Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na V części
Numer ogłoszenia: 399086 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na V części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego w podziale na V części: CZĘŚĆ Przedmiot zamówienia Ilość I Urządzenie wielofunkcyjne 4 II Drukarka laserowa kolorowa 2 III Switch 24port 4 IV Laptop 5 V Komputer PC 15 Szczegółowy opis oraz wymagania dotyczące w/w sprzętu (parametry techniczne, okres gwarancji i warunki serwisu) określone zostały w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 25 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) strona tytułowa - OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oferty cenowej szczegółowej, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 7, 7A, 7B, 7C, 7D do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 41-902 Bytom pok. 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 24 (Biuro Podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. CZĘŚĆ I - Urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne - 4 sztuki 1. Najważniejsze cechy 2. Funkcje Drukowanie, kopiowanie, skanowanie do portu USB, cyfrowy nadajnik, opcjonalny faks i zaawansowana obsługa papieru 3. Jakość druku (czerń, jakość normalna) jakość druku 1200 dpi, rozdzielczość 600 x 600 dpi 4. Prędkość druku (czerń, normalna jakość, A4) Do 52 str./min 5. Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) 6. Gotowy do pracy w sieci Standardowo 7. Normatywny cykl pracy Do 250000 stron 8. Standardowy podajnik papieru Uniwersalny podajnik 1 na 100 arkuszy, podajnik 2 na 500 arkuszy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. CZĘŚĆ II - Drukarka laserowa kolorowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa - 2 sztuki 1. Najważniejsze cechy 2. Prędkość druku (czerń, normalna jakość, A4) Do 40 str./min 3. Prędkość druku (kolor, jakość normalna, A4) Do 40 str./min 4. Jakość wydruku (kolor, najwyższa jakość) Do 1200 x 1200 dpi 5. Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) 6. Gotowy do pracy w sieci Standardowo 7. Normatywny cykl pracy Do 120 000 stron 8. Standardowy podajnik papieru Uniwersalny podajnik na 100 arkuszy, podajnik papieru na 500 arkuszy, automatyczny moduł druku dwustronnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. CZĘŚĆ III - Switch 24p.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch 24p - 4 sztuki 1. Przeznaczenie Szafa Rack 19 2. Przepustowość Min 6.5 mpps 3. Gniazda sieciowe Min. 2x mini-GBIC Combo Min. 24x 10/100BASE-T 4. Zastosowane technologie IEEE 802.3x IEEE 802.1p 5. Inne 1 gniazdo mini-GBIC Combo składa się z 1 gniazda 10BASE-T/100BASE-TX/1000BASE-T oraz 1 złącza mini-GBIC SFP 6. Standardy IEEE 802.1p IEEE 802.3 IEEE 802.3ab IEEE 802.3u IEEE 802.3x IEEE 802.3z 7. Warstwa przełączania 2 8. Metoda przekazywania Store and forward.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. CZĘŚĆ IV - Laptop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 5 sztuk 1. Typ Komputer przenośny 2. Zastosowanie Aplikacje biurowe, multimedialne 3. Procesor Osiągający w teście PassMark Performance Test 7.0 wynik CPU Mark min. 8395 pkt. Wbudowany układ VGA. W ofercie należy podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora oraz wynik uzyskany w teście na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ dla zaoferowanego procesora. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora. 4. Chipset Dostosowany do oferowanego procesora. W ofercie podać oznaczenie (typ) zainstalowanego chipsetu. 5. Pamięć RAM 8192 MB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz, maksymalnie 16 GB) 6. Ilość gniazd pamięci 2 7. Dysk twardy min. 750 GB SATA 5400 obr. 8. Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer 9. Typ ekranu Matowy, LED.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. CZĘŚĆ V - Komputer PC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer PC - 15 sztuk 1. Płyta główna Płyta musi wspomagać technologię wielowątkowości oraz wielordzeniowości; (w ofercie wykonawca zobowiązany jest podać rzeczywistą liczbę złączy wymienionych w oferowanej płycie głównej oraz jej nazwę(oznaczenie). Obsługa RAID 0/1/5/10 Kanał pamięci - Dual 4x Sloty DIMM Maksymalna pamięć (GB) - 32 2x PCI-Ex16 1X PCI-Ex1 3x PCI 2x SATAII 4x SATAIII 2. Chipset Dostosowany do oferowanego procesora. W ofercie podać oznaczenie (typ) zainstalowanego chipsetu. 3. Procesor Osiągający w teście PassMark Performance Test 7.0 wynik CPU Mark min. 4468 pkt. Wbudowany układ VGA. W ofercie należy podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora oraz wynik uzyskany w teście na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ dla zaoferowanego procesora. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora. 4. Pamięć RAM Rodzaj pamięci:DDR3 Pojemność pamięci: 8 GB Pojemność pamięci (2x):4 GB Częstotliwość szyny pamięci: 1600 MHz Opóźnienie (CAS Latency):9 5. Dysk twardy systemowy Rodzaj dysku: SSD (pamięć FLASH) Pojemność dysku: 128 GB Interfejs: Serial ATA 600 Szybkość zapisu: 320 MB/s Szybkość odczytu: 520 MB/s Średni czas między uszkodzeniami (MTBF): 1500000 h Format szerokości: 2,5 W zestawie: adapter do kieszeni 3,5 Osiągający w teście PassMark Disk Rating min. 2936 pkt W ofercie należy podać oznaczenie (typ) zainstalowanego dysku oraz wynik uzyskany w teście na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.harddrivebenchmark.net/ dla zaoferowanego dysku. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz podać oznaczenie (typ) zainstalowanego dysku. 6. Dysk twardy - dane Interfejs: Serial ATA 600 Pojemność dysku: 500 GB Rodzaj dysku: Standardowy (nośnik magnetyczny) Pojemność pamięci podręcznej cache: min 64 MB Format szerokości: 3,5 7. Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną 8. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych 2 x ϕ 50 wraz z wymianą 2 kpl. zawieszeń 2-linowych nośnych naczyń wyciągowych wlk. 5 oraz skrótem dwóch lin nośnych w górniczym wyciągu szybowym szybu I...
- Usługa przygotowania i dystrybucja posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu - II
- Dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnień
- Modernizacja i utworzenie pracowni zawodowej w Państwowych Szkołach Budownictwa w Bytomiu - edycja 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania systemu c.o. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Smolenia 18 w Bytomiu wraz z likwidacją niskiej emisji
- Dostawa wyrobów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia"
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Zakup wyposażenia w celu rozszerzenia oferty kulturalnej Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim
- Zakup pierwszego wyposażenia (wyposażenie komputerowe) do budynku schroniska - Centrum Edukacji Humanitarnej
- "Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej 2/25"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.