Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Piotrków Trybunalski: STRZEŻENIE OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2010 R. DO 31.12.2010 R.
Numer ogłoszenia: 397762 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STRZEŻENIE OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2010 R. DO 31.12.2010 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów i mienia: Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim - Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110 - Hali RELAX przy Al. 3 Maja 6 B - Lodowiska / Kortów Tenisowych w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22 - Stadionu Miejskiego przy ul. Żwirki 6 przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku na ochranianym obiekcie przez jednego nielicencjonowanego agenta ochrony mienia i osób. Dni i czas wykonywania usługi: a) w budynku Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110 w dni powszednie od godziny 16:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy. b) w budynku Hali RELAX przy Al. 3 Maja 6 B w dni powszednie, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy. c) Lodowisko / Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22 w dni powszednie, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy od godziny 20:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, a w dniach: - 01.01.2010 r. od godziny 00 do godziny 14:00, - 04.04.2010 r. system całodobowy, - 05.04.2010 r. system całodobowy, - 01.11.2010 r. system całodobowy, - 11.11.2010 r. system całodobowy - 24.12.2010 r. od godziny 15:00 do 26.12.2010 r. do godziny 14:00, - 31.12.2010 r. od godziny 16:00. d) w budynku Stadionu Miejskiego przy ul. Żwirki 6 w dni powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 , w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin strzeżenia w zależności od bieżących potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji. Ponadto zamówieniem objęte jest: 1) wspomagania nielicencjonowanego agenta ochrony w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo - ( maksymalny czas reakcji 10 min. od momentu zgłoszenia) i reagującą na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego, Hali RELAX, Lodowiska/Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego. Wykonawca ponosi koszty łączy oraz ich instalację i eksploatację, 2) przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych, 3) wykonywanie prac gospodarczych w czasie nie kolidującym ze ścisłą ochroną obiektów tj. strażnik zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie terenu przy wejściu do w/w obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji 4) prowadzenie książki wejść i wyjść wszystkich osób przebywających w budynkach Ośrodka po godz.: - Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę, - Hala RELAX - pomieszczenia administracyjne III piętro w dni powszednie po godzinie 15:30, a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę, - Hala RELAX w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę. - Lodowisko / Korty Tenisowe w dni powszednie, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy po godzinie 21:00 , a dniach: - 01.01.2010 r. od godziny 00 do godziny 14:00, - 04.04.2010 r. przez całą dobę, - 05.04.2010 r. przez całą dobę, - 01.11.2010 r. przez całą dobę, - 11.11.2010 r. przez całą dobę, - 24.12.2010 r. od godziny 15:00 do 26.12.2010 r. do godziny 14:00, - 31.12.2010 r. od godziny 16:00. - Stadion Miejski w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę. 5) W przypadku, gdy w chronionych obiektach funkcjonują lub będą funkcjonować techniczne środki ochrony mienia (np. instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe powiadamiające, monitorujące, alarmowe itp.) obowiązkiem pracowników Wykonawcy będzie również obsługa tych urządzeń, wyszczególnionych w regulaminach obiektów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, b) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich osobno. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne załącznik nr 2. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o podobnej wartości i odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. całodobowym strzeżeniu obiektów załącznik nr 3. Mile widziane referencje. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4. 8. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia załącznik 5. Do wykazu należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem decyzję o wydaniu licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia dla osób z grupy szybkiego reagowania. 9. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Koncesji MSWiA uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia. 10. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 250.000 PLN. 11. Regulamin Pracy Służby Dozoru obowiązujący u Wykonawcy. 12. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca można zastrzec, że nie mogą być one udostępnione poprzez złożenie oświadczenia załącznik Nr 6. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6B
pokój 313.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6B pokój 3o1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych na rzecz Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
- "Całodobowe usługi portierskie, stróżowania i dozoru obiektu "Poltegor-Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa bezpośredniej stałej ochrony fizycznej siedziby KZK Sp. z o. o. na 2026 roku
- Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





