eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinusługi sprzątania



Ogłoszenie z dnia 2006-08-03

POZYCJA 39619

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: usługi sprzątania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, do kontaktów: Monika Mazurek, ul. Tomasza Zana 36-38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5280070 w. 39-89, fax 081 5280624, e-mail: mazurekm@zus.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Radzyń Podlaski (ul.Armii Krajowej 22-32); Biała Podlaska (ul. Sadowa 23); Łuków (ul. Wyszyńskiego 56); Parczew (Pl. Wolności 7). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w niżej wymienionych obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie: 1. Inspektorat w Radzyniu Podlaskim, ul. Armii Krajowej 22-32, 21-300 Radzyń Podlaski, 2. Inspektorat w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23, 21-500 Biała Podlaska, 3. Inspektorat w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 56, 21-400 Łuków, 4. Biuro Terenowe w Parczerwie, Pl. Wolności 7 21-200 Parczew Łączna wielkość powierzchni podłóg, posadzek i schodów podlegających sprzątaniu wynosi 5.814 m2, w tym udział procentowy poszczególnych rodzajów pow.: 1. dywanowa - 44,44% całej powierzchni 2. drewniana - 3,06% całej powierzchni 3. gress, terakota, marmur i PCV - 52,50% całej powierzchni Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji określone są w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. Zamówienie realizowane będzie przez okres 36 miesięcy począwszy od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 października 2006 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy; 1.3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1.4. wniosą wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych); 1.5. wykażą się należycie wykonaną lub wykonywaną u jednego zamawiającego, co najmniej 1 usługą o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł w skali roku (pięćdziesiąt tysięcy złotych), o łącznej powierzchni biurowej przeznaczonej do sprzątania nie mniejszej niż 3.000 m2 (w ramach jednego kontraktu), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie; 1.6. posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości co najmniej ceny ofertowej przedstawionej w ofercie przez Wykonawcę; 1.7. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do ofery. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia od wykonawcy: 1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - według wzoru określonego w załączniku nr 2 Wymagane dokumenty od wykonawcy: 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 1.3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 1.4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania, 1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania 1.7. Wykonawca przedłoży wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi odpowiadającej rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania lub wykonywania i odbiorców - według wzoru określonego w załączniku nr 3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć określony w niniejszym punkcie wykaz usługi wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. 1.8. Z dokumentu (referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzającego wykonanie lub wykonywanie z należytą starannością usługi wymienionej w wykazie, o którym mowa w pkt 3.7, musi wynikać między innymi wielkość sprzątanej powierzchni, oraz że usługa dotyczyła (dotyczy) sprzątania powierzchni administracyjno-biurowej, jak również informację że dokument ten dotyczy usługi przedstawionej w wykazie. 1.9. Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 1.10. Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2006, godzina 09:30, siedziba Zamawiającego, IV piętro, pok. 414, sala konferencyjna - budynek 36A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Godziny urzędowania Zamawiającego: 07:15 - 15:15 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.