eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUBEZPIECZENIE TURYSTYCZNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Warszawa: UBEZPIECZENIE TURYSTYCZNE
Numer ogłoszenia: 39818 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, fax 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GOSPODARSTWO POMOCNICZE KPRM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE TURYSTYCZNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubezpieczenia turystyczne. ubezpieczenie będzie dotyczyło: -Wczasowiczów - wszystkich uczestników imprez turystycznych bez ograniczenia wiekowego, kolonistów, opiekunów i pasażerów za granicą, -przelotów na trasie Warszawa - Warna - Warszawa. pobyt ubezpieczonych w miejscowościach: -Święty Konstanty (d. Drużba) BUŁGARIA - Polski Dom Wypoczynkowy ŚWIĘTY KONSTANTY k. Warny, 2.orientacyjna liczba osób do jednorazowego ubezpieczenia (Bułgaria): łącznie ok. 1070 osób. - przy wczasowych pobytach 15-dniowych - 9 turnusów po ok.90 osób, w tym 2 turnusy kolonijne - po około 40 osób, - przy wczasowych pobytach 22-dniowych - 2 turnusy po ok. 80 osób, - przy wczasowym pobycie 7-dniowym - 1 turnus ok. 100 osób,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.30.00.00 - Usługi ubezpieczeń i fundusze emerytalno - rentowe, z wyłączeniem obowiązkowego ubezpieczenia społecznego Kod CPV wg słownika 2008: 66.50.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe i emerytalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w tym: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. zakres wykonywanej działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wymienione w pkt. 2 i 3 podmioty składające ofertę wspólną mogą spełniać łącznie. Pozostałe warunki spełniać musi każdy Wykonawca składający ofertę wspólną. 6.Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. V SIWZ. 7.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki, jeżeli złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ustawy. (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 1 do druku oferta). W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a)pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.Dokumenty, o których mowa w pkt 3a tiret, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6.Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia (za zgodność z oryginałem). W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokument wymieniony w pkt 1 musi być złożony w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CO KPRM, Wydział Zamówień publicznych i Zamówienia pok. 301, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa tel. 022 6947658,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71 Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.