Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa sprzętu i części komputerowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PPUP Poczta Polska - Centrum Infrastruktury - Oddział Regionalny w Gdańsku, do kontaktów: Katarzyna Wińska, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3266196, fax 058 3266172, e-mail: katarzyna.winska@gdansk-poczta-polska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury- Oddział Regionalny w Gdańsku, Andrzej Karaś, Jerzy Malinowski, Katarzyna Wińska, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3266216, 058 3266218, 058 3266196, fax 058 3266172, e-mail: przetargi@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury - Oddział Regionalny w Gdańsku, do kontaktów: Katarzyna Wińska, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3266196, fax 058 3266172, e-mail: przetargi@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i części komputerowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: teren działalności Regionu Gdańskiego Poczty Polskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i części komputerowych oraz oprogramowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga opisu sprzętu oferowanego odpowiednio w Zadaniu 1 i/lub w Zadaniu 2, potwierdzającego, że dostawy oferowane w Zadaniu 1/i lub w Zadaniu 2 spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone odpowiednio w zał. Nr 1a i Nr 1b do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i części komputerowych oraz oprogramowania: Zadanie 1 - dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2 - dostawa części i peryferii komputerowych. Zadanie 3 - dostawa oprogramowania. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W odniesieniu do Zadania 1 i Zadania 2 w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, zamawiający wymaga w szczególności, aby wykonawca wykazał, iż dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. dysponuje punktami serwisowymi przedmiotu zamówienia (własnymi punktami serwisowymi lub punktami innych podmiotów działających na rzecz wykonawcy), zlokalizowanymi na terenie działania zamawiającego, czyli na obszarze administracyjnym, na którym obowiązuje kod pocztowy rozpoczynający się cyfrą 8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie wskazanych w ogłoszeniu i SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz punktów serwisowych pozostających w dyspozycji wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Zadania 1 i 2 wraz z ich adresami sporządzonymi wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 07:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 08:00, Centrum Infrastruktury - Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pok. 212.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Zestaw komputerowy nr 1 z UPS - 3 szt. 2. Zestaw komputerowy nr 2 z UPS i drukarką laserową - 1 szt. 3. Zestaw komputerowy nr 3 - 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa części i peryferii komputerowych 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych wskazanych w załączniku nr 1B do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. UPS 1000VA - 5 szt 2. UPS 500 VA - 30 szt. 3. Drukarka OKI 3320 - 3 szt. 4. Drukarka atramentowa kolor A4 USB - 14 szt. 5. Drukarka DYMO LP-250 Label Point - 2 szt. 6. Drukarka laserowa sieciowa A4 - 4 szt. 7. Drukarka laserowa mono A4 - 2 szt. 8. Skaner nr 1 - 1 szt. 9. Skaner nr 2 - 2 szt. 10. Switch 10/100/1000 Mbits/s, 8-port, tablica MAC - 7 szt. 11. Switch 3C0M Office Connect 10/100 8-port - 5 szt. 12. Switch 24-port 1GB - 1 szt. 13. Switch 10/100/1000 8-port - 5 szt. 14. Switch 8-port - 6 szt. 15. Router Analog/ISDN 4xRJ45, 2 porty WAN - 7 szt. 16. Router ADSL/ISDN Draytek Vigor 2600i Annex A - 25 szt. 17. Modem analogowy (Serial/USB) - 14 szt. 18. Print server 2-portowy Longshine - 2 szt. 19. LINKSYS Access Point Speed Booster - 2 szt. 20. LINKSYS karta WiFi USB - 4 szt. 21. LINKSYS karta WiFi PCI - 2 szt. 22. LINKSYS karta WiFi PCMCIA Speed Booster - 2 szt. 23. Przełącznik automatyczny 4-port VGA/mysz/klaw. - 5 szt. 24. Mysz optyczna z przewijaniem - 165 szt. 25. Klawiatura PS/2 - 144 szt. 26. Zasilacz ATX 300W - 20 szt. 27. Zasilacz ATX 350W do PIV - 40 szt. 28. Kompresor powietrza - 2 szt. 29. Obudowa Medium Tower czarna - 16 szt. 30 Płyta główna Pentium D, Intel 945P (+ICH7R) - 16 szt. 31. INTEL Pentium D 830 (S775) 3GHz, LGA-775 - 16 szt. 32. Pamięć RAM 512MB DDR2 667MHz - 32 szt. 33. Pamięć PenDrive 1GB - 8 szt. 34. Karta grafiki RADEON X850, 256MB DVI - 11 szt. 35. Napęd FDD 1,44MB - 40 szt. 36. Napęd CD-ROM 52x, czas dostępu 80 ms - 10 szt. 37. Napęd DVD RW +/- 7 szt. 38. Napęd CD-RW - 5 szt. 39. Dysk twardy, min. 250GB - 11 szt. 40. Dysk twardy, min. 120GB - 3 szt. 41. Dysk twardy ATA min. 120GB - 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa oprogramowania 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych wskazanych w załączniku nr 1C do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 3) Wielkość lub zakres: Lotus Notes 6 - rozszerzenie licencji dla Poczty Polskiej - 300 szt. Total Commander v. 6 (1 licencja) - 23 szt. Microsoft Windows Server 2003 Standard R2 64Bit x64 English 10Clt BOX AE - 2 szt. Microsoft Windows Server 2003 Standard R2 64Bit x64 English 10 Clt BOX AE - 280 szt. NORTON System Works 2005 Premier 5-pack - 3 szt. NORTON GHOST 10.0 PL - 4 szt. Corel Draw 12 Graphics Suite PL - 7 szt. Microsoft Visio Pro 2003 PL BOX - 7 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





