Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Zawiercie: Szkolenia dodatkowe dla Beneficjentów Ostatecznych w projekcie Mój cel - własna firma - działanie 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Numer ogłoszenia: 397154 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dodatkowe dla Beneficjentów Ostatecznych w projekcie Mój cel - własna firma - działanie 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych w projekcie Mój cel - własna firma - działanie 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia składających się z cyklu szkoleń obejmującego: I. Techniki sprzedaży. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Techniki sprzedaży, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 37 osób, przy czym szkolenie będzie realizowane w trzech grupach, liczący odpowiednio: grupa I - 16 osób, grupa II - 10 osób, grupa III - 11 osób. 2. Cele szkolenia: 1) zapoznanie ze standardami rozmów handlowych; 2) poznanie najskuteczniejszych technik finalizowania transakcji handlowych; 3) nabycie praktycznych umiejętności stosowania poznanych technik. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z wykładów oraz ćwiczeń praktycznych w postaci inscenizowanych typowych rozmów handlowych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestnicy otrzymują materiały piśmienne do sporządzania notatek oraz wykonywania ćwiczeń. W toku zajęć wykładowcy wykonują na arkuszach o formacie A0 szkice i grafy ilustrujące omawiane zagadnienia. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Nr grupy Termin zajęć Liczba godzin Grupa I 4 listopada 2009 8 h Grupa II 5 listopada 2009 8 h Grupa III 6 listopada 2009 8 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) wstęp - poznanie oczekiwań; 2) przygotowanie do rozmowy handlowej; 3) typy osobowości NLP (ja - inni, cele-problemy); 4) analiza potrzeb Klienta; 5) zamykanie sprzedaży. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Wstęp - poznanie oczekiwań: Przedstawienie się uczestników oraz prezentacja swoich doświadczeń zawodowych i oczekiwań dotyczących szkolenia. Przygotowanie do rozmowy handlowej: -zebranie informacji o kliencie, -analiza posiadanych informacji o kliencie (ilość zamówień, kategoria klienta, od jak dawna współpracuje). Typy osobowości NLP ( ja - inni, cele-problemy): -klasyfikacja; -umiejętność zjednania i niezaburzania klienta; -przedstawienie konkretnych zwrotów handlowych dostosowanych do typów osobowości klienta; -przedstawienie czym kierują się różni ludzie w procesie podejmowania decyzji. Analiza potrzeb Klienta: -pytania otwarte; -parafraza; -aktywne słuchanie; -nawiązanie relacji w oparciu o deklarowane potrzeby. Zamykanie sprzedaży: -uzyskanie zobowiązania klienta, -zamknięcie sprzedaży ilościowe i jakościowe. Całkowita liczba godzin: 8, w tym zajęcia teoretyczne - 2, zajęcia praktyczne - 6. II. Podstawy marketingu. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Podstawy marketingu, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 37 osób, przy czym szkolenie będzie realizowane w trzech grupach, liczący odpowiednio: grupa I - 16 osób, grupa II - 10 osób, grupa III - 11 osób. 2. Cele szkolenia: 1) poznanie podstawowych pojęć z zakresu marketingu; 2) nabycie praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji planu marketingowego. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z wykładów oraz ćwiczeń praktycznych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestnicy otrzymują materiały piśmienne do sporządzania notatek oraz materiały drukowane dotyczące omawianych zagadnień. 5. Harmonogram realizacji szkolenia Nr grupy Termin zajęć Liczba godzin Grupa I 6 listopada 2009 4 h Grupa II 6 listopada 2009 4 h Grupa III 5 listopada 2009 4 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) podstawowe pojęcia; 2) segmentacja rynku; 3) marketing mix; 4) kanały dystrybucji; 5) cykl życia produktu; 6) plan marketingowy. