eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Mielec: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii
Numer ogłoszenia: 397380 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający będzie udzielał zamówienia w częściach. Część 1: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - monitory wielkoformatowe typ 1; typ 2; typ 3. kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30231300-0 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Monitory ekranowe kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30231320-6 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Monitory dotykowe Monitor wielkoformatowy typ 1 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 4 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 2 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 2 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 3 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem i ekranem dotykowym w ilości 2 sztuk Realizacja przedmiotu zamówienia do dnia 29.12.2009r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Część 2: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - wyświetlacze typ 1; typ 2 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30236000-2 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Różny sprzęt komputerowy dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - automat biletowy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 48151000-1 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Komputerowy system sterujący Wyświetlacz TYP 1 w ilości 15 sztuk Wyświetlacz TYP 2 w ilości 1 sztuki Automat biletowy w ilości 1 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Realizacja przedmiotu zamówienia do dnia 29.12.2009r. Część 3: System do badania opinii kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 48200000-0 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu. System do badania opinii zwany też systemem ankietowym do badania opinii 1. aplikacja webowa 2. hosting zewnętrzny Wykonawca zaprojektuje, wykona, dostarczy, wdroży, zapewni aktualizacje, utrzymanie programu/ serwisu internetowego, usługi administrowania, serwis gwarancyjny dostarczonego programu pod nazwą: System ankietowy do badania opinii, zgodnego z minimum niżej wymienioną specyfikacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Realizacja zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2010r. z tym, że zakończenie wdrażania, instalacje i szkolenia pracowników zamawiającego oraz wprowadzanie danych w terminie do 29.12.2009r. a świadczeni usług gwarancyjnych utrzymania Programu/serwisu internetowego, administrowania Programu do 30.11.2010r 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w siedzibie zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale XIV wg formuły spełnia - nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, dokument ten zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - w oryginale i podpisane przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Uwaga! - Wykonawca dokona odpowiedniego skreślenia treści oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik- złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw albo złoży oświadczenia, dokumenty, pełnomocnictwa zawierające błędy, to po bezskutecznym wezwaniu do ich złożenia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Oznacza to możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm. 1) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być dołączony do oferty i zawierać w szczególności: a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, b) wskazanie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika, d) zakres umocowania Pełnomocnika, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców, - złożenie oferty wspólnej, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również przez tego wykonawcę, który zostanie ustanowiony Pełnomocnikiem wykonawców występujących wspólnie. 2) Oferta winna być złożona w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie i winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców (zgodnie z art. 23 ust.3 ustawy), 5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą łącznie spełnić warunki o których mowa w rozdziale XIII pkt 1.1., 1.2., 1.3. 6) Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą oddzielnie spełnić warunki o których mowa w rozdziale XIII pkt 1.4. 7) zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt 8 wg formuły spełnia - nie spełnia . 8) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - od każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu. b) wspólnego oświadczenia, że wykonawcy wspólnie składający ofertę wspólnie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji - w oryginale i podpisanego przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu. Uwaga! - Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu dokona odpowiedniego skreślenia treści oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawcy wspólnie składający ofertę dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawcy występujący wspólnie nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną winien złożyć z osobna oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji - w oryginale i podpisane przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Mielcu przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, sekretariat -pokój nr 10 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - monitory wielkoformatowe typ 1; typ 2; typ 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor wielkoformatowy typ 1 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 4 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 2 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 2 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 3 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem i ekranem dotykowym w ilości 2 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.13.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - wyświetlacze typ 1; typ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyświetlacz TYP 1 w ilości 15 sztuk Wyświetlacz TYP 2 w ilości 1 sztuki Automat biletowy w ilości 1 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.15.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System do badania opinii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do badania opinii zwany też systemem ankietowym do badania opinii 1. aplikacja webowa 2. hosting zewnętrzny Wykonawca zaprojektuje, wykona, dostarczy, wdroży, zapewni aktualizacje, utrzymanie programu/ serwisu internetowego, usługi administrowania, serwis gwarancyjny dostarczonego programu pod nazwą: System ankietowy do badania opinii, zgodnego z minimum niżej wymienioną specyfikacją..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.