eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy ZP/A/AZP/1516/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Szczecin: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy ZP/A/AZP/1516/2009
Numer ogłoszenia: 398868 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy ZP/A/AZP/1516/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji (zadaniem), dopuszczając składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie 1: Rozbudowa posiadanej platformy serwerowej IBM Blade Center o dodatkowe serwery z półkami dyskowymi oraz opcjami dla Uczelnianego Centrum Informatyki ZUT; Zadanie Nr 2: Komputerowy system przeliczający o wysokiej wydajności (Serwery komputerowe o wydajności min. 2,38 Tflops) dla Wydziału Techniki Morskiej ZUT 2. Wyszczególnienie rodzaju sprzętu komputerowego i oprogramowania (odpowiednio) w ramach danego zadania, jego ilość oraz wymagania związane z wykonaniem zamówienia, w tym właściwości techniczne lub funkcjonalne sprzętu komputerowego i oprogramowania określa odpowiednio: a) W części dotyczącej zadania nr 1 - załącznik nr 1 specyfikacji; b) W części dotyczącej zadania nr 2 - załącznik nr 2 specyfikacji; 3. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści sprzęt komputerowy, lub sprzęt bez bliższego określenia rozumieć przez to należy również oprogramowanie wyszczególnione lub wymagane zgodnie z załącznikami Nr 1 i Nr 2 specyfikacji (w odniesieniu do danego zadania). 4. Załączniki Nr 1 i 2 specyfikacji pełnią również rolę pomocniczą do wypełnienia formularza ofertowego - załącznik Nr 4 (szczegóły: dział IX specyfikacji). 5. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu komputerowego oraz dostarczenie go zamawiającemu. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie sprzętu komputerowego należy rozumieć zapewnienie (licencji) na korzystania z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla danego zadania w załączniku do specyfikacji. 6. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu komputerowego są wskazane przez zamawiającego pomieszczenia Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowane w Szczecinie: zadanie Nr 1,Uczelniane Centrum Informatyki ZUT, przy al. Piastów 48 zadanie Nr 2 Katedra Oceanotechniki i Projektowania Systemów Morskich Wydziału Techniki Morskiej przy ul. Piastów 41 - zwane dalej również miejscem dostarczenia sprzętu komputerowego (wymagane jest wniesienie sprzętu do pomieszczeń). 7. W zakresie dotyczącym zadania Nr 1 i 2 dostawa sprzętu komputerowego, oprócz czynności wskazanych w ust. 5-6 niniejszego działu, obejmuje wykonanie czynności ich montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia sprzętu komputerowego. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu komputerowego i świadczenie usług z tym związanych, w tym usług serwisu sprzętu komputerowego. 9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego (z prawem do korzystania z tych dokumentów), o których mowa w wymaganiach ogólnych w załącznikach Nr 1 i Nr 2 specyfikacji, oraz dodatkowo: a) W wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim lub angielskim, dokumenty zawierających instrukcję w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu komputerowego zwaną w dalszej części specyfikacji instrukcją obsługi; b) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń, stosownie do postanowień działu XV ust. 13-15 specyfikacji, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 10. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 9 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania oraz oznakowania sprzętu komputerowego w zakresie, w jakim są wymagane dla danego zadania stosownie do podanych przez zamawiającego wymagań ogólnych w załącznikach Nr 1 i Nr 2 specyfikacji. 11. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 10 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XV specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem ubiegania się wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie zamawiającemu, w celu zabezpieczenia oferty wykonawcy, wadium. Wadium podlega wniesieniu w odniesieniu do każdego oferowanego zadania na kwotę nie niższą niż: a) 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - dla części stanowiącej zadanie nr 1; b) 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) - dla części stanowiącej zadania nr 2;

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 - 9 PZP 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP, lecz innych niż wymienione w ust. 1 niniejszego działu. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia wyrażające się tym, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) wykonał przynajmniej trzy zamówienia (każde zamówienie jako odrębna umowa) na dostawy dowolnego sprzętu komputerowego, z zastrzeżeniem dodatkowych wymagań w ust. 4 - 7 niniejszego działu. 4. Dla wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia w części dotyczącej zadania nr 1 lub Nr 2 (odpowiednio) przynajmniej jedna z dostaw, o których mowa w ust. 3 niniejszego działu była o wartości nie mniejszej niż równowartość kwoty 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 5. Przez wartość, o której mowa w ust. 4 niniejszego działu rozumieć należy kwotę stanowiąca uzyskaną od odbiorcy cenę (kwotę zapłaty wraz z należnym podatkiem VAT). Jeżeli cena wyrażona była w walucie innej niż polska, dla celów potwierdzenia spełniania wskazanego warunku zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalonej przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień dokonania odbioru przez odbiorcę. 6. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu takich osób. 7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa w dziale VI specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia /nie spełnia warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków, o których mowa w dziale V wykonawca złoży oświadczenie o treści stanowiącej załącznik nr 3 specyfikacji. 2. Niezależnie od ust. 1 niniejszego działu, wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale V ust. 1 specyfikacji, przedkłada zamawiającemu następujące dokumenty (spośród i na podstawie wskazanych w § 1 ust. 1 pkt.2) rozporządzenia PRM w sprawie rodzajów dokumentów (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami): a) Z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu (dotyczy to każdego z zadań razem lub osobno) w zakresie dla niego wymaganym zgodnie z działem V ust. 3 - 7 specyfikacji wykonawca przedkłada zamawiającemu łącznie następujące dokumenty (spośród i na podstawie wskazanych w § 1 ust. 2 rozporządzeniu PRM w sprawie rodzajów dokumentów): a) Wykaz (jako oświadczenie wykonawcy), wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorów, wykonanych już w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, tj. przed dniem 18.11.2009 r. (a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) nie mniej niż trzech dostaw (trzy odrębnie zawarte umowy) dowolnego sprzętu komputerowego, w szczególności serwerów lub innych urządzeń sieciowych, przy czym co najmniej jedna była o wartości 100.000 zł, b) Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy inny dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej dostawy, z którego będzie wynikać, iż została ona wykonana należycie). Dokument należytego wykonania dostawy wystawić może również pracownik odbiorcy, w tym osoba dokonująca z jego upoważnienia odbioru przedmiotu dostawy. 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części dotyczącej zadania nr 1, zadania Nr 2 lub obu zadań jednocześnie przedkłada zamawiającemu dokumenty wskazane w ust. 3 jeden raz. 5.Dla potwierdzenia spełniania wymogu wskazanego w dziale II ust. 2 specyfikacji wymagane jest przedłożenie certyfikatu zarządzania jakością ISO9001:2000 na proces produkcji lub równoważnego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności z normami jakościowymi (dotyczy obu zadań odpowiednio)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 403 - 404, IV piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 14:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 403 - 404, IV piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.