eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie budynku biurowo-garażowego wraz z placem manewrowym do przeprowadzania egzaminów praktycznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, zlokalizowanego przy ulicy Opata Hackiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39703

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie budynku biurowo-garażowego wraz z placem manewrowym do przeprowadzania egzaminów praktycznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, zlokalizowanego przy ulicy Opata Hackiego w Gdyni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, do kontaktów: Bronisław Noga - w zakresie technicznym, Grażyna Wilczak - w zakresie formalnym, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040, 058 76300085, fax 058 7630040 wew. 29, e-mail: pordgdansk@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pord.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie budynku biurowo-garażowego wraz z placem manewrowym do przeprowadzania egzaminów praktycznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, zlokalizowanego przy ulicy Opata Hackiego w Gdyni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdynia ul. Opata Hackiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe roboty budowlane polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wykonaniu budynku biurowo-garażowego wraz z placem manewrowym do przeprowadzania egzaminów praktycznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, zlokalizowanego przy ulicy Opata Hackiego w Gdyni. Na dokumentację projektową składa się w szczególności: koncepcja, projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, projekt wykonawczy uzupełniający i uszczegóławiający projekt budowlany w rozwiązaniach materiałowych, detalach architektonicznych, instalacjach i wyposażeniu technicznym oraz robotach związanych z zagospodarowaniem terenu. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych musi zawierać w szczególności: część ogólną, wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych oraz niezbędne wymagania związane z przechowywaniem, transportem, warunkami dostawy, składowaniem i kontrolą jakości odniesione do postanowień norm, wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót zgodnie z założoną jakością, wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych z podaniem sposobu wykończenia poszczególnych elementów, szczegółów technologicznych oraz wymagań specjalnych, opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem wyrobów i robót budowlanych. Na budynek użyteczności publicznej wraz z niezbędnymi obiektami infrastruktury technicznej składa się jednokondygnacyjny budynek biurowo- garażowy z salami egzaminacyjno-szkoleniowymi, pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalno-sanitarnym, bufetem wraz częścią konsumpcyjną i innymi niezbędnymi pomieszczeniami oraz garażem z miejscami postojowymi dla min. 10 samochodów osobowych i jednym miejscem postojowym na ciągnik, a także plac manewrowy do przeprowadzania egzaminów praktycznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Na zakres przedmiotu zamówienia składają się integralnie związane elementy: 1. wykonanie dokumentacji projektowej budynku biurowo-garażowego wraz z placem manewrowym, zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, 2. kompleksowe roboty budowlane w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową, wraz z uzyskaniem zgody na użytkowanie 3. pełnienie nadzoru autorskiego. Zgodnie z opisem ogólnym programu funkcjonalno- użytkowego opartego na Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Prezydenta Miasta Gdyni (sygn. RUL/KN.7331-135/05/3320) stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia budynek biurowo-garażowy zlokalizowany na działce nr 446/75 KM 28 obręb Gdynia winien być kompleksowo wykonany z uwzględnieniem m. innymi założeń: - budynek jednokondygnacyjny o konstrukcji ryglowo-słupowej w kształcie litery "L" z wydzieleniem biura obsługi klienta od części egzaminacyjnej z zapleczem, - wielkość powierzchni użytkowej: część biurowo-socjalna - 500 m kw. ,część garażowa - 200 m kw., - kubatura: część biurowo-socjalna - 2.250 m sześc., część garażowa - 900 m sześc., - garaż zapewniający 10 miejsc postojowych na samochody osobowe, 1 miejsce na ciągnik i podręczny warsztat mechaniczny, - maksymalny wskaźnik wielkości powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działki - 45% - minimalny wskaźnik powierzchni terenu biologicznie czynnej - 10%, - maksymalna wysokość zabudowy: do 8,0 m, - elewacja frontowa od strony ul. Opata Hackiego musi się charakteryzować wysokimi walorami formy architektonicznej i materiałów wykończeniowych, - zastosowana stolarka musi się charakteryzować podwyższoną i izolacyjnością akustyczną zapewniającą normatywny poziom hałasu, - budynek musi być wyposażony w instalacje: wodociągową, elektryczną (230V+380V), telefoniczną, komputerową, alarmową, kontroli dostępu, ppoż. przyzywową, klimatyzacji z możliwością grzania i chłodzenia, wentylacji mechanicznej, kamery, TV i inne oraz kanalizację sanitarną, sanitarną technologiczną i c.o. (czynnik grzewczy z sieci miejskiej), - w ramach infrastruktury technicznej należy wykonać przyłącza: energetyczne, telefoniczne, wodociągowe, sanitarne, deszczowe i ciepłownicze, - budynek winien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ,zm. Dz.U. Nr 3, poz. 24 z 2006 r.). W zagospodarowaniu terenu należy uwzględnić warunki wynikające z decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Prezydenta Miasta Gdyni ( sygn. RUL/KN.7331-135/05/3320) oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ,zm. Dz.U. z 2006 r. Nr 3, poz. 24) zawierające między innymi zasady: - należy zapewnić minimum 3 miejsca postojowe na 100 m kw. powierzchni użytkowej, nie mniej jednak niż 30 miejsc w tzw. strefie zamkniętej i 10 miejsc postojowych ogólnych, - odgrodzony plac manewrowy o nawierzchni asfaltowej zlokalizowany na działkach drogowych: 445/75, 446/75, 283/76 i 289/77 KM 28 obręb Gdynia -częściowo pod Estakadą Kwiatkowskiego z wyznaczonymi stanowiskami, wzniesieniem i 3 pasami ruchu dla kat.B i 1 pasem dla kat.A, - warunki ochrony zieleni lub jej odtworzenia muszą być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej UM w Gdyni, - ewentualna wycinka drzew podlegających ochronie wymaga zezwolenia wydanego przez Prezydenta Miasta Gdyni, - odprowadzenie wód opadowych na podstawie warunków technicznych, o które należy wystąpić do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Gdyni, - zieleń w ilości minimum 10% powierzchni działki 446/75 KM 28 obręb Gdynia, - dojścia i dojazdy wykonane z polbruku, - ogrodzenie i oświetlenie terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 11

