To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Świnoujście: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych z podziałem na:
Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych.
Zadanie nr 2 - dostawa artykułów papierniczych.
Numer ogłoszenia: 398248 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353218 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego, ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3242581, faks 91 3242309.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych z podziałem na: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych. Zadanie nr 2 - dostawa artykułów papierniczych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych z podziałem na: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych. Zadanie nr 2 - dostawa artykułów papierniczych. zgodnie z pkt. 3 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- PapCom s.c., Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35360,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47857,60
Oferta z najniższą ceną: 47857,60 / Oferta z najwyższą ceną: 68634,57
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- PapCom s.c. Z. Dobrodziej, Ł.Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80599,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91294,35
Oferta z najniższą ceną: 91294,35 / Oferta z najwyższą ceną: 101532,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowy drogi dojazdowej do wzniesienia rekreacyjnego przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu"
- "Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z dodatkową funkcją placu integracyjno-festynowego - etap II w Ognicy- część lądowa"
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie żywienia pacjentów dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej.
- Dostawa sprzętu techniki biurowej dla KWP w Lublinie
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MEGREZ Sp. z o. o."
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.