eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Częstochowa: Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 397684 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. WYTYCZNE TECHNICZNE: 1.Zakres opracowania i ilość jednostek: -Łącznie 233 matryce i 229 pierworysów z terenu gmin Blachownia (terem miejski i wiejski), Mstów i Starcza 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych map ewidencyjnych wycofanych z bieżącej aktualizacji i podpięcie ich do systemu Ewmapa jako materiału historycznego, pomocnego w przypadku wyjaśniania rozbieżności. 3.Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania minimum 300 DPI b.pierworysy należy zeskanować w kolorze, matryce mono c.pliki należy zapisać w formacie tiff. 2)Przygotowanie rastrów do kalibracji. a.zeskanowane obrazy należy dociąć usuwając zbędne obszary poza rysunkiem mapy i opisem. b.obrazy należy poddać wstępnej obróbce -kolorowe muszą być czytelne i kontrastowe -mono należy pozbawić zabrudzeń, szumu pikselowego i uczytelnić aby cała treść mapy była widoczna i czytelna 3)Kalibracja a.rastry należy przetworzyć do formatu EVR i odpowiednio opisać b.pliki należy zapisać pod nazwą wg szablonu: kod m/p, nr teryt gminy (bez części 2404), nazwa obrębu, (wyniesienie), np. m162_Własna, p162_Klepaczka, p162_Łysiec_w1 c.wpasowanie należy wykonać w programie Ewmapa metodą afiniczną przy wykorzystaniu minimum 20 punktów na jeden arkusz mapy równomiernie rozmieszczonych na całym arkuszu d.średni błąd transformacji nie może przekraczać 0.4 mm w skali mapy. e.przy wyborze punktów dostosowania należy przyjąć następującą kolejność -punkty osnowy pokazane na mapie -wyraźne punkty przecięcia granic f.tzw. wyniesienia należy skalibrować do osobnego pliku i zapisać pod nazwą mapy głównej z przyrostkiem _w1, _w2 itd. -w tym przypadku należy obciąć całą pozostałą treść mapy, łącznie z opisem. -z mapy głównej należy również usunąć treść wyniesienia. Zadanie 2 Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. 3.Zakres i technologia prac: 1) Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych e.pliki należy zapisać w formacie png f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2 Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze 3) Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. 4) Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: -działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi) -właścicieli (łącznie z wykreślonymi) -pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi) -strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. -dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Access-a. b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. -działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony -właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony -pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.wykonali minimum jedną usługi o podobnym charakterze i odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

C. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2) Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. WYTYCZNE TECHNICZNE: 1.Zakres opracowania i ilość jednostek: -Łącznie 233 matryce i 229 pierworysów z terenu gmin Blachownia (terem miejski i wiejski), Mstów i Starcza 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych map ewidencyjnych wycofanych z bieżącej aktualizacji i podpięcie ich do systemu Ewmapa jako materiału historycznego, pomocnego w przypadku wyjaśniania rozbieżności. 3.Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania minimum 300 DPI b.pierworysy należy zeskanować w kolorze, matryce mono c.pliki należy zapisać w formacie tiff. 2)Przygotowanie rastrów do kalibracji. a.zeskanowane obrazy należy dociąć usuwając zbędne obszary poza rysunkiem mapy i opisem. b.obrazy należy poddać wstępnej obróbce -kolorowe muszą być czytelne i kontrastowe -mono należy pozbawić zabrudzeń, szumu pikselowego i uczytelnić aby cała treść mapy była widoczna i czytelna 3)Kalibracja a.rastry należy przetworzyć do formatu EVR i odpowiednio opisać b.pliki należy zapisać pod nazwą wg szablonu: kod m/p, nr teryt gminy (bez części 2404), nazwa obrębu, (wyniesienie), np. m162_Własna, p162_Klepaczka, p162_Łysiec_w1 c.wpasowanie należy wykonać w programie Ewmapa metodą afiniczną przy wykorzystaniu minimum 20 punktów na jeden arkusz mapy równomiernie rozmieszczonych na całym arkuszu d.średni błąd transformacji nie może przekraczać 0.4 mm w skali mapy. e.przy wyborze punktów dostosowania należy przyjąć następującą kolejność -punkty osnowy pokazane na mapie -wyraźne punkty przecięcia granic f.tzw. wyniesienia należy skalibrować do osobnego pliku i zapisać pod nazwą mapy głównej z przyrostkiem _w1, _w2 itd. -w tym przypadku należy obciąć całą pozostałą treść mapy, łącznie z opisem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. 3.Zakres i technologia prac: 1) Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych e.pliki należy zapisać w formacie png f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2) Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze 3) Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. e. Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: i.działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi) ii.właścicieli (łącznie z wykreślonymi) iii.pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi) iv.strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. v.dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Access-a. b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. i.działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony ii.właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony iii.pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.