To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Poznań: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I MONTAŻ NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU INTERAKTYWNYCH INSTALACJI MOBILNYCH W RAMACH LABORATORIUM WYOBRAŹNI
Numer ogłoszenia: 399096 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216385 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8279700, faks 61 8279701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I MONTAŻ NA RZECZ FUNDACJI UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU INTERAKTYWNYCH INSTALACJI MOBILNYCH W RAMACH LABORATORIUM WYOBRAŹNI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i instalacja 6 eksponatów prezentujących zjawiska z dziedziny optyki na rzecz Fundacji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu na wystawę interaktywną Dotknij Nauki w laboratorium wyobraźni:a.Eksponat prezentujący termiczne zmiany barwy b. Eksponat prezentujący działanie aparatu fotograficznego c. Eksponat prezentujący promienie laserowe d. Eksponat prezentujący przejście promieni przez pryzmat e. Eksponat prezentujący działanie lustra fenickiego f.Eksponat prezentujący nakładanie barw do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się pod adresem ul. Rubież 46, 61-612 Poznań zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:1) zaprojektowanie, wykonanie i montaż 6 eksponatów w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się pod adresem: ul. Rubież 46, 61-612 Poznań;2) posadowienie eksponatów we wskazanym pomieszczeniu, ich instalacja, montaż oraz podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania lub użytkowania sprzętu;3) przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń dla trzech użytkowników bądź przedstawicieli Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego nie później niż w terminie 7 dni od zamontowania wszystkich elementów przedmiotu zamówienia; 4) udzielenie gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczone eksponaty na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru eksponatów na warunkach nie gorszych niż określone poniżej: i.Okres gwarancji dla urządzenia należącego do przedmiotu zamówienia 12 miesięcy od dnia odbioru, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych; ii. Przybycie serwisanta do naprawy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych, od daty zgłoszenia usterki lub zostanie ustalony sposób dostarczenia uszkodzonego urządzenia do naprawy na koszt Wykonawcy; iii.Naprawa eksponatu wyłączonego na skutek usterki z eksploatacji zostanie dokonana w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki; Pozostałe wady i usterki zostanę naprawione w terminie 20 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia.iv. przedłużenie okresu gwarancji o czas wyłączenia z eksploatacji trwającego powyżej 24 godzin, a spowodowanego uszkodzeniem nie wynikłym ze złego sposobu eksploatacji. 5) wydanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów, niezbędnych do prawidłowego korzystania z eksponatów. Ryzyko utraty lub uszkodzenia urządzeń, o których mowa w pkt.2 podczas transportu bądź montażu obciążać będzie Wykonawcę. 6) wykonanie najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru eksponatu pierwszego przeglądu technicznego (tzw.przegląd zerowy). 5. Szczegółowe informacje dotyczące każdego z eksponatów stanowiących Przedmiot Zamówienia zostały zawarte w ROZDZIALE III SIWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji przygotowania zamówienia, która podlegać będzie pozacenowej ocenie oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet V Dyfuzja innowacji, Działanie 5.3 Wspieranie ośrodków innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUKACYJNE WYSTAWY INTERAKTYWNE KRZYSZTOF HORODECKI
jakie przetargi wygrała firma
EDUKACYJNE WYSTAWY INTERAKTYWNE KRZYSZTOF HORODECKI
- Edukacyjne Wystawy Interaktywne Krzysztof Horodecki, ul. Focha 24/7, 80-156 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194340,00
Oferta z najniższą ceną: 194340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194340,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Nowym Tomyślu i pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach OD w Wolsztynie i Opalenicy
- Rozbudowa drogi krajowej nr 92 na odcinku Gonice-Wólka od km 12+521 do km 15+593 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej i kanału techn. oraz od dk nr 92 w km 15+593 do drogi gminnej nr 424038P.
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie RDW Szamotuły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych RCEZ w Biłgoraju
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do oddziałów wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Siemień
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola Puchatkowo w Międzybrodziu Bialskim w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





