eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 395782 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: CZĘŚĆ A - geofony pionowe z pojedynczym klipsem-24 szt.
CZĘŚĆ B - refraktometr laboratoryjny z wyposażeniem-1 szt.
CZĘŚĆ C - waga laboratoryjna-1 szt.
CZĘŚĆ D - tabletkarka laboratoryjna-1 szt.
CZĘŚĆ E - wirówka wielofunkcyjna z chłodzeniem i rotorami-1 zestaw
CZĘŚĆ F - Autoklaw mikrofalowy-1 szt.
CZĘŚĆ G - Kilof geodezyjny-1 szt.
CZĘŚĆ H - mieszadło mechaniczne z przeznaczeniem laboratoryjnym oraz pręciki do mieszania -2 zestawy
CZĘŚĆ I - termos Dewara bez uchwytu-1 szt.
CZĘŚĆ J- bezolejowa pompa próżniowa (2 szt.) oraz chemicznie odporna pompa próżniowa (1 szt.) - łącznie 3 szt.
CZĘŚĆ K -termostat cyrkulacyjny z chłodzeniem -1 szt.
CZĘŚĆ L -destylarka do otrzymywania kwasów wysokiej czystości 1 szt.
3. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne urządzeń wraz z wymaganym wyposażeniem (jeżeli dotyczy w danej części) zawarto w załączniku nr 2, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego a także instalację (uruchomienie) urządzenia, przeszkolenie 1 osoby w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia w miejscu jego instalacji przez autoryzowany serwis, w dniu jego instalacji (instalacja, uruchomienie i przeszkolenie dotyczy części B) oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia: 1) Urządzenia winny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (rok 2012 lub 2013), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP; 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny urządzeń; 3) Termin płatności faktury 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 4) Zamawiający nie dopuszcza realizacji dostaw częściowych; 5) Urządzenia winny być dostarczone w dni robocze, w godzinach 8:00 - 14:00. 6) Dotyczy części E - Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował 1 zestaw składający się z 1 szt. wirówki oraz 2 szt. rotorów. 7) Dotyczy części H - Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował 2 zestawy (zestaw = 1 mieszadło + 1 pręcik). Pręciki do mieszania muszą być w pełni kompatybilne z oferowanymi przez Wykonawcę mieszadłami mechanicznymi. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: a) za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego. Podane nazwy urządzeń, należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców co do jakości urządzenia. Użycie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Wszelkie nazwy towarowe w opisie przedmiotu zamówienia należy odczytywać ze wskazaniem lub równoważne; b) Dotyczy części H-L: Wszystkie wartości, wymiary, wagi podane w opisie są wartościami pożądanymi, od których Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego wartości, wymiarów i wag. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: Część A i F - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, Część B - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, Część C - do 2 tygodni od daty zawarcia umowy, Część D - do 12 tygodni od daty zawarcia umowy, Część E, H, I, J, K, L - do 3 tygodni od daty zawarcia umowy, Część G - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, 8. Adres dostawy: Część A - Wydział Nauk o Ziemi, Zakład Geofizyki Stosowanej , ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec, Cześć B - Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów (laboratorium E 1 03) Część C - Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Ciała Stałego, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, Część D - Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice Część E - Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Fizjologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice, Część F - Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Anatomii i Cytologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice, Część G - Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Geochemii, Mineralogii i Petrografii, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec, Część H - L - Instytut Chemii, ul. Bankowa 14, pok. 143, 40-007 Katowice 9. Wymagany minimalny okres gwarancji: 1) w odniesieniu do części A, C- L - 12 miesięcy. 2) w odniesieniu do części B - 24 miesiące Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny. Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ) 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis techniczny oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych sprzętu w odniesieniu do wymagań Zamawiającego, opisanych w załączniku nr 2 do siwz; (wraz ze wskazaniem elementów wyposażenia w odniesieniu do wymagań Zamawiającego - jeżeli dotyczy) - dotyczy części:A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L 2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu deklaracji zgodności CE na oferowane urządzenie - dotyczy części B. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenie zostało wyprodukowane zgodnie z normami GMP tj. Good Manufacturing Practice (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) - dotyczy części D.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym, a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 6 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 4) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.118.2013.DW, 5) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 6) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia lub Wykonawcę, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12, pok. nr 69 III p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12, pok. nr 69 III p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach części H-L, współfinansowane jest ze środków Projektu: Zwiększenie liczby absolwentów kierunku chemia ZLAB w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - dostawa geofonów pionowych z pojedynczym klipsem - 24 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZęść B - dostawa refraktometru laboratoryjnego z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego a także instalację (uruchomienie) urządzenia, przeszkolenie 1 osoby w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia w miejscu jego instalacji przez autoryzowany serwis, w dniu jego instalacji oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - dostawa wagi laboratoryjnej - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - dostawa tabletkarki laboratoryjnej - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - dostawa wirówki wielofunkcyjnej z chłodzeniem i rotorami - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - dostawa autoklawu mikrofalowego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G - dostawa kilofu geodezyjnego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H - dostawa mieszadła mechanicznego z przeznaczeniem laboratoryjnym oraz pręcików do mieszania - 2 zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część I - Dostawa termosu Dewara bez uchwytu - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część J - Dostawa bezolejowej pompy próżniowej (2szt.) oraz chemicznie odpornej pompy próżniowej (1szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część K - Dostawa termostatu cyrkulacyjnego z chłodzeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część L - dostawa destylarki do otrzymywania kwasów wysokiej czystosci - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń (z wyposażeniem - jeżeli wyposażenie jest wymagane w danej części postępowania) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 42.94.30.00-8, 35.12.51.00-7, 38.41.00.00-2, 38.31.00.00-1, 42.63.60.00-3, 42.93.11.00-2, 33.19.11.10-9, 38.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.