eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › przedmiotem zamówienia są



Ogłoszenie z dnia 2005-08-08

POZYCJA 39799

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: przedmiotem zamówienia są: 1. Komputer stacjonarny + monitor, 2. Komputer przenośny. Postępowanie na zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Olsztynie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Rejonowy w Olsztynie, do kontaktów: Sprawy proceduralne: Jacek Janowiak 89/ 5230263 Dot. przedmiotu zamówienia: Tadeusz Czarnecki tel. 89/ 5230246, Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5230138, fax 089 5272896, e-mail: kfin@srolsztyn.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia są: 1. Komputer stacjonarny + monitor, 2. Komputer przenośny. Postępowanie na zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Olsztynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego o wyspecyfikowanych parametrach wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sąd Rejonowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44, oraz inne lokalizacje Sądu na terenie miasta Olsztyn. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej pow. 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1 - 6 000 PLN, Zadanie nr 2 - 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wymogi ustawowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), 2. Udzielą zamawiającemu gwarancji na dostarczone urządzenia w wymiarze 36 miesięcy licząć od dnia ich dostarczenia 3. W przypadku gdy siedziba wykonawcy lub jego oddziału znajduje się poza terenem powiatu olsztyńskiego wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopię umowy pozwalającą na świadczenie usług gwarancyjnych przez firmę z siedzibą w obrębie województwa warmińsko mazurskiego. Firma świadcząca w/w usługi serwisowe musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, lub świadczonych usług, zgodnie z wymogami ustawowymi. Jednocześnie zamawiający dopuszcza świadczenie serwisu gwarancyjnego on-site. 4. Zagwarantują zamawiającemu czas usunięcia awarii maksymalnie 3 dni liczone od momentu zgłoszenia pisemnego faksem lub wymianę sprzętu na inny o parametrach nie gorszych. 5. Zagwarantują zamawiającemu w przypadku uszkodzeń dysku twardego będącego na gwarancji naprawę na stanowisku pracy. W przypadku niemożności naprawy zamawiający zastrzega sobie prawo do zniszczenia dysku bez zwrotu dla wykonawcy, a wykonawca zobowiąże się do dostarczenia nowego dysku w ramach złożonej oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2005, godzina 11:10, Sąd Rejonowy w Olsztynie, pok. 139.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.