Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Głogów: Świadczenie usług gospodarczych na terenie biura i bazy Nadleśnictwa Głogów
Numer ogłoszenia: 39597 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Głogów , ul. Sikorskiego 54, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8357045 w. 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/glogow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gospodarczych na terenie biura i bazy Nadleśnictwa Głogów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń biurowych codziennie za wyjątkiem dni wolnych od pracy. Stałe utrzymanie porządku i czystości na i wokół posesji. Codzienne dozorowanie w godzinach 15.00-7.00 oraz całodobowe w dniach ustawowo wolnych od pracy. W okresie grzewczym całodobowe palenie w piecu c.o. przy warsztacie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). Konto bankowe Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o Głogów numer rachunku: 95203000451110000000122070 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają koncesje wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie (Ustawy o ochronie osób i mienia) z dnia 22.08.1997 (tekst jednolity Dz. U. Nr 114, poz. 740 wraz z późniejszymi zmianami) . b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Wymagane urządzenia: kosiarki, wykaszarki różnego typu do pielęgnacji trawników i zieleni, mechaniczne nożyce do żywopłotów, pilarki, dmuchawy, odśnieżarki itp. c) Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oceny spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wchodzących w skład oferty Wykonawcy. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez MSWiA b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art.22, ust.1 Ustawy. e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie zadań oraz ich wartości i daty wykonania. f) wykaz posiadanych urządzeń g) poświadczona przez Wykonawcę kserokopia ubezpieczenia h) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez zatrudnianych pracowników uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/glogow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Głogów
ul. Sikorskiego 54
67-200 Głogów
pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Głogów ul. Sikorskiego 54 67-200 Głogów pok. nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1015D w m. Ruszowice
- Zakup i dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie w podziale na 2 zadania
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grodźcu Małym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby rozbudowy/przebudowy budynku - Centrum Usług Społecznych w Głogowie
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.
- Wykonanie zadania "Budżet Obywatelski - Naukowe i dźwiękowe odkrycia - przedszkolny plac zabaw przy PP nr 21 w Nowej Odsłonie"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania przychodni zdrowia podległych Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Budowa placu zabaw "Aktywny Maluch" dla oddziałów żłobkowych przy Publicznym Przedszkolu nr 7 w Kluczborku
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Wykonanie projektów oraz nasadzeń drzew, krzewów i bylin na terenie Dzielnicy Ochota wraz z ich pielęgnacją
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.