Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Stargard Szczeciński: Usługi wywozu drewna z lasu dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 39784 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim , ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771832, faks 091 5772899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/zs_stargard
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu drewna z lasu dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim w 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3-880 m3 Pakiet nr 4-2100 m3 Pakiet nr 6-2020 m3 Pakiet nr 7-2500 m3 Pakiet nr 9-970 m3 Pakiet nr 11-3900 m3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi wywozu drewna z lasu dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim w 2011 r. w ilości : 12370 m3, w tym :S3,S10-2100 m3,W-10270 m3
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiajacy wymaga wykazania przez Wykonawcę, że posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. otransporcie drogowym/Dz.U. z 2007 r. nr 125,poz.874/
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie / dokonał usługi wywozu drewna na kwotę min. 30 000 zł PLN:
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca wykazał, ze dysponuje co najmniej jednym środkiem transportowym z zamontowanym żurawiem przystosowanym do wywozu drewna w dłużycach. Wykonawca powinien wykazać ,że dysponuje ilością środków transportowych niezbędną do wykonania zamówienia, przyjmując ,że do przewozu masy 3500 m3 drewna wymagany jest conajmniej jeden środek transportowy,np. w przypadku złożenia ofert cześciowych na 3 pakiety , w których łączna masa drewna do przewozu wynosi 12000 m3 wykonawca powinien wykazać,że dysponuje co najmniej czterema środkami transportowymi spełniającymi wymagania opisane powyżej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oświadczenia z art.22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazal,że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej stanowiacej przedmiot zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5000 zl na kazdy pakiet, przy czym nie mniejszą niż łącznz wartość sum ubezpieczeń dla pakietów, na które składana jest oferta np. przy składaniu oferty na 5 pakietów suma ubezpieczenia winna wynosic minimum 25000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 3 Usługa wywozu drewna wielkowymiarowego -W0 w ilosci 880 m3 do składnicy w Skwierzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz drewna wielkowymiarowego z lasu w ilości 880 m3 z terenu Nadleśnictw: Międzychód,Międzyrzecz,Skwierzyna,Sulęcin do składnicy w Skwierzynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 4 Usługa wywozu drewna średniowymiarowego- S10 i S3 w ilości 2100 m3 do składnicy w Skwierzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz drewna średniowymiarowego- S10 i S3 w ilości 2100 m3 z terenu Nadleśnictw: Międzychód, Skwierzyna do składnicy w Skwierzynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 6 Usługa wywozu drewna wielkowymiarowego -W0 w ilosci 2020 m3 do składnicy w Kliniskach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz drewna wielkowymiarowego z lasu w ilości 2020 m3 z terenu Nadleśnictw: Goleniów-1520 m3, Nowogard-500 m3 do składnicy w Kliniskach Wielkich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 7 Usługa wywozu drewna wielkowymiarowego -W0 w ilości 2500 m3 do składnicy w Rokicie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz drewna wielkowymiarowego z lasu w ilości 2500 m3 z terenu Nadleśnictw: Goleniów-1000 m3, Nowogard-1500 m3 do składnicy w Rokicie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 9 Usługa wywozu drewna wielkowymiarowego -W0 w ilości 970 m3 do składnicy w Rokicie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz drewna wielkowymiarowego z lasu w ilości 970 m3 z terenu Nadleśnictwa Rokita do składnicy w Rokicie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 11 Usługa wywozu drewna wielkowymiarowego -W0 w ilości 3900 m3 do składnicy w Runowie Pomorskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz drewna wielkowymiarowego z lasu w ilości 3900 m3 z terenu Nadleśnictw: Łobez-1400 m3, Nowogard- 500 m3, Resko-2000 m3 do składnicy w Runowie Pomorskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół w Płocku i opieka w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Stąporków do szkół i placówek oświatowych na rok 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych - dowóz uczniów do ZSO w Grębowie w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie gminy Joniec w r.szk.2025/2026 oraz przewozów okazjonalnych dzieci a także innych przewozów okazjonalnych zleconych przez Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.