eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wraz z dostawą bazy danych oraz wdrożeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Warszawa: Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wraz z dostawą bazy danych oraz wdrożeniem
Numer ogłoszenia: 397336 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wraz z dostawą bazy danych oraz wdrożeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Dostawę zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) wraz z bazą danych (MS SQL Server lub ORACLE lub równoważną), który będzie zainstalowany centralnie w siedzibie Zamawiającego na serwerze bazodanowym. System musi być zgodny z Ustawą o ochronie danych osobowych. System musi pozwalać na zarządzanie użytkownikami systemu poprzez kontrolę dostępu i uprawnień do funkcji, raportów i danych przechowywanych przez system, definiowanie uprawnień grupom użytkowników, poszczególnym użytkownikom z możliwością korekty, dokładnie odnotowywać kto i kiedy wprowadził dane do systemu oraz kto je modyfikował. System musi spełniać wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych. System musi zawierać następujące moduły wraz z licencjami: Rozrachunki z najemcami 80 użytkowników Księgowość 50 użytkowników Kasa i bank 2 użytkowników Środki trwałe 2 użytkowników Sprawozdawczość i Analizy 3 użytkowników Elektroniczny obieg dokumentów 260 użytkowników Web-portal 15000 użytkowników Co kształtuje się w układzie przestrzennym następująco: Siedziba Zamawiającego 148 użytkowników Administracja Koło 28 użytkowników Administracja Młynów 28 użytkowników Administracja Nowolipki 28 użytkowników Administracja Ogrodowa 28 użytkowników System musi współpracować z 4 Administracjami, łączność z nimi zostanie zapewniona w przyszłości z wykorzystaniem serwera terminalowego oraz łącza internetowego. System musi umożliwiać w przyszłości pracę jednocześnie 260 użytkownikom, a także dołączenie kolejnych . System musi zapewnić prowadzenie: - elektronicznego obiegu dokumentów - ewidencji zasobów - ewidencji i rozliczeń najemców oraz użytkowników lokali - obsługi finansowo-księgowej - obsługi czynszowej, kosztowej i windykacyjnej - obsługi wspólnot mieszkaniowych - sprawozdawczości i analiz - portalu internetowego dla mieszkańców - udzielenie równoważnych licencji na czas nieokreślony dla 260 użytkowników - instalację ZSI Wykonawca ma zaoferować takie rozwiązanie, które w maksymalnym stopniu zapewni: a)wykorzystanie serwera (lub serwerów) Zamawiającego w konfiguracji: Procesor(-y) Intel Xenon 4C Procesor Model E5540 80W RAM: 4GB RAM typu registred DDR3-1066 lub DDR3-1333 Dyski twarde 4 szt. dysków twardych typu SAS hot-plug, nie mniejsze niż 146GB 10k rpm 2,5każdy, dyski wewnątrz serwera pracujące w macierzy dyskowej RAID 0, 1, 10, 5, 50, 6 i 60 System Operacyjny: Windows Server 2008 R2 Standard EN (64-bitowy b) wykorzystanie posiadanych przez Zamawiającego licencji: Windows 2008 Serwer OEM z licencjami CAL dla 260 użytkowników. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony Zintegrowany System Informatyczny (ZSI) oraz bazę danych. Wykonawca musi zapewnić początkowe przeniesienie danych z używanego przez Zamawiającego systemu ( firmy Unisoft Sp. z o. o.) w zakresie minimum: ewidencja zasobów mieszkalnych i niemieszkalnych: rejony, ulice, budynki, wspólnoty, nieruchomości, lokale mieszkalne, lokale użytkowe, garaże i inne; ewidencja mieszkańców klientów - dane adresowe (nazwisko i imię nazwa firmy, adres zamieszkania, numer NIP ew. REGON, dane kontaktowe ); powiązanie klientów z zasobami mieszkalnymi i niemieszkalnym; parametry opisujące lokale (liczby, daty, opisy tekstowe) wraz z historią wartości (np. liczba osób, powierzchnia lokalu, data zawarcia umowy); bilans otwarcia rozrachunków na poszczególne lokale w podziale na konta księgowe i typy obrotów. Możliwe jest przeniesienie saldem lub obrotami; liczniki indywidualne wraz ze stanem końcowym. Powinny zostać również przeniesione odczyty archiwalne; składniki opłat lokali mieszkalnych i użytkowych - rodzaje opłat, ceny na lokale, budynki, rejony; dodatki mieszkaniowe - kartoteka decyzji o przyznanych dodatkach (kwota, wartość dodatku i cała historia obowiązywania) kartoteka środków trwałych wraz historią dokumentów Wymagania techniczno - technologiczne systemu oraz wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów zawiera załącznik nr 4 stanowiący integralną część s. i. w. z. II. Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w zakres którego wchodzi: a. przygotowanie projektu wdrożenia, b. parametryzacja systemu wg projektu c. zweryfikowanie poprawności przeniesionych danych d. przygotowanie systemu do bieżącej pracy e. konsultacje i szkolenia użytkowników, f. koordynacja wdrożenia Wykonawca zaoferuje wdrażanie systemu przez okres nie dłuższy niż 24 miesięcy - minimum 1550 godzin (miesięcznie około 60 godz.) Wykonawca sporządzając kalkulacje całkowitych kosztów wdrożenia winien uwzględnić koszty dojazdów do siedziby, noclegów itp. Wykonawca zobowiązuje się, iż w przypadku awarii systemu czas reakcji wraz z dojazdem do siedziby Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 1 godzina od telefonicznego zgłoszenia awarii. Harmonogram i zakres prac wdrożeniowych zostanie określony odrębną umową zawartą po dokonaniu protokolarnego odbioru dostarczonego i zainstalowanego systemu wraz z bazą danych stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuję się do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji po okresie wdrożenia.Termin realizacji zamówienia:Wymagany przez Zamawiającego czas dostawy ZSI i bazy danych oraz początkowego przeniesienia danych do dnia 28.12.2009 r., wraz z rozliczeniem. Wymagany czas zakończenia wdrożenia: nie dłużej niż 24 miesiące od dnia podpisania umowy na wdrożenie ZSI..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 14500.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.W przetargu może wziąć udział wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2) a) zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zespół minimum 20 osób na stanowiskach związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania oraz zespół konsultantów wdrożeniowych w liczbie minimum 15 osób. b) dysponuje zespołem minimum 5 osób, które będą uczestniczyć w tworzeniu i rozwoju oprogramowania z wykazaniem ich co najmniej 3 letniego doświadczenia. c) dysponuje zespołem konsultantów wdrożeniowych w liczbie minimum 5 osób, które będą uczestniczyć w realizacji wdrożeń równolegle w kilku obszarach (modułach) funkcjonalnych z wykazaniem ich co najmniej 3 letniego doświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje ww. osobami, a będzie korzystał w tym zakresie z potencjału osobowego innych podmiotów, wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 wdrożenia Zintegrowanych Systemów Zarządzania klasy ERP, posiadających w administrowaniu przynajmniej 15 000 lokali, w których instalacja obejmowała przynajmniej 100 użytkowników ZSI. 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej 1 000 000 zł. II. Wymagania dotyczące oferowanych usług oraz dokumenty potwierdzające ich spełnienie. 1. Opis wymagań i sposób dokonywania ich oceny. 1)w celu potwierdzenia, że świadczone usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, 2) posiada licencje na oprogramowanie oraz moduły wchodzące w skład systemu objętego przedmiotem zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 2. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 ppkt 1): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)) dotyczy to każdego z podmiotów. f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 ppkt 2): a) wykaz dotyczący przeciętnej liczby zatrudnionych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: pracowników na stanowiskach związanych z tworzeniem i rozwojem oprogramowania oraz na stanowiskach związanych z pracami wdrożeniowymi w zakresie przedmiotu zamówienia b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie tworzenia i rozwoju oprogramowania c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wdrażania systemu d)w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale osobowym innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 4. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 ppkt 3): a)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (z treści wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego) 5. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 ppkt 4): a) aktualna kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości i terminie niespełniającym wymogu zamawiającego, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty, przed zawarciem umowy, wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i o wymaganej wartości W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (wystawione w terminach, o których mowa w pkt. I ppkt.2.2 potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 niniejszego ogłoszenia , sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Dokumenty, na potwierdzenie spełnienia wymagań, o których mowa pkt 1. ppkt 1) i 2) II. a) aktualny certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych przez Wykonawcę w zakresie świadczenia przedmiotowych usług b) aktualne licencje na oprogramowanie oraz moduły wchodzące w skład systemu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek wyk. w term.5 dni: w siedzibie zam. pok. nr 19, pon. piąt. od godz. 12- 14, po dok. przelewu należnej opłaty na nr konta zam. 25 1030 1508 0000 0005 5088 2019 lub za zal.pocz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Bema 70 pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.