Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Kraków: Dostawa materiałów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 39662 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych. Zamówienie składa się z 11 części. Część 1: Probówki i korki; Część 2: Szkiełka; Cześć 3: Końcówki do pipet automatycznych; Część 4: Szczoteczki, pincety, butle, utrwalacz cytologiczny; Część 5: Probówki; Część 6: Probówki; Część 7: Wyłapywacze i kapilary; Część 8: Pojemniki plastikowe, nożyki, pipety, ezy, naczynka, nakłuwacz, wymazówki; Część 9: Wzierniki ginekologiczne; Część 10: Końcówki uniwersalne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1, 38.43.70.00-7, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 - 1.100 zł; Część 2 - 150 zł; Część 3 - 100 zł; Część 4 - 350 zł; Część 5 - 130 zł; Część 6 - 300 zł; Część 7 - 820 zł; Część 8 - 3.500 zł; Część 9 - 1.200 zł; Część 10 - 380 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Materiały firmowe (foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki, oświadczenia producenta, itp.) potwierdzające spełnienie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez zamawiającego. 2. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych produktów do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (9,74 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Probówki i korki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka polipropylenowa - 80 000 sztuk; 2. Probówka polistyrenowa - 70 000 sztuk; 3. Probówka polistyrenowa - 30 000 sztuk; 4. Probówka polistyrenowa - 4 000 sztuk; 5. Probówka polistyrenowa - 120 000 sztuk; 6. Probówka polistyrenowa - 12 000 sztuk; 7. Probówka polipropylenowa - 2 500 sztuk; 8. Probówka polistyrenowa - 80 000 sztuk; 9. Probówka polipropylenowa - 2 500 sztuk; 10. Probówka polipropylenowa - 2 000 sztuk; 11. Probówka polistyrenowa - 250 000 sztuk; 12. Probówka polipropylenowa - 3 000 sztuk; 13. Probówka polipropylenowa - 1 000 sztuk; 14. Korki do probówek karbowane z PE FI12- 106 000 sztuk; 15. Korki do probówek karbowane z PE FI16 - 25 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkiełka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkiełka podstawowe - 42 500 sztuk; 2. Szkiełka podstawowe - 42 000 sztuk; 3. Szkiełka podstawowe - 3 500 sztuk; 4. Szkiełka podstawowe - 6 000 sztuk; 5. Szkiełka podstawowe - 2 500 sztuk; 6. Szkiełka nakrywkowe 18X18 - 500 sztuk; 7. Szkiełka nakrywkowe 20X20 - 22 000 sztuk; 8. Szkiełka nakrywkowe 22X22 - 500 sztuk; 9. Szkiełka nakrywkowe 24X24 - 6 000 sztuk; 10. Szkiełka nakrywkowe 24X32 - 2 000 sztuk; 11. Szkiełka nakrywkowe 24X40 - 6 000 sztuk; 12. Szkiełka nakrywkowe 24X50 - 24 000 sztuk; 13. Szkiełka nakrywkowe 24X60 - 4 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Końcówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówki do pipet automatycznych - 120 000 sztuk; 2. Końcówki do pipet automatycznych - 106 000 sztuk; 3. Końcówki do pipet automatycznych - 62 000 sztuk; 4. Końcówki do pipet automatycznych - 28 000 sztuk; 5. Końcówki do pipet automatycznych - 5 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczoteczki, pincety, butle, utrwalacz cytologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczoteczka cytologiczna - 7 000 sztuk; 2. Pincety anatomiczne - 5 600 sztuk; 3. Butla PE 250ml - 150 sztuk; 4. Utrwalacz cytologiczny - 220 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Probówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka do pomiaru akrywnego czasu krzepnięcia (ACT) do aparatu FTCA510- 10 opakowań a95 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Probówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka do pomiaru akrywnego czasu krzepnięcia do aparatu ACII Medtronic - 1 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyłapywacze i kapilary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyłapywacz zabezpieczający tor pomiarowy analizatora przed wprowadzeniem skrzepu - 9 000 sztuk; 2. Kapilary do stosowania w analizatorze ABL835 FLEX - 15 500 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pojemniki plastikowe, nożyki, pipety, ezy, naczynka, nakłuwacz, wymazówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik plastikowy na mocz 120ML - 110 000 sztuk; 2. Pojemnik plastikowy 1x użytku 120ml z nakrętką na próbki moczu - 47 500 sztuk; 3. Pojemnik plastikowy 1x użytku 60ml, z nakrętką i łopatką na próbki kału niesterylne - 2 500 sztuk; 4. Pojemnik plastikowy 1x użytku 60ml, z nakrętką i łopatką na próbki kału, sterylny, pakowany pojedynczo - 8 000 sztuk; 5. Pojemnik polistyrenowy - 1 000 sztuk; 6. Nożyki alergologiczne - 14 000 sztuk; 7. Szalka Petriego 90mm/1 sterylna - 7 500 sztuk; 8. Pipeta Pasteura 3ml - 105 000 sztuk; 9. Pipeta Pasteura 5ml - 18 000 sztuk; 10. Eza bakteriologiczna - 135 000 sztuk; 11. Eza bakteriologiczna - 80 000 sztuk; 12. Naczynko do technicona 2ml - 40 000 sztuk; 13. Naczynko 3ml do analizatora Hitachi - 34 000 sztuk; 14. Naczynko pomiarowe do aparatu Osmometr OSMO KRIO - 15 000 sztuk; 15. Nakłuwacz lancet - 110 000 sztuk; 16. Wymazówki z podłożem STUART+C- 25 000 sztuk; 17. Wymazówki z tworzywa w probówce transportowej, sterylne - 70 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wzierniki ginekologiczne - 30 000 sztuk; 2. Wzierniki ginekologiczne - 32 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Końcówki uniwersalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka 0,5-10ul uniwersalna - 45 000 sztuk; 2. Końcówka 20ul uniwersalna - 7 500 sztuk; 3. Końcówka 100ul uniwersalna - 7 500 sztuk; 4. Końcówka 200ul uniwersalna - 10 000 sztuk; 5. Końcówka 1000ul uniwersalna - 10 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywną dostawę wyrobów jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.