eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup, dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektu -Zdaj maturę idź na studia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Ruda Śląska: Zakup, dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektu -Zdaj maturę idź na studia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 397254 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych , ul. Bujoczka 2, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 243 12 24, faks 32 244 00 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp7.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektu -Zdaj maturę idź na studia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektu - Zdaj maturę idź na studia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego tj.: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych, zestawów pilotów do testów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport zamawianego sprzętu do n/w szkół wraz z wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz przekazanie związanych z przedmiotem zamówienia dokumentów tj. instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych itp. wypełnionych i podpisanych przez Wykonawcę lub producenta sprzętu, a także montaż sprzętu w n/w szkołach wraz z instruktażem ich obsłgi. W przypadku tablic interaktywnych i pilotów do testów Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia dotyczącego obsługi tablicy interaktywnej dla dwóch grup nauczycieli w siedzibie Zamawiającego. Zamawiany sprzęt komputerowy i multimedialny musi być dostarczony do: a) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, 41-709 Ruda Śląska, ul. Gen. J.Hallera 6; b) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, 41-711 Ruda Śląska, ul. Gliniana 2; c) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. K.Goduli, 41-706 Ruda Śląska, ul. Kłodnicka 91; d) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. P.Latoski, 41-709 Ruda Śląska, ul. Tołstoja 13; e) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 im. J.Markowej, 41-709 Ruda Śląska, Planty Kowalskiego 3; f) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6 im. M.Kopernika, 41-710 Ruda Śląska, ul. Kałusa 3; g) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych, 41-700 Ruda Śląska, ul. Bujoczka 2. Do wszystkich w/w należy dostarczyć następujący sprzęt: A. komputer przenośny - laptop - 1 szt., B. projektor -1 szt., C. tablica interaktywna - 1 szt. D. zestaw pilotów do testów - 1 szt Zamówienie należy zrealizować w terminie: 21 dni od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 30.20.30.00 - 30.20.30.00 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a w szczególności: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. d. wykonali co najmniej trzy dostawy tablic interaktywnych o wartości minimum 90 000 PLN, potwierdzonych referencjami o należycie wykonanej usłudze. e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 SIWZ. 3. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczeń lub autentyczności dokumentów przeprowadzone zostanie postępowanie wyjaśniające. 4. O postępowaniu wyjaśniającym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego czynności dotyczą. Zawiadomiony Wykonawca może składać wszelkie oświadczenia przedstawiać wszelkie dowody potwierdzające prawdziwość kwestionowanych dokumentów. 1. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj pracy) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy należy wypełnić odpowiednio Załącznik nr 1 - formularz oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - na druku stanowiącym załącznik nr 5 albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 5a. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokument/y na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Deklaracja zgodności CE na oferowany sprzęt - załącznik 6. 5.Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 6. Dokumenty potwierdzające Certyfikat ISO 9001 dla serwisu. 7. Certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 4.0 dla oferowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego - wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA) i był uprawniony do oznaczenia logo Energy Star- Załącznik 6. 8. Opis techniczny oferowanego sprzętu (w tym parametry techniczne), nazwę i model oraz producenta oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 4. 9. Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw tablic interaktywnych o porównywalnej do przedmiotu zamówienia wartości nie mniejszej niż 90 000 PLN wraz z referencjami - zgodnie z załącznikiem nr 8. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 7 11. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego - nie dotyczy przypadku, gdy stosowne pełnomocnictwo zostało dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp7.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych 41-700 Ruda Śląska ul. Bujoczka 2 tel.(32)243 12 24, faks:(032)244 00 11 Sekretariat szkoły, pn-pt 8.00-15.00 lub stronie internetowej www.zsp7.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych 41-700 Ruda Śląska ul. Bujoczka 2 Sekretariat szkoły pn-pt 8.00-15.00 oraz w dniu otwarcia ofert tj. 25.11.2009r do godziny 9.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zdaj maturę idź na studia realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.