Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Elbląg: Przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych.ZP/24/2012
Numer ogłoszenia: 396608 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych.ZP/24/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy przez 12 miesięcy środków dezynfekcyjnych w podziale na 6 pakietów: Pakiet nr 1 - Preparaty do mycia, pielęgnacji, odkażania rąk i skóry oraz błon śluzowych Pakiet nr 2 - Preparaty do mycia, dezynfekcji endoskopów giętkich w myjkach automatycznych Pakiet nr 3 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz miejsc trudnodostępnych Pakiet nr 4 - Preparaty do mycia, dezynfekcji i konserwacji narzędzi Pakiet nr 5 - Preparaty do dezynfekcji chirurgicznej rąk oraz mycia i dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych Pakiet nr 6 - Preparaty do odkażania ran, błon śluzowych i skóry oraz dezynfekcji miejsc trudnodostępnych nieodpornych na działanie alkoholi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1 SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1 SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1 SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1 SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1 SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że oferowane środki dezynfekcyjne posiadają aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych zamieszczone w druku oferty. 2. Aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych dla środków dezynfekcyjnych (zgodnie z rozporządzeniem REACH - dotyczące kart charakterystyki substancji i preparatów chemicznych). Zamawiający zgadza się na dostarczenie kart charakterystyk substancji niebezpiecznych po podpisaniu umowy, przy pierwszej dostawie środków dezynfekcyjnych. 3. Oświadczenie - zamieszczone w druku oferty, że oferowane produkty: są dopuszczone do obrotu i zarejestrowane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych i znajdują się w Urzędowych Wykazach Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu, posiadają certyfikaty CE lub wymagane zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach lub są dopuszczone do obrotu, posiadają certyfikaty CE oraz deklaracje zgodności producenta potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną, lub są dopuszczone do obrotu, zarejestrowane przez Urząd Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i znajdują się w Urzędowym Wykazie Wyrobów Medycznych lub Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu. 4. Opis, specyfikację przedmiotu zamówienia, tj. folder, katalog, ulotkę producenta z wyraźnym zaznaczeniem, której pozycji asortymentowej dotyczy dany opis/ specyfikacja.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 22/10/2012, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ: 5 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -Preparaty do mycia, pielęgnacji, odkażania rąk i skóry oraz błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia i odkażania rąk i ciała Emulsja do pielęgnacji rąk i ciała Mydło w postaci pianki Preparat do odkażania skóry Preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania skóry Preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk Środek dezynfekujący do higienicznego i chirurgicznego mycia ciała i włosów Preparat do pielęgnacji ran przewlekłych Preparat do odkażania ran i błon śluzowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Preparaty do mycia, dezynfekcji endoskopów giętkich w myjkach automatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie Dezynfekcja wysokiego poziomu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz miejsc trudnodostępnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni i sprzętów Dezynfekcja powierzchni Dezynfekcja i mycie powierzchni zmywalnych Dezynfekcja dużych i małych powierzchni Dezynfekcja powierzchni dużych Dezynfekcja małych powierzchni i wyrobów medycznych (sondy USG) nieodpornych na działanie alkoholi Dezynfekcja małych powierzchni i wyrobów medycznych (sondy USG) nieodpornych na działanie alkoholi Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Preparaty do mycia, dezynfekcji i konserwacji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja narzędzi Mycie narzędzi w myjkach automatycznych Preparat do dezynfekcji narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Preparaty do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi oraz mycia i dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja Dezynfekcja i mycie powierzchni wrażliwych na alkohol Mycie i dezynfekcja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Preparaty do odkażania ran, błon śluzowych i skóry oraz dezynfekcji miejsc trudnodostępnych nieodpornych na działanie alkoholi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania ran i błon śluzowych Preparat do mycia ciała przed zabiegiem operacyjnym Preparat do płukania jamy ustnej Preparat do irygacji ran Rękawice do mycia ciała pacjenta Preparat do dezynfekcji skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Elbląg
- ZP/15/2025 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Żyrardowskiej 69 w Elblągu
- Wymiana wodomierzy na nowe wodomierze z odczytem radiowym i zabezpieczeniem magnetycznym w lokalach będących w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa i budowa chodnika w ciągu ul. Jana III Sobieskiego w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków do profesjonalnego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitala
- Środki dezynfekcyjne skóry i błon śluzowych
- Dostawy emulsji do kąpieli niemowląt i dzieci, dozowników oraz preparatu do dezynfekcji pomieszczeń
- "Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, skóry i błon śluzowych, narzędzi i sprzętu medycznego oraz powierzchni na potrzeby COZL" (COZL/DZP/AW/3412/TP-75/25)
- Dostawa środków do dezynfekcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.