Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Bystrzyca Kłodzka: Dostawa artykułów spożywczych w 2015 roku CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Numer ogłoszenia: 396862 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Górna 23, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8110555, faks 0-74 8110550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bystrzyca.bip-info.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w 2015 roku CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2015 roku CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część I - Drób CPV 15111200-6; Wieprzowina CPV 15113000-3 Część II - Produkty mięsno-wędliniarskie CPV 15131100-6 Część III - Produkty mleczarskie CPV 15500000-3; Margaryna i podobne produkty CPV 15431000-8 Część IV - Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6; Jaja CPV 03142500-3; Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2; Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych CPV 15600000-4 Część V - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9 Część VI - Owoce, warzywa i podobne produkty CPV 15300000-1 Część VII - Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-0..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 1 dostawę odpowiadającą ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę cen zawartych w ofercie wyłącznie w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał 2015 roku ogłaszany komunikatem Prezesa GUS w Monitorze Polskim, jeżeli wskaźnik ten wzrośnie lub zmaleje o minimum 3%. Cena danych towarów może być w takim przypadku zmniejszona lub zwiększona o tyle procent o ile wzrośnie lub ulegnie zmniejszeniu wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał danego roku. Zmiana cen wymaga uprzedniego pisemnego zawiadomienia zamawiającego przez wykonawcę wraz ze wskazaniem podstawy zmiany.Zmiana stawki podatku VAT obowiązywać będzie z mocy prawa i nie wymaga aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.bystrzyca.bip-info.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Ul. Górna 23; 57-500 Bystrzyca Kłodzka, sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ul. Górna 23; 57-500 Bystrzyca Kłodzka, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CPV 15111200-6 Drób, CPV 15113000-3 Wieprzowina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczaki 750 kg Nogi z kurcząt 420 kg Filet z kurczaka 110 kg Wątroba drobiowa 60 kg Łopatka b/k 700 kg Mięso wieprzowe od szynki 210 kg Karczek b/k 75 kg Schab b/k 150 kg Żeberka wieprzowe 80 kg Filet z indyka 180 kg Mięso gulaszowe z indyka 250 kg Kości wieprzowe 160 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CPV 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierś wędzona z indyka 12 kg Szynka indycza 56 kg Pieczeń dietetyczna 22 kg Salceson z indyka 45 kg Krakowska z indyka 34 kg Szynka wieprzowa wiejska 130 kg Smaczek w galarecie 50 kg Baleron 50 kg Polędwica sopocka 85 kg Polędwica drobiowa 40 kg Szynka konserwowa wieprzowa 75 kg Schab biały - wędlina 18 kg Kurczak po staropolsku 30 kg Pasztet kremowy drobiowy 30 kg Pasztet wieprzowy 60 kg Pasztet zapiekany 110 kg Pasztet drobiowy 50g, bez konserwantów, bez glutaminianu, bez wieprzowiny 2670 szt Kaszanka 62 kg Salceson włoski 65 kg Mortadela 105 kg Kiełbasa szynkowa wieprzowa 70 kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 70 kg Kiełbasa żywiecka 32 kg Kiełbasa śląska 90 kg Kiełbasa domowej roboty/wiejska 50 kg Kiełbasa podwawelska 110 kg Kiełbasa zielonogórska / luksusowa 40 kg Kiełbasa biała parzona 90 kg Ogonówka 50 kg Serdelki wieprzowe 100 kg Parówki drobiowe 160 kg Boczek wędzony 45 kg Konserwa mięsna 330g (zawartość mięsa wieprzowego min. 90%) 95 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko 2% 11340l Mleko w proszku (zawartość tłuszczu min.26%) 76 kg Śmietana 12% 421 l Masło roślinne w kostce 250g 553kg Masło śmietankowe ekstra w kostce 200g 365 kg Margaryna do pieczenia ciast w kostce 250 g (typu Palma z murzynkiem) 20 kg Margaryna do smażenia w kostce 250g 200 kg Twaróg 520 kg Serek/twaróg śmietankowy 24 kg Ser topiony różne smaki 105 kg Ser topiony krążki 300 op Ser topiony blok 100g 1200 szt Ser żółty podpuszczkowy, pełnotłusty ( (zawartość tłuszczu min.40%) 280 kg Serek twarogowo-śmietankowy w porcji (typu kiri, naturek) 250 op Serek twarogowo-śmietankowy w porcji wielosmakowy 20g (typu tartare ) 1500szt Serek smakowy 150g 1500 szt Serek wiejski 150 g 1500 szt Serek homogenizowany waniliowy 150 g 400 szt Kefir 