To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Goleniów: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wincentego Witosa 7 w Goleniowie.
Numer ogłoszenia: 396156 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354504 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 7/12, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182851, faks 091 4185218.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art.3 ust.1 pkt. 5a Pzp..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wincentego Witosa 7 w Goleniowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wincentego Witosa 7 w Goleniowie. Informacje ogólne: 1. Ogólna powierzchnia do sprzątania - 574,50 m2 w tym: a) budynek biurowy - 288,74 m2 obejmujący: - korytarz (terakota , wycieraczka dywanowa) - 39,10 m2 - 16 pokoi ( w tym:: 7 pokoi wykładzina + terakota, 9 pokoi wykładzina) - 244,26 m2 - toaletę (glazura, terakota) - 5,38 m2 b) budynek socjalny - 285,76 m2 obejmujący : - 2 świetlice (terakota)- 110,01 m2 - 2 zaplecza kuchenne (terakota)- 34,76 m2 - 2 toalety (glazura, terakota)- 5,59 m2 - korytarz (dotyczy kl. schodowej, terakota) : parter - 75,41 m2, piętro - 30,65 m2 - kl. schodowa ( schody, terakota płytki) - 29,34 m2 - powierzchnie oszklone (ogółem): okna otwierane i uchylne - 92,27 m2 okna nieotwieralne - 11,44 m2 - wykaz drzwi i okien w sztukach (ogółem): okna - 23 (swie +kuch)+ 22 biuro ( wc +sek) + 2 kl sch drzwi wewnętrzne oszklone - 4 szt. drzwi wewnętrzne pełne -17 szt. drzwi wewnętrzne drewniane otwierane ( wykorzystywane do podziału świetlic) - 1 szt. drzwi wewnętrzne wahadłowe - 1 szt. ścianka częściowo oszklona - 1 szt. drzwi zewnętrzne szklone - 3 szt. drzwi zewnętrzne pełne -1 szt. Zakres usług: A. Budynek biurowy. Czynności wykonywane 1 x dziennie i w miarę potrzeb: 1. odkurzanie powierzchni podłóg ( wykładziny i płytki), 2. zamiatanie podłóg (terakota), 3. zmywanie powierzchni podłóg (terakota), 4. utrzymanie czystości zewnętrznych powierzchni mebli, ścieranie kurzu z blatów biurek, półek, stołów, parapetów (wewnętrznych) i szaf biurowych, listew ściennych, 5. odkurzanie mebli tapicerowanych, przecieranie krzeseł i krzeseł skóropodobnych, 6. wycieranie aparatów telefonicznych, ksero, drukarek i niszczarek, 7. opróżnianie koszy o pojemności do 35 l - szt.21 i pojemników niszczarek o pojemności do 60 l. - szt.3, wymiana worków foliowych 8. wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego (do zewnętrznych pojemników na odpady) 9. omiatanie pajęczyn z sufitów i ścian - ( w miarę potrzeb) 10. mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi wszystkich drzwi ( w tym częściowo przeszklonej ścianki), klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - (w miarę potrzeb) 11. czyszczenie włączników oświetlenia ( w miarę potrzeb) 12. mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń higieniczno -sanitarnych- toaleta: usuwanie rdzy, kamienia i zacieków ( sedes i deska sedesowa, umywalka i armatura, czyszczenie glazury, mycie i dezynfekowanie powierzchni podłogowej , 13. czyszczenie luster, Czynności wykonywane cyklicznie: 1. wycierania na mokro grzejników - 1 x miesiącu 2. mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami, parapetami zewnętrznymi i żaluzjami - 1 x na pół roku 3. mycie kloszy sufitowych - 1 x na pół roku B.Budynek socjalny. Czynności wykonywane 1 x w tygodniu i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. a) Świetlice: 1. odkurzanie zamiatanie całej powierzchni podłóg 1 x w tygodniu (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 2. zmywanie powierzchni podłóg 1 x w tygodnie ( w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 3. czyszczenie blatów stołów, parapetów wewnętrznych 1 x w tygodnie (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 4. odkurzanie mebli tapicerowanych ( wypoczynek, krzesła), przecieranie krzeseł skóropodobnych - 1 x w tygodnie (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 5. mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno-sanitarnych w toaletach 1 x w tygodniu (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 6. mycie płytek podłogowych w toaletach 1 x w tygodniu (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 7. czyszczenie glazury w toaletach według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego 8. czyszczenie luster, 9. sprzątanie w pomieszczeniach kuchennych ( tj. odkurzanie(zmiatanie) i zmywanie podłóg, mycie blatów, zlewów i armatury, oraz urządzeń kuchennych) - według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego 10. mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi (wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych metalowych), klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - w miarę potrzeb 11. omiatanie pajęczyn z sufitów i ścian - w miarę potrzeb Czynności wykonywane cyklicznie: 1. mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami i parapetami zewnętrznymi - 2 x w roku b) klatka schodowa: Czynności wykonywane codziennie i w miarę potrzeb: 1. zamiatanie i mycie podłóg (terakota), 2. zmywanie podłóg, 3. zamiatanie i mycie progu zewnętrznego ( płytki mrozoodporne) 4. czyszczenie balustrady chromowanej, 5. omiatanie pajęczyn z sufitów i ścian - ( w miarę potrzeb) 6. mycie powierzchni drzwi, klamek (do archiwum) - w miarę potrzeb, 7. mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi (zewnętrzne i wewnętrzne), klamek, szyb -w miarę potrzeb, 8. czyszczenie parapetów wewnętrznych Czynności wykonywane cyklicznie: 1. mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami i parapetami zewnętrznymi - 2 x w roku. