eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzygotowywanie, dostarczenie i wydanie jednodaniowego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz kolacji dla dzieci korzystających z ogniska wychowawczego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Ruda Śląska: Przygotowywanie, dostarczenie i wydanie jednodaniowego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz kolacji dla dzieci korzystających z ogniska wychowawczego
Numer ogłoszenia: 396692 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3440323 w. 301, faks 032 3440302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.rsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie, dostarczenie i wydanie jednodaniowego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz kolacji dla dzieci korzystających z ogniska wychowawczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zadania : 1)Przygotowywanie i wydawanie ciepłych posiłków oraz przygotowanie odpowiedniego pomieszczenia do spożywania posiłków na miejscu dla około 30 dorosłych osób dziennie na terenie miasta Ruda Śląska 2)Przygotowywanie, dostarczenie i wydanie w miejscu zamieszkania ciepłych posiłków osobom w podeszłym wieku, chorym, niepełnosprawnym, którzy nie są w stanie samodzielnie dotrzeć do punktu wydawania posiłku, w liczbie około 73 dorosłych osób dziennie. 3)Przygotowywanie, dostarczenie i wydanie w dzielnicy Bykowina posiłków w formie kolacji dla około 15 dzieci dziennie ( zadanie realizowane ze środków własnych gminy) Liczba osób wymagających zabezpieczenia w formie posiłku może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zleceniodawcy, wynikających z bieżącej diagnozy. Wykonawca wyraża zgodę na to i oświadcza, że nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. II. Warunki dotyczące realizacji zadania : 1) Dla osób wskazanych w pkt. I 1 i 2 - świadczenie usług będzie odbywać się przez 7 dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne (soboty, niedziele i święta), w godzinach od 13:00 do 16:00. - w tygodniowym jadłospisie dopuszcza się 2 posiłki bezmięsne. Posiłki powinny być zróżnicowane w cyklu dziesięciodniowym (każdy dzień cyklu powinien zawierać inny zestaw obiadowy), z uwzględnieniem indywidualnych posiłków dietetycznych opracowanych przez specjalistę do spraw żywienia. b) osób wskazanych w pkt I.3. : - świadczenie usług będzie odbywać się od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 15:00 do 17:00. - pięć razy w tygodniu wykonawca powinien zapewnić kolację (np. naleśniki, pierogi, makaron, ryż na słodko, itp.), plus gorący napój ( np. kakao, herbata, itp. ). W tym samym tygodniu dany rodzaj posiłku nie może się powtórzyć. Wykonawca zapewnia również sztućce. 2)Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, zróżnicowane, z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych i dzieci zapewniającej nie mniej niż 800 kcal. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszania w miejscu wydawania posiłków aktualnego jadłospisu na dany tydzień. 4)Dla osób wskazanych w pkt. I. 2 należy zapewnić dostarczenie posiłków do miejsca wskazanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej . Posiłki powinny być pakowane w jednorazowe naczynia dopuszczone do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku. Opakowania zapewnia Wykonawca. 5)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej raz w miesiącu przekazuje Wykonawcy listę świadczeniobiorców uprawnionych do posiłków. 6)Lista o której mowa w pkt 5 może być aktualizowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej w trakcie trwania miesiąca, w zależności od bieżących potrzeb w formie telefonicznej, pisemnej, elektronicznej lub faksem. 7)Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o nieobecności osoby uprawnionej do posiłku, trwającej 2 dni. O tym fakcie Wykonawca zawiadamia Zamawiającego w następnym dniu po zaistniałej nieobecności i nie przygotowuje posiłku do momentu wyjaśnienia tej sytuacji z Zamawiającym 8)Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia i bezwzględnego przestrzegania zakazu spożywania alkoholu w miejscu spożywania posiłków oraz zakazu wydawania posiłku osobom których stan ewidentnie wskazuje na spożycie alkoholu - o takiej sytuacji należy powiadomić niezwłocznie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. 9)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP, zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. Z 2010 roku Nr 136,poz. 914 z późn. zm.) 10)Wykonawca zobowiązany będzie do składania w siedzibie Zamawiającego po upływie każdego miesiąca, zestawienia faktycznie wykonanych usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zgodnie z ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ) przedstawi dokument potwierdzający aktualne zezwolenie powiatowego inspektora sanitarnego na prowadzenie działalności w lokalu w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia a także dokument powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzający środek transportu do przewozu posiłków. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) odpowiedni( e) dokument/y powiatowego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu wykonawcy do produkcji i obrotu żywnością. b )odpowiedni(e) dokument/y/ powiatowego inspektora sanitarnego wyrażający zgodę na przewóz konkretnym środkiem transportu posiłków pod adres wskazany prze zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. posiadać odpowiednie zasoby lokalowe. Oferent musi wykazać, że dysponuje lokalem na terenie Miasta Ruda Śląska, gwarantującym bezpieczeństwo osobom korzystającym, z odpowiednio przystosowanym zapleczem kuchennym i sanitarnym (zgodnie z wymaganiami HACCP), posiadającym pomieszczenie do spożywania posiłków dla co najmniej 30 osób. Lokal powinien posiadać: uregulowaną sytuację prawną ( umowa najmu/użyczenia/dzierżawa/ prawo własności- do wglądu przy podpisaniu umowy). 2.3.2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim pojazdem zapewniającym realizację zadania w zakresie dowozu posiłków. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz potencjału technicznego-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a)w przypadku czasowej lub stałej zmiany lokalu w którym będą wydawane posiłki, b)zmiany sposobu i terminu rozliczeń umowy, c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, d)zmiany w reprezentacji strony umowy. 2.Zmiana postanowień umowy z naruszeniem ust 1. jest nieważna 3.Wszelkie zmiany do umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą - Prawo zamówień publicznych wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej ( aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Markowej 20 w pokoju nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Markowej 20 w pokoju nr 112 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.