150g 240 szt Jogurt owocowy 130g 3000szt Jogurt naturalny 150 g 1500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CPV 03142500-3 Jaja, CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze CPV 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; CPV 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja (L 63g-73g) 21000 szt Olej 1l 380 szt Olej 0,5 l 45 szt Ryż 220 kg Mąka pszenna typ 500 600 kg Płatki owsiane 0,5 kg 180 szt Kasza manna 90 kg Kasza kukurydziana 60 kg Kasza gryczana 41 kg Kasza jęczmienna 80 kg Mąka ziemniaczana 55 kg Cukier kryształ 1500 kg Cukier puder 10 kg Sól 225 kg Herbata czarna granulowana 100g 1100 szt Kawa zbożowa 1 kg 200 szt Makaron różny 405 kg Ocet 1l 70 szt Musztarda stołowa 180 g 500 szt Cynamon 20 g 52 szt Przyprawa do piernika 20 g 6 szt Gałka muszkatołowa 25g 12 szt Przyprawa gyros 20g 10 szt Kminek 40g 60 op Soda oczyszczona 70 g 10 szt Proszek do pieczenia 40g 30 szt Cukier waniliowy 30g 350 szt Ketchup łagodny 1kg 90 kg Kalafior mrożony 63 kg Brokuł mrożony 22 kg Dżem 330g 2020 szt Syrop owocowy 330ml 175 szt Miód naturalny 25 g 3900 szt Kwasek cytrynowy 20g 45 szt Kakao naturalne 200g 105 szt Czekolada mleczna100g 100 szt Wafelki czekoladowe 28g 1330 szt Rodzynki w czekoladzie mlecznej 150g 100 op Cukierki czekoladowe 5 kg Ciastka - biszkopty z galaretką w czekoladzie 130g (typu delicje) 100 op Batonik czekoladowy nadziewany 50 g (typu Pawełek) 200 szt Chrzan w słoikach 55 szt Kukurydza - puszka 115 szt Imbir 20g 12szt Groszek konserwowy 70 szt Koncentrat pomidorowy 30% 200g 120szt Sok pomidorowy 1l 190 szt Biszkopty 150 g 5 op Biszkopt z nadzieniem 40g 320 szt Suchary 285g 15 op Wiórka kokosowe 100g 5 op Galaretka owocowa w proszku 17szt Śmietana w proszku typu śnieżka 10 szt Jabłka prażone 900g 10 szt Goździki 7 op Przyprawa curry 5 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb pszenny krojony 0,6kg 8806szt. Bułka paryska krojona 0,4 kg 7857 szt. Chleb graham krojony 0,5 kg 2184 szt. Bułki drożdżowe 120g 1514 szt. Pączki 230szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki 8750 kg Ziemniaki młode (czerwiec, lipiec, sierpień) 3000 kg Kapusta biała 250 kg Kapusta młoda 220 szt Kapusta pekińska 285 kg Kapusta kiszona 345 kg Kapusta czerwona 375 kg Kapusta włoska 125 szt Seler korzeń 210 kg Seler młody z nacią 50 szt Pietruszka korzeń 220 kg Marchew 1400 kg Sałata 240 szt Burak czerwony 620 kg Botwina pęczek 12 szt Por kg 50 kg Por szt. 155 szt Papryka czerwona 40 kg Pieczarki 6 kg Cukinia 7 kg Ogórek zielony szklarniowy 60 kg Ogórek zielony gruntowy 60 kg Kalafior (min.500g) 190 szt Brokuł (min.500g) 20szt Fasolka szparagowa 5 kg Czosnek kg 15 kg Rzodkiewka-pęczek 575 szt Szczypior-pęczek 155 szt Koper zielony-pęczek 365 szt Pietruszka natka-pęczek 135 szt Cebula 500 kg Pomidor 1000 kg Sałatki warzywne konserwowe 900g 100 szt Sałatka szwedzka 900g 120 szt Ogórki kiszone 66 kg Ogórki małosolne 20 kg Szczaw konserwowy 330g 40 szt Papryka konserwowa 900g 100 szt Ogórki konserwowe 900g 360 szt Fasola sucha 48 kg Groch suchy 17 kg Jabłka 1150 kg Cytryny 40 kg Banany 235 kg Mandarynka 20 kg Nektaryna 5 kg Brzoskwinia koszyk 10 op Brzoskwinia puszka 10 szt Kiwi kg 18 kg Kiwi koszyk 10 szt Susz owocowy - mieszanka 250g 15 op Grzyby suszone - podgrzybek 0,5 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CPV 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet z dorsza mrożony-shatter pack 225 kg Makrela wędzona 60 kg Konserwa rybna w pomidorach 330g 650 szt Śledzie matias 80 kg Sałatka śledziowa 45 kg Masełko rybne 42 kg Tuńczyk w kawałkach w sosie własnym konserwa 170g 300 szt Karp żywy 8kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków Przedszkola nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie oraz dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w siedzibie Nadleśnictwie Złotoryja oraz w Leśnictwie Modła
- ZP/DAGZ/03/2025
- Przebudowa ciągu pieszego (schodów) oraz przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną, oraz kanalizacji sanitarnej wraz z odprowadzeniem wód opadowych z kolektora deszczowego przy ul. Międzyleśnej.
- Odbudowa kładki przy ul. Floriańskiej w Bystrzycy Kłodzkiej, zniszczonej w trakcie powodzi we wrześniu 2024 r.
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych i wykonanie szlaków zrywkowych w 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2025
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej na II półrocze 2025 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.