eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobiegniewNadzór inwestorski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Dobiegniew: Nadzór inwestorski
Numer ogłoszenia: 397082 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342452 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Głusko, , 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611914, 7613822, faks 095 7611914.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej p.poż. na odcinku od km 3+079,54 - 4+706,72 oraz 6+338,74 - 11+846,7 długości 7 135,2 m w Leśnictwach Jaźwiny i Korytnica. 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym i Szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zapoznanie się z umową, jaką zamawiający zawarł z Wykonawcą robót, ofertą Wykonawcy robót oraz dokumentacją techniczną i decyzjami organów administracyjnych; b) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, przepisami prawa i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzenie czy zastosowane materiały i sposób ich montażu jest zgodny z wymaganiami i przepisami dotyczącymi ochrony zabytków oraz ochrony przyrody (w szczególności jeśli istnieją indywidualne uwarunkowania o w/w charakterze w stosunku do danego obiektu); e) sprawdzenie czy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia został sporządzony przez kierownika robot w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003, nr 120, poz. 1126) oraz zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny prac; f) sprawdzanie, czy Wykonawcy robót przestrzegają planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przepisów prawa w tym szczególności przepisów BHP, ppoż, ochrony środowiska i przyrody oraz ochrony dziedzictwa archeologicznego/kulturowego i zabytków; g) wydawanie kierownikowi robot poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie; h) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną i wydanym pozwoleniem na budowę; i) rozliczenie ilościowe i wartościowe faktycznie wykonanych robót; j) kontrola Wykonawcy robót, czy po zakończeniu prac doprowadził teren do porządku; k) kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji; l) kontrola rozliczeń pomiędzy wykonawcą robót a jego podwykonawcami (np. w zakresie weryfikacji oświadczeń o dokonaniu płatności na rzecz podwykonawców); m) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; n) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, zarówno podczas odbiorów zanikowych, jak i podczas końcowego odbioru robót; o) kontrola usunięcia wad; p) sprawdzenie zawartości merytorycznej i kompletności dokumentacji powstającej w czasie prowadzenia robót; q) przygotowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli takie zgłoszenie lub uzyskanie decyzji będzie wymagane przepisami prawa; r) każdorazowo prowadzenie zapisów o postępie w realizacji prac w formie dziennika budowy. Dziennik budowy będzie prowadzony przez Wykonawcę robót budowlanych nawet w przypadkach, gdy nie jest to wymagane w wydanym pozwoleniu; s) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych lub zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy jaką Zamawiający zawarł z wykonawcą robót i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu Umowy. 4. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który nie może być powierzony podwykonawcom. Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zawarcie przez Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, umowy z podwykonawcą będzie wymagało uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AP CONSULT mgr inż. Andrzej Piotrowski, ul. Ogińskiego 75/10, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57822,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.