eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrójwykonanie robót budowlanych w zakresie stolarki-ślusarki budowlanej w kompleksie szpitalnym - budynkach przy ul. Świdzińskiego 4 i stolarki budowlanej w budynku przy ul. Pułaskiego 10 - obiekty czynne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39715

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krynica-Zdrój: wykonanie robót budowlanych w zakresie stolarki-ślusarki budowlanej w kompleksie szpitalnym - budynkach przy ul. Świdzińskiego 4 i stolarki budowlanej w budynku przy ul. Pułaskiego 10 - obiekty czynne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, do kontaktów: Tomasz Bieś, Adam Królikowski, ul. Świdzińskiego 4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4146900, fax 018 4146240, e-mail: 20wsur@sacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sanatorium-wojskowe.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.sanatorium-wojskowe.pl/przetargi.html Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w zakresie stolarki-ślusarki budowlanej w kompleksie szpitalnym - budynkach przy ul. Świdzińskiego 4 i stolarki budowlanej w budynku przy ul. Pułaskiego 10 - obiekty czynne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siedziba Zamawiającego - ul. Świdzińskiego 4, ul. Pułaskiego 10, 33-380 Krynica- Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana stolarki-ślusarki okiennej w budynkach A,B,C i pawilonach basenu, borowiny i kotłowni przy ul. Świdzińskiego 4 w Krynicy-Zdroju. Opis dodatkowy: wg. załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawienia okien - rysunki konstrukcyjne i kosztorysu nakładczego - przedmiar robót - wszystkie wymiary należy sprawdzić na miejscu budowy. JM i ilość - wg. kosztorysu nakładczego - przedmiar robót. 2. Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Pułaskiego 10 w Krynicy- Zdroju wg. załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawienia okien - rysunki konstrukcyjne i kosztorysu nakładczego - przedmiar robót - wszystkie wymiary należy sprawdzić na miejscu budowy . JM i ilość - wg. Kosztorysu nakładczego - przedmiar robót 3. Roboty towarzyszące tj. wymiana podokienników z blachy ocynkowanej na malowane farbą akrylową, wymianę parapetów wewnętrznych na parapety komorowe z PCV, malowanie farbą emulsyjną szpalet wg. załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysu nakładczego - przedmiar robót - wszystkie wymiary należy sprawdzić na miejscu budowy. JM i ilość - wg. kosztorysu nakładczego - przedmiar robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) kompletne aprobaty techniczne na stolarkę okienną i ślusarkę oraz certyfikaty i świadectwa badań na szyby (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę) b) oświadczenie podpisane przez Wykonawcę na zał. nr 3 do oferty, że zamontuje wyroby budowlane, na które przedłoży wraz z ofertą stosowne aprobaty techniczne, certyfikaty i świadectwa badań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16 000 PLN (słownie: szesnaście tysięcy zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty , uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru "OFERTA", 2) Dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium, 3) Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z kosztorysem nakładczym-przedmiarem robót, 4) Dane dotyczące wykonawcy: - oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ost. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty, (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę),Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert (czytelna - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), (W przypadku wykonawców, którzy składają, ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty). - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 2 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Załączone dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. nr 2 zostały wykonane należycie mogą być złożone w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia t.j. wykonali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia polegających na wymianie stolarki-ślusarki okiennej o wartości nic mniejszej niż 900 tyś zł każde. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podając ich wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - kompletne aprobaty techniczne na stolarkę okienną i ślusarkę oraz certyfikaty i świadectwa badań na szyby (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę) - oświadczenie podpisane przez Wykonawcę na zał. nr 3 do oferty, że zamontuje wyroby budowlane, na które przedłoży wraz z ofertą stosowne aprobaty techniczne, certyfikaty i świadectwa badań parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-wojskowe.pl/przetargi.html. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w sekretariacie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo- Rehabilitacyjnego SP ZOZ, pok. nr 125, po wcześniejszym dokonaniu wpłaty za SIWZ w kasie szpitala (Kasa czynna pon- pt 8- 13) lub drogą pocztową za pobraniem, po złożeniu wniosku u Zamawiającgo. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:00, siedzibie Zamawiającego pokój nr 30, parter, sala odpraw.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.