eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinDostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu KAŻDY Z NAS JEST WYJĄTKOWY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Radlin: Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu KAŻDY Z NAS JEST WYJĄTKOWY
Numer ogłoszenia: 39690 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3824 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590232, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu KAŻDY Z NAS JEST WYJĄTKOWY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówieniem objęte jest zadanie pod nazwą: Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb projektu KAŻDY Z NAS JEST WYJĄTKOWY. 2.W skład zamówienia wchodzi dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów-uczestników projektów KAŻDY Z NAS JEST WYJATKOWY, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.2. Uczniowie będą uczestniczyć w zajęciach objętych projektem na terenie następujących szkół w Radlinie: 1)Sportowa Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Radlinie ul. Rogozina 55 2)Szkoła Podstawowa Nr 3 w Radlinie ul. Rymera 170, 3)Szkoła Podstawowa Nr 4 w Radlinie ul. Wiosny Ludów 287. 3.W skład zamówienia wchodzi dostawa pomocy dydaktycznych z zakresu indywidualizacji nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, według zestawienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1a do SIWZ), 4.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy, w załączniku nr 1a do SIWZ wskazał znaki towarowe wydawnictw, jako wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie towarów równoważnych. 5.Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i w razie wątpliwości powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób ( np. poprzez odwołanie się do porównywalnych treści). 6.W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: 1)przedstawić wypełniony formularz cenowy (wzór zał. Nr 1a do SIWZ) 2)oświadczenie o jakości dostarczanych, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski, (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 7.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Szczegółowy rozdział zamówienia na szkoły Zamawiający poda Wykonawcy po podpisaniu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Europejski Fundusz Społeczny Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Projekt KAŻDY Z NAS JEST WYJATKOWY.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPI, Tomasz Bobrowski i Bartosz Kamiński, Spółka Cywilna, 46-073 Chróścina; ul. 1-go Maja 6, 46-073 Chróścina, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89794,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86177,95

  • Oferta z najniższą ceną: 86177,95 / Oferta z najwyższą ceną: 97017,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.