Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Cewice: Przebudowa i rozbudowa Domu Kultury w Maszewie Lęborskim.
Numer ogłoszenia: 398016 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Domu Kultury w Maszewie Lęborskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części usługowej istniejącego budynku z przeznaczeniem na Dom Kultury oraz rozbudowa wejścia do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. 2) Przebudowa obejmuje: a) Wykonanie słupów o średnicy 30 cm z betonu klasy C16/20 zazbrojone stalą klasy AIII (34 GS). Konstrukcyjnie zazbrojone 6 prętami o średnicy 12 mm. Zbrojenie poprzeczne stanowią strzemiona wykonane z pręta o średnicy 6 mm (klasa stali A0) b) Wykonanie nad częścią parteru stropu monolitycznego, żelbetowego dzięki czemu uzyska się dodatkową powierzchnię, z przeznaczeniem na bibliotekę, c) Wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych o grubości płyty 16 cm z betonu klasy C16/20 (B20) zbrojone prętami O12 w rozstawie co 13 cm , stal AIII (34GS). Schody należy obłożyć płytkami terakotowymi oraz wyposażyć w balustrady o wysokości 110 cm. d) Wykonanie ścian działowych poszczególnych kondygnacji, podciągów, nadproży. e) Wykonanie warstw podłogowych, ułożenie parkietów, posadzek, podłóg - parkiet o grubości 22 mm, f) Roboty tynkarskie, ułożenie glazury, malowanie ścian i sufitów. g) Wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej z drewnianej na PCV, stolarka wewnętrzna drewniana. h) Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej z białym montażem, instalacji p.poż i co. i) Wykonanie instalacji elektrycznej i wentylacyjnej z zastosowaniem wentylatorów wyciągowych WD 40 silnik 3-fazowy, moc 0,5 KW o wydajności od 4000 do 6000 m3/h 3) Rozbudowa obejmuje: a) Rozbudowę wejścia. b) Budowę wiatrołapu: wykonanie ław fundamentowych o szer. 40 cm i wys. 30 cm. , ściany zewnętrzne z betonu komórkowego odmiany 600 gr. 24 cm, murowane na zaprawie cementowo-wapiennej klasy min. M4 ocieplone warstwą styropianu gr. 16 cm i pokryte tynkiem mineralnym, ściany fundamentowe wykonane z bloczków betonowych o szer. 25 cm, pokryte izolacją przeciwwilgociową oraz 8 cm warstwą styropianu ekstradowanego. Na styku ściany istniejącej i ściany dobudowywanej należy zastosować dylatację o szer. 2 cm, wypełnioną materiałem trwale plastycznym. c) Daszek nad wiatrołapem wykonany jako krokwiowy z drewna konstrukcyjnego sosnowego klasy C27, elementy drewniane zaimpregnowane preparatem przeciwogniowym, przeciwgrzybicznym d) Wykonanie daszka nad wejściem bocznym o wymiarach 1.5x3.2 m na konstrukcji stalowej, pokrytego płytami z poliwęglanu 4) Roboty zewnętrzne: a) Dach - ułożenie na stropodachu płyt styropianowych laminowanych papą typu PSK (styropapa), następnie pokrycie papą wierzchnią. b) Wykonanie komina z 6 przewodami wentylacyjnymi. Przewody wykonane z rury ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej o grubości 1 mm i średnicy 160 mm obmurowane wewnętrznie cegłą ceramiczną pełną gr 6 cm a ponad dachem cegłą klinkierową gr. 12 cm z czapką żelbetową. c) Obróbki blacharskie (parapety, rynny, rury spustowe). d) Ocieplenie istniejących ścian zewnętrznych warstwą styropianu o gr. 16 cm, pokrytych tynkiem mineralnym e) Cokół wokół budynku obłożony płytkami klinkierowymi , wys. 45 cm, klejone na klej mrozoodporny. f) Izolacje przeciwwilgociowe: pionowa fundamentów, pozioma fundamentów, pozioma na gruncie. g) Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych o spadku z kątem nachylenia 6%, z pochwytami o wysokości 110 cm po każdej ze stron pochylni. h) Chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm 5) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Dokumentacja projektowa b) Przedmiar robót c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 31.31.00.00 - Sieci zasilające 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie nr 48 9324 1018 0022 6556 2000 0060 z dopiskiem -wadium na przebudowę i rozbudowę Domu Kultury w Maszewie Lęborskim-; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; -Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; -Kwotę gwarancji lub poręczenia; -Termin ważności gwarancji lub poręczenia; -Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w SIWZ w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę;III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którzy złożą z ofertą pisemne oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 7. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się regułą:spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów lub oświadczeń. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy PZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności lub działalności, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania doświadczenia i wiedzy oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: c. wykazu (na załączniku nr 3 do SIWZ) wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) co najmniej 2 robót polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o wartości co najmniej 500.000 złotych brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zamawiający wymaga, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, protokołami odbioru lub innymi równoważnymi pod względem potwierdzenia należytego wykonania zamówienia dokumentami lub oświadczeniami. d. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (na załączniku nr 4 do SIWZ), wchodzących w skład kierownictwa robót wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budolwanej bez ograniczeń oraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego e. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4, o którym mowa powyżej Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: f. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. W celu potwierdzenia warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: g. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w - pkt 1 i pkt 4 litera h, winien złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - pkt 1, ppkt 4 litera g, winien złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym stosowne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności określone dla poszczególnych dokumentów stosuje się odpowiednio. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. W. Witosa 16
84-312 Cewice
pokój nr 11 - cena 40 złotych brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. W. Witosa 16 84-312 Cewice pokój nr 6 sekretariat urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i Rozwój Wsi..
INNE PRZETARGI CEWICE
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Siemirowicach
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.