Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Ostroróg: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W OSTROROGU W SEZONIE GRZEWCZYM ROKU 2010
Numer ogłoszenia: 398248 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Ostrorogu , ul. Jana Ostroroga 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2916980, faks 0-61 2916772 wew. 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W OSTROROGU W SEZONIE GRZEWCZYM ROKU 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, który musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:L1 z 2001 roku do kotłowni ZS Ostroróg wg potrzeb Zamawiającego, 2.Przedmiot zamówienia winien odpowiadać standardom jakościowym określonym przez producenta. 3.dostawa po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez Zamawiającego wg jego potrzeb, 4.dostawy począwszy od stycznia 2010 r. do grudnia 2010 r. do siedziby Zamawiającego tj. do Zespołu Szkół w Ostrorogu, ul. Jana Ostroroga 14, 64 - 560 Ostroróg, 5.minimalna wielkość jednorazowych dostaw oleju opałowego to 10 m3 6.całkowite zapotrzebowanie na olej opałowy to ilość ok. 120 m3 w sezonie grzewczym roku 2010, w zależności od potrzeb,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, określonych w art. 24 i nie spełniających warunków art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177, z późn. zmianami.) Dostawcy, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu o udzielenie ZAMÓWIENIA publicznego, zostaną zakwalifikowani do szczegółowego rozpatrywania ofert, jeżeli: 1.spełnią warunki określone w SIWZ, 2.przyjmują warunki wyszczególnione w projekcie umowy i SIWZ, 3.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 4.posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.oferta będzie zawierała wszystkie niezbędne dokumenty określone w pkt. 12 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie dostawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP ( Dz. U. Nr 19 poz. 177, ze zm. ) 2.dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzonego przez organ wydający jako aktualne na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.potwierdzone za zgodność z oryginałem ksero ostatniego rachunku (cennika) wystawionego na (dla) oferenta od stałego producenta lub dostawcy oleju opałowego, lub aktualny wydruk ceny oleju opałowego ze strony internetowej z podaniem adresu internetowego producenta paliw, u którego zaopatruje się oferent, 4.orzeczenie laboratoryjne potwierdzające jakość oferowanego oleju opałowego, 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsostrorog.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Ostrorogu
ul.Jana Ostroroga 14
64 - 560 Ostroróg
Księgowość pok. 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 14:30, miejsce: Zespół Szkół w Ostrorogu ul.Jana Ostroroga 14 64 - 560 Ostroróg Sekretariat pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.