eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Dostęp do systemu informacji prawnej w latach 2017 - 2019 dla pracowników Urzędu Miejskiego Sulechów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 39898 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Sulechów: Dostęp do systemu informacji prawnej w latach 2017 - 2019 dla pracowników Urzędu Miejskiego Sulechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17851


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23103


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy  6, 66100   Sulechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 851 120, faks 683 854 686, e-mail bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostęp do systemu informacji prawnej w latach 2017 - 2019 dla pracowników Urzędu Miejskiego Sulechów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostęp do systemu informacji prawnej w latach 2017 - 2019 dla pracowników Urzędu Miejskiego Sulechów", w ramach zadania pn. "Zakup usług pozostałych". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I.2. Wymagania 1) Nielimitowany dostęp do programu (systemu informacji prawnej) przez okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia (umożliwienia dostępu) za pomocą sieci Internet przy użyciu logowania do portalu; 2) Dostęp z wykorzystaniem powszechnie używanych przeglądarek internetowych bez konieczności instalacji dodatkowych narzędzi na stacjach roboczych; 3) Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu, świadczoną telefonicznie lub e-mailem w okresie dostępu do programu (systemu informacji prawnej); 4) Możliwość jednoczesnego korzystania przez 100 pracowników, w tym co najmniej dziesięć stanowisk mobilnych, z nieograniczoną możliwością korzystania poza siedzibą Zamawiającego (bez ograniczenia do adresu IP). 5) Możliwość edytowania tekstów; 6) Możliwość edycji oraz zapisywania tekstów na nośnikach; 7) Automatyczne, bieżące aktualizacje zmian stanu prawnego; 8) Powiadomienia użytkowników o zmianie stanu prawnego; I.3. Wymagany zakres bazy informacji prawnej: 1) Wszystkie teksty aktów prawa powszechnie obowiązującego (aktualne, w tym oczekujące i archiwalne), w tym również prawa europejskiego, dostępne również w oparciu o wyszukiwanie tematyczne, obejmujące co najmniej okres od 1918 r. System informacji prawnej winien mieć możliwość wskazania stanu prawnego na konkretny dzień. Teksty aktów prawnych winny być opatrzone odnośnikami wskazującymi na relacje pomiędzy aktami (np. wprowadzony przez, zmieniony przez, uchylony przez itp.); 2) Wszystkie teksty aktów prawa miejscowego (aktualne), dostępne również w oparciu o wyszukiwanie tematyczne lub hasłowe. System winien umożliwiać wyszukiwanie aktów prawa miejscowego w zawężeniu do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy. Dostęp do bazy aktów prawa miejscowego wyłącznie poprzez linki do stron innych instytucji (np. urzędy wojewódzkie, BIP itp.) nie jest dopuszczalny. Wyklucza się prezentowanie aktów prawa miejscowego wyłącznie w postaci plików PDF; 3) Teksty aktów publikowanych w Monitorze Polskim, obejmujące co najmniej okres od 1918 r.; 4) Teksty aktów prawnych (aktualne i archiwalne) publikowanych w Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej; 5) Aktualne komentarze (pełne wersje) do aktów prawa powszechnie obowiązującego, dostępne z poziomu tekstu aktu prawnego i konkretnych jednostek redakcyjnych, w tym co najmniej do: - Kodeksu karnego, - Kodeksu cywilnego, - Kodeksu wykroczeń, - Kodeksu pracy, - Kodeksu postępowania cywilnego, - Kodeksu postępowania administracyjnego, - Kodeksu postępowania karnego, - Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, - Ordynacji podatkowej i innych, najważniejszych ustaw podatkowych (podatki i opłaty lokalne, podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek dochodowy od osób prawnych, podatek od towarów i usług), - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o gospodarce komunalnej, - ustawy o gospodarce nieruchomościami, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy Prawo zamówień publicznych, - ustawy Prawo budowlane, - ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawy o odpadach, - ustawy Prawo ochrony środowiska, - ustawy o księgach wieczystych i hipotece, - ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi. 6) Orzeczenia sądów powszechnych i administracyjnych (tezy wraz z uzasadnieniami), przyporządkowane do jednostek redakcyjnych i aktów prawnych; 7) Orzeczenia administracji (organów nadzoru itp.), przyporządkowane do jednostek redakcyjnych i aktów prawnych; 8) Pisma urzędowe; 9) Wzory pism i umów; 10) Kalkulatory (w tym odsetek ustawowych i podatkowych); 11) Piśmiennictwo (w tym glosy, monografie) przyporządkowane do jednostek redakcyjnych i aktów prawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 48810000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21951.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.,  ,  ul. Bonifraterska ,  00-203,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11761.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11761.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26815.23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.