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Podstawowe pojęcia: -definicja marketingu; -geneza i rozwój. Segmentacja rynku: -kryteria związane z reakcją klienta; -kryteria charakteryzujące cechy klienta. Marketing mix: -definicja; -omówienie elementów składowych. Kanały dystrybucji: Funkcje i poziomy. Cykl życia produktu: Fazy i ich charakterystyka. Plan marketingowy: -składniki i ich rola; -zasady konstruowania; -zajęcia praktyczne. Całkowita liczba godzin: 4, w tym zajęcia teoretyczne - 3, zajęcia praktyczne - 1. III. Budowanie relacji. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Budowanie relacji, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 37 osób, przy czym szkolenie będzie realizowane w trzech grupach, liczący odpowiednio: grupa I - 16 osób, grupa II - 10 osób, grupa III - 11 osób. 2. Cele szkolenia: 1) poznanie podstawowych zasad networkingu (procesu wymiany informacji, zasobów, wzajemnego poparcia i możliwości, prowadzony dzięki korzystnej sieci wzajemnych kontaktów); 2) nabycie umiejętności budowania kontaktów biznesowych oraz nawiązywania długoterminowych relacji interpersonalnych. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z wykładów. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestnicy otrzymują materiały piśmienne do sporządzania notatek. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Nr grupy Termin zajęć Liczba godzin Grupa I 6 listopada 2009 4 h Grupa II 6 listopada 2009 4 h Grupa III 5 listopada 2009 4 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) Kogo tak właściwie znam Ja? 2) Jaki jest mój cel? 3) Co muszę zrobić? 4) Jak sensownie nawiązać kontakty? 5) Jaka jest siła kontaktów? 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Kogo tak właściwie znam JA? -Remanent moich kontaktów; -Baza danych - parę praktycznych kwestii; -Informacje praktyczne i przykłady. Jaki jest mój cel? -Jak wyznaczać cele i dlaczego to takie istotne? -Jak poznać wybraną osobę? -Czego tak naprawdę oczekuję? -Informacje praktyczne i przykłady Co muszę zrobić? -Czy jestem gotowy na nowe znajomości? -Inteligencja emocjonalna, czyli w której siedzę ćwiartce? -Mity o budowaniu relacji - czyli jak to faktycznie jest? -Co jeszcze mnie powstrzymuje? -Zostańmy przyjaciółmi... -Skąd czerpię informację? -Tworzę swoją sieć kontaktów. -Grube ryby. -Jak to jest z moją autoreklamą? Czy ją w ogóle potrzebuję? -Czym kierują się różni ludzie w procesie podejmowania decyzji? Jak sensownie nawiązać kontakty? -Spotkania biznesowe; -Spotkania towarzyskie; -Szkolenia; -Doradcy, specjaliści, eksperci; -Wpływowe osoby; -Prezentacje handlowe. Jaka jest siła kontaktów? -Siła sieci. -Jestem w kontakcie z... -Sekret budowania relacji. Całkowita liczba godzin (zajęć teoretycznych) - 4. IV. Kosmetyka praktyczna. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Kosmetyka praktyczna, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 1 osoby. 2. Cele szkolenia: 1) zapoznanie z podstawowymi technikami oraz diagnostyką kosmetyczną; 2) zapoznanie preparatami oraz kosmetykami; 3) nabycie umiejętności prowadzenia salonu kosmetycznego. 3. Metodyka szkolenia: Zajęcia będą składały się z wykładów oraz zajęć praktycznych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestniczka otrzyma materiały dydaktyczne w postaci skryptu oraz broszury informacyjne o produktach kosmetycznych i preparatach. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Termin zajęć Liczba godzin 4 listopada 2009 8 h 5 listopada 2009 8 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) zasady funkcjonowania i organizacja salonu kosmetycznego; 2) pielęgnacja skóry twarzy i włosów; 3) zastosowanie masek kosmetycznych; 4) pełna diagnostyka kosmetyczna; 5) higieniczne oczyszczanie skóry; 6) preparaty kosmetyczne - podział i ich praktyczne zastosowanie; 7) kosmetyka zachowawcza, poradnictwo. