Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Inowrocław: dostawa mięsa i wędlin Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "SOLANKI" Uzdrowisko Inowrocław sp. z o.o., do kontaktów: Waldemar Hauziński, Barbara Tylińska, ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3576861, fax 052 3574016. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nie dotyczy. Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o.o. z udziałem Skarbu Państwa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i wędlin 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 2 pkt-y żywienia: ul. Powstańców 9-13 i ul. Solonkowa 65-70, Inowrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Nie dotyczy. Czas trwania umowy ramowej: Nie dotyczy. Wartość umowy ramowej: Nie dotyczy. Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zap. o niekaralności, 2. Zaśw. o opł. skł. ZUS i pod. do US, 3. Zaśw. banku, 4. Zest. dostaw z 3 lat z referencjami, 5. Wykaz zatr. i urządzeń prod., 6. Ubezp. OC i inne dok. wym. w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.33 - Wędliny wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby Oryginalny kod CPV: 15.13.17.00 - Przetwory mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.17.00 - Przetwory mięsne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: od 300- 400 tys. PLN netto rocznie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12, z możliwością przedłużenia do 4 lat.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8000,00 PLN należy wpłacić do dnia otwarcia ofert 19.09.2006, godz. 10.00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia, 2. Posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i osoby zdolne do wyk. zam., 3. Znajdują się w sytuacji ekonom. do wyk. zam., 4. Nie podlegają wykluczeniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczenie dokumentów wymienionych w SIWZ potwierdzających spełnienie ww. waruknów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja znajduje się w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: Nie dotyczy. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: 12,20 + koszt przesyłki; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór osobisty lub wysyłka na zam. wysłane na nr faxu 052 3574016. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 17.11.2006. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2006, godzina 10:15, pokój nr 24, Biuro Obsługi Zarządu.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





