygnacji części uczestników; liczba kursów może ulec wtedy zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. marszałka J. Piłsudskiego w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 6,96 - 100 Skierniewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. marszałka J. Piłsudskiego w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 6, 96 - 100 Skierniewice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługi programu AutoCAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi programu AutoCAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla 50 osób ( 3 grupy x 10 uczestników w 2012 r. i 2 gr. w 2013 r. ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Kurs powinien obejmować trzy stopnie zaawansowania, po każdym z nich wydawane powinny być certyfikaty ukończenia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu podstaw i zaawansowanej obsługi programu graficznego AUTOCAD (III stopnie), przygotowuje do samodzielnego wykonywania dokumentacji z wykorzystaniem programu. Program powinien obejmować m.in.: wprowadzenie do środowiska pracy, wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, tworzenie geometrii dwuwymiarowej, techniki konstrukcyjne, wprowadzenie do wymiarowania, kreskowanie, bloki, obrazy rastowe, wymiarowanie w przestrzeni modelu i papieru, wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej, system współrzędnych 3D, modele bryłowe, wprowadzenie do wizualizacji. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą - zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych. W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kosztorysowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kosztorysowania (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób w grupach liczących po 10 os.( 3 gr. w 2012 i 1 gr. w 2013r.) Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać: Instalację i posługiwanie się programem, rodzaje kosztorysów, wpływ programu na wartość końcową kosztorysu, Tworzenie kalkulacji własnych, Sprawdzanie i wydruki kosztorysów i zestawień, Kosztorysy ofertowe i ślepe. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą - zał. nr 2 . Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przedsiębiorczości ( 40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 20 osób w 2 grupach liczących po 10 os. ( 2012 - 1 gr. : 2013 - 1 gr. ) Uczestnikami/uczestniczkami kursu, do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać treści szkolenia w zakresie: powstawanie małej firmy, w związku z tym formalności związane z utworzeniem danego rodzaju firmy; zagadnienia prawne związane z funkcjonowaniem małej firmy; opracowanie planu działalności gospodarczej - biznes - plan; źródła finansowania firmy : leasing i dzierżawca . Franchising; Organizacja małej firmy - doradztwo w zakresie działalności firmy. Opracowanie planu marketingowego firmy. Promocja produktu i firmy. Marka. Logo. Ocena skuteczności promocji. Rachunek ekonomiczny. Ewidencja sprzedaży w małej firmie. Podstawy obróbki grafiki na użytek działalności marketingowej własnego przedsiębiorstwa ( tworzenie grafik w CorelDraw i edycja zdjęć w PhotoShop). Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą- zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych ( tworzenie grafik w CorelDraw). W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem celem właściwego przeprowadzenia kursu. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs florystyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursu florystyki - (50 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób w grupach liczących po 10 os. ( 3 gr. w 2012 i 1 gr. 10 w 2013 r.). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać: wprowadzenie; teorię barw i kompozycji; narzędzia florysty - materiałoznawstwo; materiał roślinny; florystyka okolicznościowa; sztuka układania kwiatów w naczyniach; dekoracja kwiatów doniczkowych ; artystyczne planowanie prezentów; dekoracja stołów; florystyka ślubna ; florystyka żałobna. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi wszelkie materiały szkoleniowe oraz materiał florystyczny. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1 Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych ( 12 godzin przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 11 osób w 2012 r.; możliwość przeprowadzenia kursu w 2013 r. po ponownej rekrutacji uczestników ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu, do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać treści szkolenia w zakresie: klimatyzatory : SANYO, DAIKIN, FUITSU, Samsung, Acson ; substancje kontrolowane, czynniki chłodnicze, klimatyzacja, luty i lutowanie twarde, rury i kształtki stosowane w chłodnictwie; ćwiczenia montażowe ; wykonywanie połączeń instalacji poprzez lutowanie twarde. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi wszelkie materiały szkoleniowe oraz materiał związany z przeprowadzeniem zajęć w części teoretycznej i praktycznej. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs technologii prac wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs technologii prac wykończeniowych (16 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 20 osób ( 1 gr. po 10 os. w 2012 i 1 gr. w 2013 r. ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia praktyczne w zakresie modułów tematycznych: a) glazurnik - posadzkarz ( materiałoznawstwo - rodzaje materiałów, maszyn i urządzeń do wykonywania prac przy układaniu glazury i terakoty; rysunek zawodowy wraz z kosztorysowaniem i wymiarowaniem powierzchni ścian i podłóg; opracowanie własnego biznesplanu, kosztorysu i planu robót glazurniczych i posadzkarskich ), b) monter paneli i płyt kartonowo - gipsowych ( technologia i montaż konstrukcji drewnianych, aluminiowych i kartonowo - gipsowych, materiałoznawstwo i urządzenia do wykonywania prac przy montowaniu konstrukcji ścian z regipsów, ), c) murarz - tynkarz ( nowe techniki tynkarskie: Fibrotol, Poltex, Nidalit ; nowoczesne masy tynkarskie; plany robót murarsko- tynkarskich ). Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk niezbędnych do wykonania w/w prac. W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Zamawiający dysponuje zapleczem lokalowo - technicznym do wykonania zleconej usługi. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda stosowne zaświadczenia / certyfikaty każdemu uczestnikowi. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.