eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoSZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Mogilno: SZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 39883 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie , ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3151842, 3152194, faks 052 3151841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych uczestniczących w projekcie pn. Inwestycje w rozwój zawodowy, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie składać się będzie z 3 części: - Spawanie w metodach MAG(135), MIG(131) i TIG(141) - dla 15 osób bezrobotnych, - Tokarz - dla 10 osób bezrobotnych, - Opiekun/-ka osób starszych ze znajomością języka niemieckiego - dla 15 osób bezrobotnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z poniższych części (jako odrębne oferty). Zamawiający dokona wówczas wyboru jednego lub kilku wykonawców w zależności od tego, jaka oferta u jakiego wykonawcy okaże się dla zamawiającego korzystniejsza. Zamawiający w każdym wypadku zawrze odrębne umowy na realizację poszczególnych części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dla części I zamówienia: posiada ważny /co najmniej na czas trwania szkolenia/ atest/certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy w metodach MAG-135, MIG-131 i TIG-141, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał: a. dla części I zamówienia: co najmniej 2 szkolenia z zakresu spawania dla grup minimum 10-osobowych, we wszystkich trzech metodach określonych w przedmiocie zamówienia, tj. MAG, MIG, TIG (np. łączone MAG-MIG, TIG-MAG, MAG-MIG-TIG) b. dla części II zamówienia: co najmniej 1 szkolenie z zakresu przedmiotu zamówienia dla grupy minimum 10-osobowej; c. dla części III zamówienia: co najmniej 1 szkolenie w zakresie opiekunki osób starszych dla grupy minimum 10-osobowej i 1 szkolenie z języka niemieckiego dla grupy minimum 10-osobowej lub co najmniej 1 szkolenie z zakresu opiekunki osób starszych ze znajomością języka niemieckiego dla grupy minimum 10-osobowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a. dla części I zamówienia: dysponuje atestowaną spawalnią, w której będą prowadzone zajęcia praktyczne lub będzie dysponował atestowaną spawalnią w dniu podpisania umowy o realizację zamówienia publicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a. wykładowcy uczestniczący w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. dla części I zamówienia: każdy z wykładowców uczestniczących w wykonaniu zamówienia posiada doświadczenie zawodowe w postaci przeszkolenia minimum 10 osób co najmniej z tej metody spawania, w której będzie realizował przedmiot zamówienia /w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie/; c. dla części II zamówienia: każdy z wykładowców uczestniczących w wykonaniu zamówienia posiada doświadczenie zawodowe w postaci przeszkolenia co najmniej 10 osób w zakresie przedmiotu zamówienia /w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie/; d. dla części III zamówienia: każdy z wykładowców uczestniczących w realizacji zamówienia posiada doświadczenie zawodowe w postaci przeszkolenia minimum 10 osób co najmniej w zakresie bloku tematycznego, który będzie realizował na szkoleniu /w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość świadczonych usług - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji szkolenia - na wniosek zamawiającego w przypadku nieskompletowania w terminie grupy szkoleniowej lub na wniosek wykonawcy z powodu zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy /np. choroba wykładowcy/. 2. Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność ich dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy /np. choroba, śmierć/. W przypadku zmiany wykładowcy, wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej wskazanej w Formularzu oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmogilno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie ul. Obr. Mogilna 1 88-300 Mogilno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie ul. Obr. Mogilna 1 88-300 Mogilno pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie w metodach MAG-135, MIG-131 i TIG-141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość świadczonych usług - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tokarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość świadczonych usług - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun/-ka osób starszych ze znajomością języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość świadczonych usług - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.