eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa i adaptacja trzech pomieszczeń w budynku Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, znak sprawyZP/05/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Warszawa: Przebudowa i adaptacja trzech pomieszczeń w budynku Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, znak sprawy: ZP/05/2008
Numer ogłoszenia: 39629 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN, ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, fax 022 8225342.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja trzech pomieszczeń w budynku Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, znak sprawy: ZP/05/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z następującą dokumentacją: Projektem budowlanym przebudowy, modernizacji i adaptacji trzech pomieszczeń I pietra budynku B Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, na laboratorium; Przedmiarem robót przebudowy, modernizacji i adaptacji trzech pomieszczeń I piętra budynku B Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, na laboratorium; Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Temat : Przebudowa, modernizacja i adaptacja trzech pomieszczeń I piętra budynku B Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, na laboratorium. Do realizacji zamówienia konieczne jest sporządzenie przez Wykonawcę i uzgodnienie z Zamawiającym następującej dokumentacji: wykonanie projektu wykonawczego instalacji wentylacji i klimatyzacji; wykonanie projektu konstrukcyjnego posadowienia centrali klimatyzacyjnej na dachu budynku B; wykonanie inwentaryzacji zmodernizowanej instalacji elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 29.23.12.20 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.22.00 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane i dokumenty stwierdzające przynależność do izby budowlanej wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej i musi być wpisany na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42, z późn. zm.) oraz, jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wymagane jest udokumentowanie przez wykonawcę realizacji, co najmniej 3 zamówień w okresie ostatnich 5 lat, porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej równej cenie (netto) złożonej oferty; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 200 000,- PLN bez limitu na poszczególne zdarzenia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności: -wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; -wykonawca nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o zamówienie publiczne, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, zgodnie z ustaleniami zawartymi w art 24, ust 4-9 Pzp Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykaz osób personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i informację na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że posiadają wymagane uprawnienia. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzających spełnienie warunku. Zamawiający wymaga, aby do wykazu wykonawcy załączyli dokumenty potwierdzające, iż te roboty budowlane wykonane zostały należycie. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nencki.gov.pl//pl/przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego, ul Pasteura 3, 02-093 Warszawa, pok. 32 - po złożeniu wniosku o wydanie wersji pisemnej SIWZ, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, pok. Nr 29..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.