eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSprzęt komputerowy i oprogramowanie 7/SK/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Gdańsk: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie 7/SK/2009
Numer ogłoszenia: 397258 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3411271, faks 058 3416144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie 7/SK/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część. 1 - laptopy z wyposażeniem szt.2 Część. 2, 3, 4 -- komputery biurkowe szt. 3 Część. 5 - monitory szt.2, HDD, UPS szt. 2 Część. 6, 7 - pakiety oprogramowania naukowego szt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.46.10.00 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach żądanych w rozdziale VII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póź. zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego PAN ul. Fiszera 14 80-231 Gdańsk woj. pomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego PAN ul. Fiszera 14 80-231 Gdańsk woj. pomorskie, pok 118 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: laptopy z wyposażeniem szt.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptopy z wyposażeniem szt.2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputer biurkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer biurkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: komputer biurkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer biurkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: komputer biurkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer biurkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: monitory szt.2, HDD, UPS szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitory szt.2, HDD, UPS szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.23.31.32-5, 30.21.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet oprogramowania naukowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet oprogramowania naukowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet oprogramowania naukowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet oprogramowania naukowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.