eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaRozbiórka budynku gospodarczo - usługowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. 3 Maja 18E w Oławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Oława: Rozbiórka budynku gospodarczo - usługowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. 3 Maja 18E w Oławie
Numer ogłoszenia: 397290 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176001 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3011522, faks 71 3011562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku gospodarczo - usługowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. 3 Maja 18E w Oławie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych wraz z wywozem gruzu, drewna po rozbiórce, stali uprzątnięciem i wywiezieniem gruzu. 2.Teren na którym będą realizowane prace znajduje się na terenie posesji przy ul. 3 Maja 18e w Oławie. 3.Przedmiot i orientacyjny zakres prac podany jest w załączniku do SIWZ, który stanowi podstawę do złożenia oferty. 4.Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy. 5.Inwestor posiada prawomocną decyzję pozwolenia na rozbiórkę. 6.Inwestor nie przewiduje zapewnienia zaplecza dla potrzeb wykonawcy. 7.Inwestor nie zapewnia miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody. 8.Inwestor przekaże teren prowadzenia robót protokolarnie w terminie 3 dni od podpisania umowy. 9.Podczas wykonywania prac wykonawca będzie odpowiadał za zabezpieczenie terenu robót budowlanych. 10.Transport a w szczególności warunki dotyczące organizacji ruchu na terenie wykonywania prac rozbiórkowych należy każdorazowo uzgadniać z wyznaczonym pracownikiem Starostwa Powiatowego w Oławie. 11.Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych rozwiązań o nie gorszych parametrach, na zasadach opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 12.Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 13.W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INBUD, ul. Zielona 8c, 55-200 Janików, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 652040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55350,05

  • Oferta z najniższą ceną: 55350,05 / Oferta z najwyższą ceną: 73333,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.