Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Olecko: Dostawa miału węglowego
Numer ogłoszenia: 395998 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202543, faks 087 5202543 w. 319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala w Olecku ul. Gołdapska 1 w okresie od stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011r r w ilości około 55 ton w miesiącu w okresie grzewczym ( I, II, III, IV oraz IX,X,XI,XII) i 15 ton miesięcznie w okresie nie grzewczym (V, VI, VII, VIII). Razem około 1000 ton w czasie trwania umowy).Dostawy winne odbywać się w ilościach:około 7 ton jednorazowo dwa razy w tygodniu - w okresie grzewczym, około 3,50 tony jednorazowo jeden raz w tygodniu w okresie pozostałym po uprzednim zamówieniu telefonicznym przez zamawiającego. Ważenie miału winno odbywać się w obecności pracownika Olmedica na terenie miasta Olecko na koszt Wykonawcy. Miał winien być w gatunku I o parametrach: a) wartość opałowa : nie mniejsza niż 23000 KJ/kg b) zawartość popiołu : nie więcej niż 18 % c) całkowita zawartość siarki : nie więcej niż 0,8 % d) zawartość wilgoci : nie więcej niż 15 %.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn : -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia ; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych-załącznik nr 2 -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia), -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ), Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ) -Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 usługi maksimum 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olmedica w Olecku ul. Gołdapska 1, 19 - 400 Olecko pokój 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Olmedica w Olecku ul. Gołdapska 1, 19 - 400 Olecko pokój 201 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Uporządkowanie gospodarki wod-kan poza aglomeracją Olecko
- Świadczenie usługi transportowej w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa płynów infuzyjnych dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
- "Przewóz specjalny dzieci z niepełnosprawnością z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"
- "Dowozy uczniów do szkół z terenu Gminy Kobylin w roku szkolnym 2025 -2026"
- "Dowozy wychowanków i uczniów z gminy Kobylin do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025 - 2026"
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.