eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W DOBRZYCY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Dobrzyca: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W DOBRZYCY
Numer ogłoszenia: 398954 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346348 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W DOBRZYCY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Dobrzycy w ramach programu Cyfrowa Szkoła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą odpowiadać minimum cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimum określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole asortymentów stanowiących przedmiot dostawy, ich oznaczenia oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia i dopuszcza oferowanie asortymentów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od złożonych przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązania, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz montaż/zainstalowanie przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi kosztami, w tym m.in. dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: - sprawdzenia sprzętu pod względem technicznym, - zainstalowania dostarczonego oprogramowania, - zapewnienia podstawowego, bezpłatnego szkolenia nauczycieli, którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie lekcji, z zakresu podstawowej obsługi i pokazania możliwości sprzętu i oprogramowania. - zainstalowania wszystkich urządzeń , - przeprowadzenia konfiguracji sieci i urządzeń z nią związanych. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklaracje zgodności CE, b) posiadać certyfikat ISO 9001 i 14001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów przenośnych - spełnienie wymogu normy Energy Star 5.0, d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, e) powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w specyfikacji technicznej - zał. do SIWZ, f) okres gwarancji nie krótszy niż 3 lata (w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat). Gwarancja świadczona na miejscu u klienta. Usunięcie usterki w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia lub zapewnienie sprzętu zastępczego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. g) wymagania ogólne w zakresie licencji oprogramowania systemu operacyjnego: - licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany stacji roboczej) oraz możliwość sublicencjonowania dla jednostek stowarzyszonych, - wymagane jest zapewnienie możliwości korzystania z wcześniejszych wersji zamawianego oprogramowania i korzystania z kopii zamiennych (możliwość kopiowanie oprogramowania na wiele urządzeń przy wykorzystaniu jednego standardowego obrazu uzyskanego z nośników dostępnych w programach licencji grupowych), z prawem do wielokrotnego użycia jednego obrazu dysku w procesie instalacji i tworzenia kopii zapasowych, - wymagania zawarte w specyfikacjach technicznych poszczególnych produktów odnoszą się do natywnej funkcjonalności oferowanego oprogramowania bez użycia dodatkowego oprogramowania, chyba że wymóg szczegółowy stanowi inaczej. h) w zakresie wszystkich wymienionych klas oprogramowania Zamawiający wymaga dostarczenia: - 48 kompletów nośników instalacyjnych uaktualnienia systemów operacyjnych klasy PC i pakietu biurowego umożliwiających instalacje masowe, tzn. instalacje z jednego obrazu systemu, - bezterminowych licencji na użytkowanie zamawianego oprogramowania dla produktów, przy których postawił wymaganie dostawy licencji, - kompletu wymaganych kluczy aktywacyjnych - zbiorczych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych. Wszystkie pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany sprzęt nie może być wcześniej używana. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracja producenta/wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach programu CYFROWA SZKOŁA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hardsoft TELEKOM, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167958,40

  • Oferta z najniższą ceną: 167957,40 / Oferta z najwyższą ceną: 167958,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.