eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV OGM- 1, 2, 4, 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Legnica: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV OGM- 1, 2, 4, 5
Numer ogłoszenia: 396876 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, faks 076 7238206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV OGM- 1, 2, 4, 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej PCV z nawiewnikami w mieszkaniach Gminy administrowanych przez zamawiającego (OGM nr 1, 2, 4, 5) zgodnie z wykazem adresowym stanowiacym załącznik nr 1 do SIWZ: - okna PCV jednoramowe z nawiewnikami, rozwieralno-uchylne, z szybą zespoloną o współczynniku K nie większym niż 1,1, o powierzchni do 2 m kw. - 25 szt. - 42,37 m kw., z parapetami, - okna PCV jednoramowe z nawiewnikami, rozwieralno-uchylne, z szybą zespoloną o współczynniku K nie większym niż 1,1, o powierzchni powyżej 2 m kw. - 92 szt. - 216,32 m kw., z parapetami, - drzwi balkonowe PCV z nawiewnikami, rozwieralno-uchylne z szybą zespoloną o współczynniku K nie większym niż 1,1 - 18 szt. - 50,22 m kw. Stolarka okienna winna być o tych samych profilach, wymiarach, formie i podziałach jak istniejąca. Zamawiający dopuszcza zmianę wykazu adresowego w szczególnych przypadkach, nie wynikłych z winy Zamawiającego, nie zmieniając przy tym wartości zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł należy wnieść do dnia 9.12.2009 r. do godz.9.00 w jednej z form określonych w art.45 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Legnicy nr 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej dnia 9.12.2009 r. do godz.9.00. Wadium wnoszone w jednej z pozostałych form ustawowych należy złożyć w kasie zamawiającego, w jego siedzibie, przy ul.Zielonej 7 w Legnicy, do dnia 9.12.2009r. do godz.9.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień Publicznych i złożyli stosowne oświadczenia, zgodnie z treścią określoną w niniejszej specyfikacji - ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń. 2. Mają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym przetargiem - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu w wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W ciągu ostatnich trzech lat należycie wykonali roboty tożsame z przedmiotem postępowania o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł .Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie załączonych referencji. 4. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie zalegają w opłatach za ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy ZUS lub KRUS. 6. Nie posiadają zaległości podatkowych - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Referencje z ostatnich 3 lat z branży przetargu z potwierdzeniem o należytym wykonawstwie. 4. Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia. 5. Kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.