Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: remont częściowy dachu budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Marek Komorowski, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 552 95 25, fax 058 552 94 84. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.univ.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont częściowy dachu budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wydział Chemii, ul. Sobieskiego 18 w Gdańsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont częściowy dachu budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Sobieskiego 18 w Gdańsku. Zakres robót obejmuje roboty dekarskie polegające na wymianie uszkodzonej połaci dachowej z odtworzeniem pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (zachowując rodzaj dachówki istniejącej) wraz z wymianą obróbek blacharskich tytan - cynk z rynnami i rurami spustowymi, przemurowaniem kominów oraz odtworzeniem instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów oporności instalacji odgromowej i robotami towarzyszącymi. Do obowiązków wykonawcy należy właściwe zabezpieczenie wykonywanych robót w celu uniknięcia szkód w pomieszczeniach zlokalizowanych poniżej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 4
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 5. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 PLN, 6. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", na podstawie wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 2), 3. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu roboty budowlanej oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 3), 4. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom, 5. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pdzp.univ.gda.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka, za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 12:00, sala 122, budynek Rektoratu UG, ul. Bazyńskiego 1A, Gdańsk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oferta (złożona zgodnie ze wzorem załączonym w załączniku nr 1) musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty (zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap II wraz z dostawą i montażem mebli
- DOSTAWA AKCESORIÓW DO RADIOTELEFONÓW NOSZONYCH W POSTACI MIKROFONOGŁOŚNIKÓW I ZESTAWÓW PODKASKOWYCH DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Dostawa łóżek łącznie z materacami na potrzemy Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Przygotowanie projektu koncepcji, PFU, dokumentacji technologii medycznej oraz audytu energetycznego pod adaptację powierzchni w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku dla angiografu i MRI.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
- Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- Budowa przyłączy wodociągowych do budynków komunalnych przy ul. Kordiana 36, ul. S. Fiszera 24 oraz Szyszaków 23 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Koniecpolu w formule zaprojektuj i wybuduj
- WZPiFP-90-25 "Komisariat Policji Toruń - Rubinkowo - usunięcie usterek w zmodernizowanym kompleksie budynków komisariatu przy ul. Dziewulskiego 1-3"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na cele prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rojkowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.