Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Czarne: Sprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem
Numer ogłoszenia: 397064 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 19, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332062 lub 8332061, faks 059 8332879.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl zakładka jednostki organizacyjne Dom Pomocy Społecznej w Czarnem
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzedaż i dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem zgodnie z załącznikiem nr 4 Formularz cenowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: antybiotyki, szczepionki, leki podstawowe stosowane w medycynie leczniczej, psychotropowe, odurzające, przeciwdepresyjne 2. Wykonawca zobowiążę się do odbioru wystawionych recept i realizacji zapotrzebowania zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji recept cito w ciągu 1 godziny od momentu powiadomienia przez zamawiającego. 3. Termin dostawy oraz jej rodzaj uzgadniany będzie przez zamawiającego drogą pisemną lub faxem. Terminy dostaw dotyczą dni pracy oraz dni wolnych od pracy. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia. 4. Wykonawca proponuje zamiennik handlowy w przypadku braku możliwości dostarczenia leku wymienionego w formularzu cenowym. 5. W okresie trwania umowy Wykonawca może zaproponować lek zastępczy w przypadku braku zamawianego preparatu, z zastrzeżeniem że: lek zastępczy jest rozwiązaniem opcjonalnym i ma na celu zapewnienie Zamawiającemu ciągłości dostaw leków niezbędnych do leczenia pacjentów, a Wykonawcy osiągniecie spodziewanego zysku z tytułu realizacji umowy, także w przypadku wycofania danego preparatu z rynku lub wstrzymania jego produkcji. W wyniku zaistnienia sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zaoferuje lek zamienny po cenie rynkowej. Jeżeli zaoferowana cena preparatu zastępczego przewyższa cenę leku ofertowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu leku zastępczego. 6. Odbiór recept oraz dostawa przedmiotu zamówienia będzie następowała transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiąże się do dostarczania leków robionych, zgodnie z potrzebami wynikającymi z decyzji lekarza i złożonego zapotrzebowania. 8. Na fakturze za dostarczone leki refundowane Wykonawca dokona podziału ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec Domu Pomocy Społecznej i tą część, którą płaci Dom Pomocy Społecznej. 9. Faktury za leki i inne wyroby będą wystawianie dwa razy w miesiącu na podstawie zrealizowanych recept i złożonych pisemnych zapotrzebowań przez Zamawiającego. 10. Okres płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. 11. Zamawiający wymaga stałości cen przez cały okres trwania umowy (12 miesięcy) z zastrzeżeniem art. 5 wzoru umowy. 12. Podwyższenie cen umownych nie może nastąpić w okresie krótszym niż 3 miesiące od podpisania umowy. Dostawca o zmianie cen na wyższe winien powiadomić zamawiającego pisemnie z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem dokonanych podwyżek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że posiada koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje minimum jednym pojazdem do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana cen uzyskanych w przetargu jest możliwa tylko z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiana cen urzędowych, podatku vat, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2. Zamawiający zastrzega, że cena asortymentu może się zmienić w przypadku zmian przepisów w tym zakresie, wydanych na podstawie Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.) 3. Zamawiający zastrzega, że zmianę tych cen dopuszcza się z dniem wejścia w życie odpowiednich rozporządzeń w następujących przypadkach: a) gdy wzrost cen proponowanego asortymentu po cenach umownych u producenta przekroczy 10% w stosunku do cen w dniu złożenia oferty (wzrost ten może być uwzględniony po wcześniejszym udokumentowaniu przez Wykonawcę); b) w przypadku asortymentu importowanego zmiana cen będzie możliwa, gdy wskaźnik wzrostu kursu waluty producenta przekroczy 8% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty (średni kurs NBP); c) zmiany cen wynikającej ze zmian stawek podatkowych w stopniu wynikającym z tych zmian, oraz w innych nie dających się przewidzieć przed przystąpieniem do składania ofert przypadkach. 4. Zamawiający zastrzega jednak, że podwyższenie cen umownych nie może nastąpić w okresie krótszym niż 3 miesiące od podpisania umowy. 5. Zmiana ceny wymaga pisemnego potwierdzenia zainteresowanej strony zaistniałych powodów upoważniających do zmiany oraz pisemnej zgody drugiej strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl/zakładka jednostki organizacyjne Dom Pomocy Społecznej w Czarnym
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Wdrożeń i Usług Technicznych (Dział Administracyjno - Gospodarczy, budynek Starostwa) 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakładzie Wdrożeń i Usług Technicznych (Dział Administracyjno - Gospodarczy, budynek Starostwa) 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CZARNE
- Remont budynku komunalnego ul. Kanałowa 3 w miejscowości Czarne, gmina Czarne, powiat Człuchowski.
- Zakup radiotelefonów do Zakładu Karnego w Czarnem
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Czarne z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Zakup i dostawa 1 sztuki cysterny na wodę pitną 5 m3 w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Zakup automatu do wypieku naleśników na potrzeby usprawnienia funkcjonowania obiektu kuchni w Zakładzie Karnym w Czarnem
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





