eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › DZIERŻAWA I KOMPLEKSOWE PROWADZENIE KUCHNI CENTRALNEJ, MLECZNEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ BLOKU ŻYWIENIA PRZY SPZZOZ GRYFICE



Ogłoszenie z dnia 2005-08-05

POZYCJA 39608

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gryfice: DZIERŻAWA I KOMPLEKSOWE PROWADZENIE KUCHNI CENTRALNEJ, MLECZNEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ BLOKU ŻYWIENIA PRZY SPZZOZ GRYFICE Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: BARTOSIAK, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, fax 091 3842127, e-mail: szpital@szpital-gryfice.com.pl, www.szpital-gryfice.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 55. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA I KOMPLEKSOWE PROWADZENIE KUCHNI CENTRALNEJ, MLECZNEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ BLOKU ŻYWIENIA PRZY SPZZOZ GRYFICE. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Dzierżawa i kompleksowe prowadzenie kuchni centralnej, mlecznej wraz z modernizacją bloku żywienia przy SPZZOZ Gryfice. 2.Modernizacja bloku żywienia - wyposażenie technologiczne kuchni w system tacowy oraz kompletne wyposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia działalności. 3. Opracowanie, wdrożenie i uaktualnianie dobrej praktyki higienicznej, dobrej praktyki produkcyjnej oraz systemu analizy zagrożeń HACCP. 4.Dzierżawa pomieszczeń oraz aktualnego wyposażenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - GRYFICE UL. NIECHORSKA 27 72-300 GRYFICE. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: DZIERŻAWA KUCHNI O POWIERZCHNII 814 M2 WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU I PRZEJĘCIEM PRACOWNIKÓW NA OKRES MIN. 12 MIESIĘCY.W RAMACH PODPISANEJ UMOWY KONIECZNOŚĆ WYREMONTOWANIA I DOSPRZĘTOWIENIA BLOKU ŻYWIENIA. UMOWA ZOSTANIE PODPISANA NA OKRES 36 MIESIECY. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: REMONT KUCHNI W OKRESIE 4 PIERWSZYCH MIESIĘCY OBOWIĄZYWANIA UMOWY. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIUM - 130.000,00 ZŁ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: FORMA PŁATNOSCI - MIN. 30 DNI OD WYSTAWIENIA FAKTURY. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa regulująca współprace podmiotów występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Podpiszą oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wyszczególnionymi w SIWZ, niezbędnymi do sporządzenia oferty i wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do oferty) . 3)Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień dla jednostek służby zdrowia, prowadzonych, przez co najmniej 2 lata z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły, itp. (załącznik nr 3 do oferty). 4)Podpiszą oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do oferty) . 5) Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków ( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 7) Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne ( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 8) Wniosą wadium w kwocie 130.000,00 zł i dołączą do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 9) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia 11)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - nie uwzględniając pracowników Zamawiającego przejętych przez Wykonawcę na podstawie art. 23 Kodeksu Pracy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków ( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne ( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Wniosą wadium w kwocie 130.000,00 zł i dołączą do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 4)Bilans oraz rachunek zysków i strat albo gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do wykonania powyższego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązaniai należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5)Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga by polisa miała wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 7)Uchwała wspólników zgodna z art. 230 K.S.H, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa dwukrotną wartość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku należy załączyć umowę spółki. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień dla jednostek służby zdrowia, prowadzonych, przez co najmniej 2 lata z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły, itp. (załącznik nr 3 do oferty). 2)Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 4)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - nie uwzględniając pracowników Zamawiającego przejętych przez Wykonawcę na podstawie art. 23 Kodeksu Pracy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA ŻYWIENIA JEDNEGO PACJENTA DZIENNIE - 80 % TECHNOLOGIA ŻYWIENIA - 20 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 23/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEW - 14 DNI OD DNIA WYSTAWIENIA FAKTURY, LUB PŁATNE GOTÓWKĄ W KASIE SPZZOZ GRYFICE. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: KOZAK KRZYSZTOF, KOWALEWSKA DANUTA, BARTOSIAK MARCIN, OWCZARSKA LONGINA, TRZECIAK KRYSTYNA, KRASOWSKI MAREK. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 12:00, SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - GRYFICE, UL. NIECHORSKA 27, 72-300 GRYFICE, SALA KONFERENCYJNA - POKÓJ - 203.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: TAK - WRZESIEŃ 2008R. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.