Ogłoszenie z dnia 2005-08-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu komputerowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, do kontaktów: 1) mgr inż. Renata Wyrwa, tel. 061 848 75 43 w sprawach przedmiotu zamówienia; 2) mgr inż. Janusz Kulka, tel. 061 848 70 43 w sprawach SIWZ, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, pok. 407 w godz. 10:00-13:00 lub za zaliczniem pocztowym, mgr inż. Janusz Kulka, tel. 061 848 70 43, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, pok. 407 Sekcja Zamówień Publicznych, mgr inż. Janusz Kulka, tel. 061 848 70 43, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - 62 zestawy komputerowe Zadanie nr 2 - 22 zestawy komputetowe Zadanie nr 3 - urządzenia peryferyjne i wyposażenie do komputerów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jednostki organizacyjne Uczelni, Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie nr 1 - 62 zestawy komputerowe Zadanie nr 2 - 22 zestawy komputetowe Zadanie nr 3 - urządzenia peryferyjne i wyposażenie do komputerów Zamówienie powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Wymagane wadium: Zad.nr1-4.980PLN;Zad.nr2-1.560PLN;Zad.nr3-1.050PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a)spełniają wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), b)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 w / w ustawy. c)udzielą min. 12 miesięcy gwarancji na dostarczone urządzenia. d)spełniają pozostałe wymagania zapisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 75% długość gwarancji - 25% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.09.2005, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.09.2005, godzina 10:30, pok. 320 - Sala Senatu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługa nadzoru autorskiego, serwisu, konserwacji oraz nadzoru eksploatacyjnego oprogramowania aplikacji Impuls oraz Eskulap"
- Dostawa mebli i wyposażenia sal chorych do wymogów SANEPID-u Filia nr 3
- Dostawa zestawów do znakowania radiofarmaceutyku ( 68Ga-PSMA-11) gozetotyd
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Dostawa sprzętu komputerowego w celu podniesienia bezpieczeństwa danych
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa sprzętu do nagrywania pokazów filmowych wraz z akcesoriami
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





