eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa sprzętu komputerowego w podziale na V części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na V części
Numer ogłoszenia: 399086 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na V części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego w podziale na V części: CZĘŚĆ Przedmiot zamówienia Ilość I Urządzenie wielofunkcyjne 4 II Drukarka laserowa kolorowa 2 III Switch 24port 4 IV Laptop 5 V Komputer PC 15 Szczegółowy opis oraz wymagania dotyczące w/w sprzętu (parametry techniczne, okres gwarancji i warunki serwisu) określone zostały w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 25 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) strona tytułowa - OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oferty cenowej szczegółowej, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 7, 7A, 7B, 7C, 7D do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 41-902 Bytom pok. 62.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 24 (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. CZĘŚĆ I - Urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne - 4 sztuki 1. Najważniejsze cechy 2. Funkcje Drukowanie, kopiowanie, skanowanie do portu USB, cyfrowy nadajnik, opcjonalny faks i zaawansowana obsługa papieru 3. Jakość druku (czerń, jakość normalna) jakość druku 1200 dpi, rozdzielczość 600 x 600 dpi 4. Prędkość druku (czerń, normalna jakość, A4) Do 52 str./min 5. Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) 6. Gotowy do pracy w sieci Standardowo 7. Normatywny cykl pracy Do 250000 stron 8. Standardowy podajnik papieru Uniwersalny podajnik 1 na 100 arkuszy, podajnik 2 na 500 arkuszy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. CZĘŚĆ II - Drukarka laserowa kolorowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa - 2 sztuki 1. Najważniejsze cechy 2. Prędkość druku (czerń, normalna jakość, A4) Do 40 str./min 3. Prędkość druku (kolor, jakość normalna, A4) Do 40 str./min 4. Jakość wydruku (kolor, najwyższa jakość) Do 1200 x 1200 dpi 5. Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) 6. Gotowy do pracy w sieci Standardowo 7. Normatywny cykl pracy Do 120 000 stron 8. Standardowy podajnik papieru Uniwersalny podajnik na 100 arkuszy, podajnik papieru na 500 arkuszy, automatyczny moduł druku dwustronnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. CZĘŚĆ III - Switch 24p.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch 24p - 4 sztuki 1. Przeznaczenie Szafa Rack 19 2. Przepustowość Min 6.5 mpps 3. Gniazda sieciowe Min. 2x mini-GBIC Combo Min. 24x 10/100BASE-T 4. Zastosowane technologie IEEE 802.3x IEEE 802.1p 5. Inne 1 gniazdo mini-GBIC Combo składa się z 1 gniazda 10BASE-T/100BASE-TX/1000BASE-T oraz 1 złącza mini-GBIC SFP 6. Standardy IEEE 802.1p IEEE 802.3 IEEE 802.3ab IEEE 802.3u IEEE 802.3x IEEE 802.3z 7. Warstwa przełączania 2 8. Metoda przekazywania Store and forward.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. CZĘŚĆ IV - Laptop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 5 sztuk 1. Typ Komputer przenośny 2. Zastosowanie Aplikacje biurowe, multimedialne 3. Procesor Osiągający w teście PassMark Performance Test 7.0 wynik CPU Mark min. 8395 pkt. Wbudowany układ VGA. W ofercie należy podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora oraz wynik uzyskany w teście na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ dla zaoferowanego procesora. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora. 4. Chipset Dostosowany do oferowanego procesora. W ofercie podać oznaczenie (typ) zainstalowanego chipsetu. 5. Pamięć RAM 8192 MB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz, maksymalnie 16 GB) 6. Ilość gniazd pamięci 2 7. Dysk twardy min. 750 GB SATA 5400 obr. 8. Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer 9. Typ ekranu Matowy, LED.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. CZĘŚĆ V - Komputer PC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer PC - 15 sztuk 1. Płyta główna Płyta musi wspomagać technologię wielowątkowości oraz wielordzeniowości; (w ofercie wykonawca zobowiązany jest podać rzeczywistą liczbę złączy wymienionych w oferowanej płycie głównej oraz jej nazwę(oznaczenie). Obsługa RAID 0/1/5/10 Kanał pamięci - Dual 4x Sloty DIMM Maksymalna pamięć (GB) - 32 2x PCI-Ex16 1X PCI-Ex1 3x PCI 2x SATAII 4x SATAIII 2. Chipset Dostosowany do oferowanego procesora. W ofercie podać oznaczenie (typ) zainstalowanego chipsetu. 3. Procesor Osiągający w teście PassMark Performance Test 7.0 wynik CPU Mark min. 4468 pkt. Wbudowany układ VGA. W ofercie należy podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora oraz wynik uzyskany w teście na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ dla zaoferowanego procesora. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz podać oznaczenie (typ) zainstalowanego procesora. 4. Pamięć RAM Rodzaj pamięci:DDR3 Pojemność pamięci: 8 GB Pojemność pamięci (2x):4 GB Częstotliwość szyny pamięci: 1600 MHz Opóźnienie (CAS Latency):9 5. Dysk twardy systemowy Rodzaj dysku: SSD (pamięć FLASH) Pojemność dysku: 128 GB Interfejs: Serial ATA 600 Szybkość zapisu: 320 MB/s Szybkość odczytu: 520 MB/s Średni czas między uszkodzeniami (MTBF): 1500000 h Format szerokości: 2,5 W zestawie: adapter do kieszeni 3,5 Osiągający w teście PassMark Disk Rating min. 2936 pkt W ofercie należy podać oznaczenie (typ) zainstalowanego dysku oraz wynik uzyskany w teście na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.harddrivebenchmark.net/ dla zaoferowanego dysku. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz podać oznaczenie (typ) zainstalowanego dysku. 6. Dysk twardy - dane Interfejs: Serial ATA 600 Pojemność dysku: 500 GB Rodzaj dysku: Standardowy (nośnik magnetyczny) Pojemność pamięci podręcznej cache: min 64 MB Format szerokości: 3,5 7. Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną 8. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.