eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa produktów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Ostrów Wielkopolski: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 39787 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego , ul. Tomczeka 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7356095, faks 062 7359045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa-ostrow.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.51.12.10 - Mleko UHT 32.21.00.0 - Warzywa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - zgodnie z treścią zapisów zawartych w podpunkcie 1 oraz 5 do punktu 3 - Części I Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w brzmieniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1.1. wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 1.2. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej w rozumieniu art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny {Dz. U. z 1964r., Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami}), z których każdy z osobna - spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w podpunkcie 1.1 do punktu 3 - Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków - Części I Specyfikacji - Instrukcja dla wykonawców, 2. Wykonawcy zobowiązani są do wykazania, przy uwzględnieniu postanowień zawartych w podpunkcie 1.2 oraz 3 i 4 do punktu 3 - Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków - Części I Specyfikacji - Instrukcja dla wykonawców, iż spełniają warunek - o którym mowa w podpunkcie 1.1 do punktu 3 - Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków - Części I Specyfikacji - Instrukcja dla wykonawców - poprzez przedstawienie: 2.1. sporządzonego co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 01 do Specyfikacji - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 2.2. oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 2.4.1. w podpunkcie 2.2, 2.3 do punktu 3 - Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków - Części I Specyfikacji - Instrukcja dla wykonawców - oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: 2.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 2.4 do punktu 3 - Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków - Części I Specyfikacji - Instrukcja dla wykonawców - oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii - zastępującego je dokumentu zawierającego oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionego w terminach wskazanych odpowiednio w podpunkcie 2.4 do punktu 3 - Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków - Części I Specyfikacji - Instrukcja dla wykonawców, 3. Przedstawione przez wykonawców, w tym wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź każdego z osobna z wykonawców - spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzących działalność w formie spółki cywilnej w rozumieniu art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny {Dz. U. z 1964r., Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami}): 3.1. sporządzone co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nich zawartych - zgodnie z wzorami, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji - oświadczenia - potwierdzające, 3.2. w postaci kopii - dokumenty potwierdzające, 3.3. tłumaczenia na język polski dokumentów potwierdzających, - iż ubiegając się o udzielenie zamówienia - spełniają warunki udziału w postępowaniu - muszą zostać stosownie do ich rodzaju: podpisane, poświadczone za zgodność z oryginałem oraz poświadczone - przez odpowiednio: wykonawcę lub wszystkich bez wyjątku wykonawców, których - w ujęciu: podmiotowym oraz/lub przedmiotowym - bezpośrednio dotyczą. 4. Wymagane jest, aby wszystkie bez wyjątku - sporządzone w języku obcym dokumenty, potwierdzające spełnianie przez wykonawców, w tym wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź każdego z osobna z wykonawców - spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzących działalność w formie spółki cywilnej w rozumieniu art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny {Dz. U. z 1964r., Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami}) - warunków udziału w postępowaniu - zostały złożone wraz z poświadczonymi przez tychże wykonawców - ich tłumaczeniami na język polski. 5. Spełnianie postawionych warunków udziału w postępowaniu - ocenione zostanie przez zamawiającego zgodnie z treścią zapisów określających każdy z osobna z tychże warunków oraz sposób potwierdzenia jego spełniania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa-ostrow.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna im. Stafana Rowińskiego, ul. Tomczeka 34,63-400 Ostrów Wielkopolski - Sekretariat (dostępna nieodpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego, ul. Tomczeka 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osoby upoważnione do kontaktów: Mirosława Spałek, Bursa Szkolna im. Stafana Rowińskiego, ul. Tomczeka 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 0627356095, faks 0627359045. 2. Kryterium oceny ofert - najniższa cena. 3. Termin i miejsce otwarcia ofert. Termin otwarcia ofert: data - 27.02.2009r., godzina - 08:15. Miejsce: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego, ul. Tomczeka 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski- Gabinet Dyrektora. 4. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowego ze środków Unii Europejskiej. 5. Zamawiajacy informuje, że nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Ogłoszenie o zamówieniu nie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Dostawa mleka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Dostawa przetworów mącznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przetworów mącznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Dostawa warzyw, owoców krajowych i cytrusów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, owoców krajowych i cytrusów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.13.10-2, 15.31.00.00-4, 03.22.14.20-6, 03.22.12.12-5, 03.22.12.20-4, 03.22.14.30-9, 03.22.23.21-9, 03.22.21.11-4, 03.22.22.40-7, 03.22.22.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Dostawa drobiu i podrobów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu i podrobów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6, 15.13.11.35-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.