eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek podlegających Gminie Czorsztyn w sezonach 2009/2010 ; 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Maniowy: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek podlegających Gminie Czorsztyn w sezonach 2009/2010 ; 2010/2011
Numer ogłoszenia: 396650 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek podlegających Gminie Czorsztyn w sezonach 2009/2010 ; 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek podlegających Gminie Czorsztyn w ilości około 187 000 l rocznie w sezonach 2009/2010 ; 2010/2011. Szczegółowy zakres dostaw do obiektów określa załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa oleju opałowego lekkiego będzie następować sukcesywnie zamówieniem telefonicznym w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Olej opałowy dowolnego producenta musi spełniać warunki polskiej normy PN-C-96024 z 2001 roku oraz posiadać następujące parametry: olej opałowy lekki , wartość opałowa nie mniejsza niż 41 MJ/kg , min temp. Zapłonu 56 st. C. Zawartość siarki max. 0.2% (m/m) , temperatura płynięcia max - 20st.C , gęstość w temperaturze 15st C max 860 kg/m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności : pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. 2.3 W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano nie mniej niż 2 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat (powyżej 100 000 l/rok ) z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców. Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami ( minimum 2 referencje wystawione przez odbiorców 2.4 W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.OŚWIADCZENIA : 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. B.DOKUMENTY ( potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ) : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: a)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która w sposób jednoznaczny określać będzie między innymi : -cel gospodarczy -przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia -oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi -zasady reprezentacji - wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej ( art. 369 KC ) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia -wykluczenie wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego ; b)umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę ( dotyczy sytuacji gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w Rozdziale VI ust. B pkt 1 specyfikacji ). 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów transportowych jakie posiada wykonawca. 7.Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, ubezpieczenia pojazdów od odpowiedzialności cywilnej oraz świadectwa dopuszczeń do transportu oleju opałowego. 8.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. do specyfikacji; 9.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia 10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców , według wzoru podanego w załączniku nr 5. do specyfikacji. 11. Referencje potwierdzające, że zlecenia, o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością. 12.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13.Wypełniony i podpisany przez Oferenta projekt umowy załącznik nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czorsztyn 34-436 Maniowy ul. Gorczańska 3 pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czorsztyn 34-436 Maniowy ul. Gorczańska 3 pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.