Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Śrem: Wykonanie oraz dostarczenie 600 paczek świątecznych dla dzieci
Numer ogłoszenia: 398828 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, faks 061 2833989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssrem.lap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostarczenie 600 paczek świątecznych dla dzieci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Każda paczka powinna zawierać: 1) minimum 1,8 kg wyrobów czekoladowych z czekolady pełnomlecznej typu: czekolada, bombonierka, zestaw okolicznościowy (np. kalendarz adwentowy, św. Mikołaj itp.). Wyroby czekoladowe powinny być co najmniej jakości produktów firmy Wedel, Alpen Gold, Milka, Goplana lub równoważne. Zamawiający nie dopuszcza włączenia do paczki cukierków czekoladowych luzem. 2) Wyroby cukiernicze min. 500 g w postaci ciastek z nadzieniem lub bez, cukierków, lizaków, cukierki - żelki. 3) Pierniki w czekoladzie bez nadzienia min. 500 g 4) Słodycze muszą być zapakowane w mocną odporną na rozerwanie torbę z motywem świątecznym umożliwiającą zabranie paczek przez dzieci do miejsca zamieszkania na terenie gminy Śrem. 5) Artykuły znajdujące się w paczce swoim rodzajem powinny być związane z symboliką Świąt Bożego Narodzenia. 6) Każda paczka powinna zawierać minimum 10 produktów. Zamawiający przed spotkaniem Wigilijnym poinformuje ile paczek należy dostarczyć w dniu: - 14.12.2009r. do godziny 10:00 do Sali Bazar przy ul. Stary Rynek 5, - 14.12.2009r. do godziny 14:00 do Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie, przy ul. Mickiewicza 40..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe 18.53.00.00 - Prezenty i nagrody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ww. ustawy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia; b) nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem produktów przypadających na 1 paczkę. 3. Oświadczenia (Załącznik Nr 2), że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych; 5) uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt 16 niniejszej specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do zawarcia umowy w terminie związania z ofertą za cenę proponowaną w ofercie, wg wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 6) Oświadczamy, że nie zalegamy z opłatami wobec Organów Podatkowych i ZUS-u. 4. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że działalność prowadzona przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wówczas musi zawrzeć informację w ofercie, jaką część zamierzenia powierzy podwykonawcom. 6. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jej podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy, oraz zawiera klauzulę - AKCEPTUJĘ WARUNKI UMOWY - , oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy lub nie zawarcie klauzuli - AKCEPTUJĘ WARUNKI UMOWY- skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4. niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Do terminów wystawienia dokumentów, o których mowa w pkt 7. stosuje się odpowiednio terminy o których mowa w pkt 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opssrem.lap.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- 2026 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
- ,,Dostawa, integracja i wdrożenie systemu do automatycznej digitalizacji dokumentacji w zakresie pisma odręcznego"
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