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. I O/Gdańsk, nr 33 1500 1025 1210 2008 3256 0000; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ul. Równa 19/21 w Gdańsku w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną przez Zamawiającego kopię w/w dokumentu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium. Warunki podmiotowe szczegółowe, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 3. Potencjał ekonomiczno - finansowy: - Dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub dostępem do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. - Przedstawić przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa, 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami przewidzianymi do zatrudnienia na stanowiskach podanych poniżej, które muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Osoby przewidziane do zajmowania stanowisk od I do IX muszą posiadać odpowiednie zgodne z obowiązującym Prawem budowlanym ( Rozdział 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity z 2003 r. Dz.U. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) uprawnienia budowlane stanowiące podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5 poz. 42). Wymaga się udokumentowania odpowiednio dla I - IX ich uprawnień (potwierdzonych wpisami w drodze decyzji do centralnego rejestru) odpowiednio projektowych lub budowlanych oraz wykazaniem się wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego: I. Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie przynajmniej 5 lat jako kierownik budowy, II. Projektant Architekt musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie przynajmniej 5 lat w projektowaniu obiektów kubaturowych odniesionych do architektury obiektu, III. Projektant Konstruktor musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie przynajmniej 5 lat przy projektowaniu obiektów kubaturowych odniesionych do konstrukcji obiektu, IV. Projektant Instalacji Sanitarnych - musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat, V. Projektant Elektryk musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat, VI. Projektant branży drogowej - musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, doświadczenie przynajmniej 5 lat przy projektowaniu obiektów budowlanych takich jak drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, VII. Kierownik Robót Drogowych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót drogowych VIII. Kierownik Robót Sanitarnych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót sanitarnych, IX. Kierownik Robót Elektrycznych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych Dopuszcza się łączenie obowiązków tzn. pełnienie obowiązków projektanta i kierownika robót w danej branży przez tę samą osobę, jeżeli spełnia ona wszystkie warunki postawione dla obu stanowisk. Dopuszcza się wskazanie na stanowisko IV, V, VIII, IX po dwie osoby na odpowiednie stanowisko posiadające odrębnie uprawnienia dla sieci zewnętrznych i instalacji wewnętrznych z zachowaniem obowiązku wykazania się przez każdą z nich doświadczeniem wymaganym odpowiednio dla każdego ze stanowisk. 5. Doświadczenie: - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dokumentację projektową wielobranżową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. zaprojektował obiekt użyteczności publicznej o wartości dokumentacji projektowej nie mniejszej niż 200.000 PLN, - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane kubaturowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wybudował wraz z zagospodarowaniem terenu co najmniej jeden obiekt użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 700 m kw. lub kubaturze nie mniejszej niż 3000 m sześc., - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane drogowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonał nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni, co najmniej 4000 m kw., 6. Potencjał techniczny: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w sposób wskazany w ofercie. W przypadku Wykonawców składających wspólnie Ofertę warunki, o których mowa w pkt. 3 - 6 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ na podstawie, wymaganych przez Zamawiającego i dostarczonych przez Wykonawcę, dokumentów i oświadczeń stosując formułę: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podleganie wykluczeniu- wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, 3. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz 5 - 7 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 oraz w pkt 4., zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1-9 sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3. Oświadczenie potwierdzające, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składają wykonawcy, którzy łącznie lub osobno potwierdzą spełnienie postawionego warunku. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych wielobranżowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. dokumentacji projektowej obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN, z podaniem ich wartości ,oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. listy referencyjne, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie, 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych kubaturowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. obiektom użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 700 m kw. lub kubaturze nie mniejszej niż 3000 m sześc. , zrealizowanym wraz z zagospodarowaniem terenu, z podaniem ich wartości ,oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. listy referencyjne, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie, 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni, co najmniej 4000 m kw., z podaniem ich wartości ,oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. listy referencyjne, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie, 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca winien do wykazu osób przewidzianych do zajmowania stanowisk od I do IX określonych w punkcie 4 warunków szczegółowych podmiotowych załączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych (potwierdzonych wpisami w drodze decyzji do centralnego rejestru) oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, którym dysponuje wykonawca. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę potencjał techniczny wykonawcy mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pord.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. I O/Gdańsk, nr 33 1500 1025 1210 2008 3256 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 12:05, siedziba Zamawiającego w Gdańsku; 80-067 Gdańsk, ul. Równa 19/21, lokal nr 101.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.