Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Opole Lubelskie: MODERNIZACJA ZASOBÓW WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
Numer ogłoszenia: 397910 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ZASOBÓW WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na realizacji zadania pn. Modernizacja zasobów Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w ramach projektu pn. System Informacji Przestrzennej powiatu opolskiego powSIP-opolski w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego, Osi Priorytetowej IV, Społeczeństwo informacyjne, Działanie 4.1 Społeczeństwo Informacyjne. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na: Zadanie Nr 1 pn. Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego obejmująca swym zakresem skanowanie i archiwizację dokumentów zasobu bazowego i użytkowego operatów z obszaru Powiatu Opolskiego województwa lubelskiego, Zamówienie obejmuje 550000 arkuszy odpowiadających formatowi A4, w tym 2124 mapy w formacie A1. Zadanie Nr 2 pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wilków, powiat opolski, województwo lubelskie. Więcej informacji w załącznikach do niniejszego ogłoszenia, opisujących poszczególne zadania oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 79.99.91.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16000,00 PLN, w tym zadanie nr 1 - 3400,00 PLN, zadanie nr 2 - 13600,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego Wykazu usług dokumentującego wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (oferty), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o wartości, co najmniej 60% wartości oferty brutto - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego wykazu osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym wymagane co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. z 2010r.U. Nr193, poz.1287 z późn. zm.) do realizacji zadania nr 2 oraz jedna osoba z uprawnieniami do realizacji zadania nr 1 lub dwie osoby z uprawnieniami do realizacji całości przedmiotu zamówienia (zadania nr 1 i 2) - którego wzór określono w załączniku nr 7 do specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisany i uzupełniony wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 8 do specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w związku z ewentualnymi postępowaniami sądowymi, przed organami administracji państwowej lub samorządowej oraz w razie konieczności dokonania rozstrzygnięć sporów na gruncie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych; 2) braku możliwości realizacji kolejnych zakresów robót ze względu na wystąpienie konieczności uprzedniej realizacji robót dodatkowych, bez których wykonanie zamówienia podstawowego jest utrudnione lub niemożliwe, albo połączone z niewspółmiernie wysokimi kosztami; 3) z powodu okoliczności siły wyższej - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 4) konieczności zmiany podmiotu na którego potencjale Wykonawca polegał składając ofertę, a który bierze udział w realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie, co podmiot wskazany w ofercie - jeżeli dotyczy; 5) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 6) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych; 7) wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych; 8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 9) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4 24-300 Opole Lub..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4 24-300 Opole Lub., Kancelaria Ogólna, pokój 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące swym zakresem skanowanie i archiwizację dokumentów zasobu bazowego i użytkowego operatów z obszaru Powiatu Opolskiego, województwa lubelskiego, zgromadzonych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGIK) w Opolu Lubelskim wraz z ich masowym zasileniem plikami wynikowymi programu OŚRODEK firmy GEOBID Sp. z o.o. wersja 7. Skanowaniu podlegać będą operaty do celów prawnych oraz operaty pomiarów sytuacyjno - wysokościowych o zróżnicowanym stanie technicznym, występujące w różnych formatach (papier, kalka, folia, plansza, itp.). Skanowanie odbywać się będzie na sprzęcie i w siedzibie Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 550 000 arkuszy odpowiadających formatowi A4, w tym 2124 map w formacie A1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.91.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wilków, powiat opolski, województwo lubelskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie posiada następującą charakterystykę: a) identyfikator jednostki ewidencyjnej - 06 1207_2; b) liczba działek ewidencyjnych w części opisowej - 19 962; c) pole powierzchni - 7793 ha o następującej strukturze użytków gruntowych: - użytki rolne - 76,18%; -grunty leśne oraz zadrzewione i zakrzewione - 14,81%; - grunty zabudowane i zurbanizowane - 2,82%; - grunty pod wodami - 3, - inne grunty - 2,27%; d) opracowanie numerycznej mapy zasadniczej polega na przekształceniu treści mapy zasadniczej z formy analogowej do postaci numerycznej mapy zasadniczej wraz z utworzeniem baz danych: EGiB, GESUT, PRPOG, BDOT500, BDSOG, w oparciu o archiwalne dane analityczne i kartograficzne zgromadzone w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK) dla obszaru jednostki ewidencyjnej Wilków, powiatu opolskiego, województwa lubelskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Dostawa Ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym dla KP PSP w Opolu Lubelskim
- Ubezpieczenia mienia Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Daleszyce" - powt.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4011W wraz z budową drogi pieszo - rowerowej oraz budowy kładki dla pieszych [...]
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Przebudowa ul. Słoneczników w Kozach
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