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do : - wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości o pozostający w jego dyspozycji sprzęt i wyposażenie Zamawiającego, zabrania się wynoszenia na zewnątrz sprzętu należącego do Zamawiającego, - nie dopuszczania osób trzecich do przebywania w pomieszczeniach Zamawiającego w czasie wykonywania usługi (nie dotyczy pracowników zamawiającego), - podporządkowania się regulaminom i zarządzeniom Zamawiającego - podporządkowanie się zaleceniom pracowników Zamawiającego odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, - bezwzględnego zachowania w poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, także po zakończeniu realizacji umowy. Obowiązek ten nie dotyczy informacji, co do których Zamawiający ma nałożony ustawowy obowiązek publikacji lub stanowi informację jawną, publiczną opublikowana przez Zamawiającego. - wykonywania usług z należytą starannością, zgodnie z wymogami Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów p. pożarowych i bhp podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz do zgłaszania przedstawicielom Zamawiającego wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność karną i materialną za szkody powstałe w związku z realizację usług oraz wskutek działań innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Informacje dodatkowe: 1. Utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane przez Wykonawcę jego sprzętem i środkami chemii gospodarczej niezbędnymi do wykonania usługi sprzątania, dostosowanymi do rodzaju czyszczonej powierzchni. Środki chemii gospodarczej stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne atesty ( atest Państwowego Zakładu Higieny musi odpowiadać Polskim normom), ważny termin przydatności , o jakości nie gorszej niżą charakteryzują się środki typu: domestos, cif, cilit, clin, pronto lub równoważnymi. Środki chemii gospodarczej i worki na śmieci Wykonawca zakupuje na własny koszt. 2. Zamawiający zapewnia środki higieniczne takie jak: mydło w płynie, odświeżacze powietrza, kostki w.c., papier toaletowy, ręczniki papierowe i uzupełnia pojemniki zainstalowane w toaletach w w/w środki higieniczne. 3. Zamawiający we własnym zakresie dokonywać będzie czyszczenia sprzętu komputerowego. 4. Zmawiający zapewni Wykonawcy bezpłatne miejsce do przechowywania środków chemii gospodarczej, worków na śmieci, narzędzi i urządzeń potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz udostępni Wykonawcy nieodpłatnie źródła poboru wody i energii elektrycznej do wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zabrania się wprowadzania na teren Spółki osób trzecich. 6. Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie codziennie w dni robocze poza godzinami pracy spółki tj. od godz. 16 w poniedziałki i od godziny 15.00 w pozostałe dni robocze( od wtorku do piątku), z wyjątkiem świetlic wraz z zapleczem kuchenno-sanitarnym, które należy sprzątać raz na dwa tygodnie z według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. 7. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo, do wezwania wykonawcy do świadczenia usług w innych niż ustalone w ppkt. 7 pkt. 3.3.4 SIWZ godzinach. 8. Po zakończeniu pracy należy zamknąć okna, wyłączyć wszelkie urządzenia elektryczne z gniazdek, wyłączyć oświetlenia oraz pozakręcać krany, zamknąć wszystkie pomieszczenia podlegające sprzątaniu. Oferent na swoją odpowiedzialność i ryzyko, winien obejrzeć miejsce świadczenia usług i zebrać wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi - Sprzatanie Barbara Danisz, Mosty 70/7, 72-132 Mosty, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 845,00
Oferta z najniższą ceną: 845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1643,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Budowa obiektu kontenerowego wraz z zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej i elektryczną, na terenie działki nr 221/42 w Załomiu - kuchnia kontenerowa
- Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Podańsko
- Zakup sprzętu wraz z potrzebnym oprogramowaniem do utworzenia klastrów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Goleniowie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami żelbetowymi"
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony 2026-2027
- Utrzymanie w czystości miejskich targowisk detalicznych w Katowicach przy ul. Katowickiej 59, pl. Miarki, ul. Agnieszki 15, ul. Panewnickiej 33 i ul. Chrobrego 28 w 2026 r.
- Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (I połowa 2026 r.)
- Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach KZB Legionowo Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I oraz BOM IV.
- Wykonanie usług w zakresie kompleksowego świadczenia usług w zakresie sprzątania szaletów publicznych w trzech lokalizacjach w 2026 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





