Ogłoszenie z dnia 2006-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chełm: adaptacja hali nr 1 ul. Wołyńska 55 wraz z termomodernizacją Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Chełmie, do kontaktów: Henryk Dżaman, ul. Wołyńska 57, 12-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5605060, fax 082 5630450, e-mail: mpgk@mpgk.chelm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpgk.chelm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Komunalne; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja hali nr 1 ul. Wołyńska 55 wraz z termomodernizacją. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chełm, ul. Wołyńska 55. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: budowlano montażowych i wykończeniowych, wykonania instalacji wewnętrznych i zewnętrznych (wod-kan, c.o., elektrycznych), zagospodarowanie terenu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie warunki i oświadczenia wymagane od Wykonawców podane są w ust. III.2 (Warunki Udziału) niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie Publiczne na roboty budowlane powyżej 60 000,00 euro lecz nie przekraczające kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. Ustaw Nr 87) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 13 400,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do dnia 30.08.2006, w innych formach do dnia 31.08.2006 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; - dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami branży konstrukcyjno- budowlanej i z uprawnieniami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, tj. od miesiąca lipca 2001 roku do miesiąca czerwca 2006 roku, jako wykonawca, minimum 3 roboty podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za inwestycję podobną Zamawiający uzna realizację budynków o kubaturze ok. 2 000 m sześc., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - wykażą się rocznym przychodem netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy w okresie 2003, 2004: 2005 nie niższym niż 100.000,00 PLN, - bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo- kredytowa, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości minimalnej 700.000 zł, - wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - wniosą wymagane wadium. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od miesiąca czerwca 2001 roku do miesiąca maja 2006 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym minimum 3 roboty, obejmujące zrealizowane budynki o kubaturze 2 000 m sześc. i większe, 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane są następujące dokumenty: a) rachunek zysków i strat - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2003, 2004, 2005 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykażą, roczny przychód netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy nie niższy niż 100,000zł, b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie niższej niż 700.000 zł albo posiada zdolność środków finansowych oraz zdolności kredytowej nie niższej niż 700.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 14:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Chełmie, Chełm ul. Wołyńska 57, pokój nr 29.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa fabrycznie nowego zespołu pojazdów, składającego się z ciągnika siodłowego i naczepy przystosowanego i przeznaczonego do przeprowadzania egz. państ. na kat. C+E prawa jazdy, dla WORD w Chełmie
- "Ogrodzenie Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie" - inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego
- "Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji:"Scalanie gruntów obr. Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm.Wierzbica, pow.chełmski,woj. lub."-Etap III-cz.8
- "Remont pasa technicznego na kierunku wjazdowym do Polski" - DPG Zosin
- Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć teoretycznych realizowanych dla studentów specjalności lotniczych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn PANS w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.