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Zasady funkcjonowania i organizacja salonu kosmetycznego: -podstawowe zasady funkcjonowania salonu; -wyposażenie oraz parametry lokalu; -organizacja pracy. Pielęgnacja skóry twarzy i włosów: -podstawowe zagadnienia; -rodzaje cery i sposoby pielęgnacji. Zastosowanie masek kosmetycznych: -rodzaje masek; -zakresy zastosowania. Pełna diagnostyka kosmetyczna: -cele diagnostyki; -metody badania skóry; -rodzaje zakażeń. Higieniczne oczyszczanie skóry: -podstawowe zagadnienia; -zastosowanie kosmetyków. Preparaty kosmetyczne - podział i ich praktyczne zastosowanie: -klasyfikacja; -zastosowanie. Kosmetyka zachowawcza, poradnictwo: -główne cele; -podstawowe zabiegi. Całkowita liczba godzin: 16, w tym zajęcia teoretyczne - 8, zajęcia praktyczne - 8. V. Warsztaty fotograficzne. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Warsztaty fotograficzne, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 1 osoby. 2. Cele szkolenia: 1) zapoznanie z zasadami fotografii klasycznej i cyfrowej; 2) zapoznanie z technikami wykonywania zdjęć oraz obróbki obrazu; 3) nabycie umiejętności wykonywania fotografii w różnych warunkach. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z wykładów oraz zajęć praktycznych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestniczka otrzyma materiały dydaktyczne w postaci drukowanej. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Termin zajęć Liczba godzin 4 listopada 2009 8 h 5 listopada 2009 8 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) zagadnienia ogólnie; 2) aparat fotograficzny; 3) zagadnienia związane z obróbką obrazu fotograficznego; 4) problemy fotografa w plenerze; 5) zagadnienia związane z pracą w studio. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Zagadnienia ogólnie: -Co to jest fotografia? -Camera obscura; -Historia prób wiernego odwzorowania rzeczywistości; Aparat fotograficzny: -historia; -budowa i rodzaje. Zagadnienia związane z obróbką obrazu fotograficznego: -technika analogowa a technika cyfrowa; -fotograficzne techniki specjalne. Problemy fotografa w plenerze: -kadrowanie i kompozycja; -pomiar światła; -parametry zdjęcia. Zagadnienia związane z pracą w studio: -zasady oświetlania modeli; -pomiar światła i jego rodzaje. Całkowita liczba godzin: 16, w tym zajęcia teoretyczne - 10, zajęcia praktyczne - 6. VI. Grafika komputerowa - Photoshop. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Grafika komputerowa - Photoshop, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 1 osoby. 2. Cele szkolenia: 1) poznanie podstawowych zasad obróbki grafiki; 2) nabycie umiejętności obsługi programu Corel Photoshop. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z ćwiczeń praktycznych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestniczka otrzyma materiały dydaktyczne w postaci podręcznika. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Data zajęć Liczba godzin 4 listopada 2009 8 h 5 listopada 2009 8 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) podstawy edycji i tonowania obrazu; 2) technika pracy na warstwach; 3) modele kolorów; 4) praca z obrazem; 5) praca z tekstem. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Podstawy edycji i tonowania obrazu: -rozjaśnianie, ściemnianie, nasycanie, wysycanie; -pieczątka, łatka i inne. Technika pracy na warstwach: -tworzenie, kopiowanie, usuwanie warstw; -zarządzanie warstwami; -style warstw; -transformacje. Modele kolorów: -RGB, CMYK, LAB, HSB; -omówienie kanałów; -praca z obrazem czarno-białym. Praca z obrazem: -definiowanie wielkości i rozdzielczości; -przygotowanie obrazu do druku i pod www; -formaty plików; -kadrowanie. Praca z tekstem: -formatowanie; -praca z tekstem akapitowym. Całkowita liczba godzin (zajęcia praktyczne) - 16. VII. Kurs tkacki. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Kurs tkacki, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 1 osoby. 2. Cele szkolenia: 1) poznanie podstawowych splotów i technik tkackich; 2) nabycie umiejętności obsługi krosien ręcznych. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z wykładów oraz zajęć praktycznych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestniczka otrzyma materiały do wykonania samodzielnych prac tkackich. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Termin zajęć Liczba godzin 4 listopada 2009 8 h 5 listopada 2009 8 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) budowa krosna, przygotowanie krosna, napinanie osnowy; 2) podstawowe sploty tkackie; 3) broszowanie (technika gobelinowa); 4) sumak i pochodne. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Budowa krosna, przygotowanie krosna, napinanie osnowy: -elementy składowe i ich funkcje; -przygotowanie do pracy; -napinanie osnowy. Podstawowe sploty tkackie: -splot płócienny; -splot skośny; -połączenia pionowe, poziome i skośne; -splot czynowaty; -diagonal; -panorama. Broszowanie (technika gobelinowa): -podstawowe pojęcia; -technika wykonania. Sumak i pochodne -sumak 4/2 (tradycyjny); -sumak odwrotny; -sumak wędrujący. Całkowita liczba godzin: 16, w tym zajęcia teoretyczne - 2, zajęcia praktyczne - 14. VIII. Rzeźbienie w owocach. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zajęć dydaktycznych pt. Rzeźbienie w owocach, zwana dalej szkoleniem. Szkolenie przeznaczone jest dla 1 osoby. 2. Cele szkolenia: 1) poznanie zasad kompozycji i dekorowania, 2) nabycie umiejętności wykonywania dekoracji z owoców i warzyw. 3. Metodyka szkolenia. Zajęcia będą składały się z wykładów oraz zajęć praktycznych. 4. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestniczka otrzyma materiały do wykonania dekoracji z owoców i warzyw. 5. Harmonogram realizacji szkolenia: Termin zajęć Liczba godzin 4 listopada 2009 8 h 5 listopada 2009 8 h 6. Ramowy program szkolenia: 1) wprowadzenie do zasad kompozycji i zapoznanie z narzędziami; 2) wykonanie dekoracji z warzyw; 3) wykonanie dekoracji z owoców; 4) wykonanie kompozycji z wykonanych dekoracji; 5) rzeźbienie w owocach. 7. Szczegółowy program szkolenia: Temat Wprowadzenie do zasad kompozycji i zapoznanie z narzędziami: -wprowadzenie; -zagadnienia z dziedziny carvingu (rzeźbienia w owocach); -narzędzia i ich zastosowanie. Wykonanie dekoracji z warzyw: -dekoracja z rzodkiewki; -dekoracja z papryki; -dekoracja z cebuli; -dekoracja z kopru włoskiego; -dekoracja z kalarepy; -dekoracja z cukinii. Wykonanie dekoracji z owoców: -dekoracja z ananasa; -dekoracja z jabłek. Wykonanie kompozycji z wykonanych dekoracji: -projektowanie kompozycji; -wykonanie kompozycji. Rzeźbienie w owocach: -rzeźba z melona; -rzeźba z arbuza. Całkowita liczba godzin: 16, w tym zajęcia teoretyczne - 1, zajęcia praktyczne - 15. Koszty wyżej wymienionych szkoleń dla 42 uczestników obejmują w szczególności: -wynagrodzenia trenerów; -materiały dydaktyczne i praktyczne; -wynajem sal wykładowych; -catering (wyżywienie) dla uczestników: kawa, herbata, ciastka, obiad - 2 danie; -certyfikaty ukończenia poszczególnych szkoleń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54600 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Mój cel - własna firma - Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Structura Centrum Szkoleniowe sp. z o.o.,, ul. Damrota 22, 40-022 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54600
- Oferta z najniższą ceną: 54600 oferta z najwyższą ceną: 54600
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa modernizacji oprogramowania do ochrony stacji roboczych i serwerów
- Część nr 1 Wykonanie dok. projekt. (....) termomodernizacji bud. SP. nr 2 Część nr 2 Wykonanie dok. projekt. (...) termomodernizacji bud. SP. nr 4 (...)
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników UMWL w Lublinie.
- "Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu: "Doradztwo zawodowe z wykorzystaniem gier szkoleniowych".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia w zakresie planowania przestrzennego w rewitalizacji dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.