eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › publikacja ogłoszeń ramowych i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym i stołecznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-05

POZYCJA 39640

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: publikacja ogłoszeń ramowych i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym i stołecznym

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: mokninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Marek Okniński, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 14, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: mokninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Marek Okniński, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 14, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: mokninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Marek Okniński, ul. Canaletta 2, II piętro, pokój nr 14, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: publikacja ogłoszeń ramowych i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym i stołecznym. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna publikacja ogłoszeń ramowych i nekrologów w prasie o zasięgu ogólnopolskim i stołecznym dla Biur Urzędu m. st. Warszawy. Zamawiane ogłoszenia ramowe dotyczą między innymi zagadnień gospodarczych (finansowych, handlowych, przetargowych), a także nekrologów na potrzeby wszystkich Biur Urzędu m. st. Warszawy, w ciągu 2005r. Z uwagi na terytorialny zasięg ogłoszeń planowanych do publikacji w 2005r., zamawiający wyodrębnił dwie Części realizacji przedmiotowego zamówienia: a) Część I dotyczy zamieszczania ogłoszeń ramowych i nekrologów w gazecie codziennej, o zasięgu ogólnopolskim, b) Część II przedmiotowego zamówienia dotyczy zamieszczania ogłoszeń i nekrologów, w gazecie o zasięgu stołecznym lub dodatku stołecznym gazety ogólnopolskiej. W związku z powyższym, możliwe jest złożenie oferty na wszystkie Części realizacji zamówienia, lub na jedną dowolnie wybraną przez wykonawcę Część. Decyzję, które z zamawianych ogłoszeń ukazywać się będą w gazecie o zasięgu ogólnopolskim, a które w gazecie o zasięgu stołecznym każdorazowo podejmować będzie zamawiający, przed skierowaniem ogłoszenia do publikacji. Wielkość zamieszczanych ogłoszeń ramowych wynosić będzie od ok. 113 cm2 do ok. 230 cm2 (przeciętnie 2000 znaków). Zamawiający zastrzega sobie możliwość umieszczenia herbu Warszawy w treści publikowanych ogłoszeń, co nie może zwiększać kosztu ogłoszenia. Zamawiający przewiduje zamieszczenie do końca 2005 roku ok. 600 ogłoszeń ramowych (w tym ok. 200 w gazecie o zasięgu ogólnopolskim, ok. 400 w gazecie o zasięgu stołecznym), które najczęściej publikowane będą w wydaniach codziennych, od poniedziałku do czwartku. Publikacja ogłoszeń i nekrologów zlecana będzie przez zamawiającego poprzez zamówienie telefoniczne i potwierdzona faksem z załączoną treścią ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo otrzymania każdorazowo projektu graficznego zamawianego ogłoszenia lub nekrologu, przed jego publikacją, wraz z wyceną. Ogłoszenia i nekrologii opłacane będą na podstawie faktury przesłanej na adres zamawiającego, po ich publikacji. Do przesłanych faktur muszą być każdorazowo załączone te strony gazety, na których zamieszczone zostało zamówione ogłoszenie lub nekrolog (w wypadku przeciwnym, faktura zostanie zwrócona wystawcy bez podpisania). W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez zamawiającego zamówieniem) wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej emisji na swój koszt. Termin ponownej publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z zamawiającym. Wymagane jest wyznaczenie przez wykonawcę zamówienia - osoby odpowiedzialnej za kontakty z pracownikami zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość każdorazowego zamawiania publikacji ogłoszenia ramowego i nekrologu na dowolnej stronie. Okres wyprzedzenia, jaki wymagany jest przy zamawianiu ogłoszeń, zarówno na stronach redakcyjnych, jaki i ogłoszeniowych, nie może być dłuższy niż cztery dni kalendarzowe, chyba, że zamawiający wyznaczy termin późniejszy. Przedmiotowe zamówienie musi być realizowane sukcesywnie w miarę zgłaszania zapotrzebowania na publikację ogłoszeń przez zmawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2005r. lub wcześniejszego wyczerpania limitu kwotowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.30.00.00 - Usługi publikacji Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.00.00 - Usługi publikacji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 9 000,00 zł w tym: Dla Części I (ogłoszenia ogólnopolskie) - w kwocie 5.000,00 zł, Dla Części II (ogłoszenia stołeczne) - w kwocie 4.000,00 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą, jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert, którzy złożą oferty. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, a w szczególności: - ubiegając się o udzielenie zamówienia dla Części I muszą zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w gazecie codziennej (wydania od poniedziałku do soboty). Minimalny średni nakład za I kwartał 2005r., po odjęciu zwrotów musi wynosić minimum 70.000 egzemplarzy wydania ogólnopolskiego; - ubiegający się o udzielenie zamówienia dla Części II musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie (lub dodatku) o zasięgu stołecznym. Minimalny średni nakład wydania stołecznego za I kwartał 2005r., po odjęciu zwrotów musi wynosić minimum 35.000 egzemplarzy; - ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać, dla Części I wyodrębnione tematycznie strony redakcyjne, dotyczące zagadnień gospodarczych (finansowych, handlowych, przetargowych); - ubiegający się o zamówienie dla Części II musi zapewnić zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w codziennej gazecie (lub dodatku) posiadającej strony dotyczące m. st. Warszawy; - nakład tytułów prasowych, proponowanych przez wykonawcę do zamieszczania ogłoszeń i nekrologów, zarówno dla Części I jak i Części II, musi być potwierdzany wynikami kontroli prowadzonej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 4) Dokumenty i oświadczenie wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wzory formularzy wniosku i oświadczeń są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na ww. nr faksu lub adres e-mail). Wniosek i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. C. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Status prawny - wymagane dokumenty A. Wymagane dokumenty: 1) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem), 2. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, 3. w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), 4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5. wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 6. wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. D. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Uwaga! Wykonawca składający wniosek na jedną Część realizacji zamówienia, zobowiązany jest do złożenia wszystkich dokumentów wymienionych w ogłoszeniu. W przypadku składania oferty na dwie Części przedmiotowego zamówienia wykonawca może załączyć jeden komplet dokumentów wymienionych w ogłoszeniu. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty Oświadczenie wykonawcy potwierdzające ilość nakładów, po odjęciu zwrotów, za I kwartał 2005 roku. Osoby po stronie zamawiającego biorące udział w postępowaniu: Marek Chodkiewicz, Marek Okniński, Beata Ramiar, Anna Błońska, Elżbieta Korneluk, Joanna Chojnowska.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Koszt dotarcia 1 cm kw. ogłoszenia ramowego publikowanego na stronach ogłoszeniowych do 1000 czytelników - 65% Cena brutto 1 cm kw. powierzchni ogłoszenia ramowego, publikowanego na stronach ogłoszeniowych - 15% Cena brutto 1 cm kw. powierzchni ogłoszenia ramowego i nekrologu, publikowanego na wszystkich stronach redakcyjnych - 15% Cena brutto 1 cm kw. powierzchni nekrologu publikowanego na stronach nekrologowych - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.