eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzZakup paliwa do równiarki drogowej, koparko - ładowarki, autobusu i samochodów OSP Gminy Sieradz oraz zakup olei i płynów do bieżącej eksploatacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Sieradz: Zakup paliwa do równiarki drogowej, koparko - ładowarki, autobusu i samochodów OSP Gminy Sieradz oraz zakup olei i płynów do bieżącej eksploatacji
Numer ogłoszenia: 397816 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa do równiarki drogowej, koparko - ładowarki, autobusu i samochodów OSP Gminy Sieradz oraz zakup olei i płynów do bieżącej eksploatacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: a)bezgotówkowy zakup paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1058), zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do równiarki drogowej, koparko - ładowarki i autobusu Gminy Sieradz oraz samochodów i urządzeń Ochotniczych Straży Pożarnych -szacunkowa ilość paliwa: olej napędowy - 40 000 litrów, benzyna bezołowiowa Pb 95 - 3 200 litrów b)zakup olei i płynów do bieżącej eksploatacji 1)olej mineralny wielosezonowy do silników benzynowych SAE 15W/40, API SJ/CF w opakowaniu o pojemności 1 litra w ilości 30 l 2)olej mineralny wielosezonowy do silników wysokoprężnych SHPD 15W/40 w opakowaniu o pojemności 5 litrów w ilości 60 l 3)olej mineralny wielosezonowy do silników wysokoprężnych SAE 15W/40, API CG-4/SJ w opakowaniu o pojemności 1 litra w ilości 30 l 4)olej do skrzyni biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych i ciężarowych SAE 80W-90, API GL-4 w opakowaniu o pojemności 5 litrów w ilości 30 l 5)olej do układu tnącego (łańcucha) i prowadnic pił mechanicznych w opakowaniu o pojemności 5 litrów w ilości 90 l 6)płyn do chłodnic samochodowych PETRYGO (niebieski) temp. zamarzania do -35°C PN-C40007 w opakowaniu o pojemności 5 litrów w ilości 150 l 7)samochodowy płyn do spryskiwaczy letni w opakowaniu o pojemności 5 litrów w ilości 80 l 8)samochodowy płyn do spryskiwaczy zimowy temp. zamarzania do -22°C w opakowaniu o pojemności 5 litrów w ilości 180 l 9)olej do silników 2-suwowych marki SPECJAL 2T w opakowaniu o pojemności 1 litra w ilości 20 l.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.16.20 - Oleje smarowe wewnętrzne 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną całodobową stacją umożliwiającą zakup paliwa będącego przedmiotem zamówienia na terenie Miasta Sieradz lub Gminy Sieradz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną całodobową stacją umożliwiającą zakup paliwa będącego przedmiotem zamówienia na terenie Miasta Sieradz lub Gminy Sieradz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 3), 2)Koncesję na dystrybucję i obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (załącznik Nr 5), 4)Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik Nr 6), 5)Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6)Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 8)Kserokopia dokumentu wniesienia wadium, 9)Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 8
  • 2 - cena Pb 95 po uwzględnieniu upustu - 4
  • 3 - wysokość upustu do ceny ON wyrażony procentowo - 58
  • 4 - wysokość upustu do ceny Pb95 wyrażony procentowo - 24
  • 5 - cena olei i płynów do bieżącej eksploatacji - 6

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Sekretariat pok. Nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.